BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 september 2016 - 08:15   quote  deeplink  
Goeie coach, intelligente antwoorden
nr 10
 nr 10 - vrijdag 23 september 2016 - 09:18   quote  deeplink  
Niks geflatteerd. Onzin. Als het na toen minuten 4-0 staat heeft niemand het er meer over. Je maakt het jezelf lastig. Natuurlijk krijgt Oss een dot van een kans bij de 1-1. Masar over de hele wedstrijd zijn we veel betr geweest en veel meer kansen gekregen. Het wordt moeilijk omdat je die niet benut en dan sluipt er toch de angst in. Lichtpuntje was het spel van Vejinovic.
VVout
 VVout - vrijdag 23 september 2016 - 13:47   quote  deeplink  
Pffffff, tegen ,FC Oss nog smoesjes hebben dat je niet kan winnen en het goed praten. Moeten er werkelijk wissels aan te pas komen om door te drukken en kunnen ze geen tempo spelen. Gewoon een ergernis wat je gisteren zag. Gio kan ik goed begrijpen en er zal hem het één en ander duidelijk zijn waar hij aan toe is gvd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 15:42   quote  deeplink  
''Ik heb Koeman sr. wel een aantal keer op de app gehad''

2m51jdx.jpg

Karim El Ahmadi en Eric Botteghin kregen in de bekerwedstrijd tegen FC Oss rust. De twee sterkhouders van Feyenoord hadden lichte klachten en waren daardoor niet inzetbaar voor de Rotterdammers. Aanstaande zondag in de thuiswedstrijd tegen Roda JC zijn de twee spelers gewoon weer van de partij.

"Die spelen gewoon weer,'' geeft Giovanni van Bronckhorst aan tegenover de NOS. ''Ik wil verder niet op namen ingaan, want ik vind dat het hele team tegen Oss niet goed speelde. Het is ook te makkelijk om daarvoor de schuld te leggen bij de basisspelers die wel speelden. We doen het met z'n allen.''

De trainer van Feyenoord kwam ook nog even terug op de doelman van FC Oss, Ronald Koeman jr. De zoon van de vorige trainer van Feyenoord en huidig manager van Everton. "Ik heb Ronald sr. wel een aantal keer op de app gehad", lacht Van Bronckhorst.

"Ik ken junior al van toen hij nog klein was. Mooi dat hij hier staat. Het is duidelijk dat hij de trap van zijn vader heeft, hij legde de bal een paar keer fraai weg. Senior was duidelijk niet voor ons gisteren, maar hij heeft me nog wel gefeliciteerd."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 15:45   quote  deeplink  
Gio: ''Kramer en Jorgensen kunnen ook samen spelen''

14vpi15.jpg

De moeizame bekerwedstrijd tegen FC Oss is volgens Giovanni van Bronckhorst geen reden om wijzigingen in te brengen in de komende thuiswedstrijd tegen Roda JC. De trainer van de Rotterdamse club gaat zondag met de sterkste opstelling spelen.

Ondanks het feit dat veel spelers een onvoldoende haalden, zowel de basisspelers als de wisselspelers stelden teleur, heeft Van Bronckhorst wel een verklaring hiervoor. "Voor spelers zonder ritme is het lastig om er opeens te staan, maar dat mag niet als excuus gelden", geeft Gio aan op de persconferentie vrijdag.

De trainer geeft aan dat hij wel openstaat voor een nieuwe kans voor Michiel Kramer in de basiself. Hij ziet Kramer en Jorgensen op termijn wel samenspelen. Gio is dan ook zeer verheugd dat het donderdagavond in de bekerwedstrijd goed gingen tussen de twee spitsen.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 september 2016 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 15:45 schreef RenatoBos het volgende:
Gio: ''Kramer en Jorgensen kunnen ook samen spelen''

De trainer geeft aan dat hij wel openstaat voor een nieuwe kans voor Michiel Kramer in de basiself. Hij ziet Kramer en Jorgensen op termijn wel samenspelen. Gio is dan ook zeer verheugd dat het donderdagavond in de bekerwedstrijd goed gingen tussen de twee spitsen.
Interessant. Moet zeggen dat me die 20 minuten dat ze samen speelden me wel bevielen. Zeker wanneer je iets moet forceren is dit zeker een optie.
van geil
 van geil - vrijdag 23 september 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 15:48 schreef netsurfer het volgende:

[..]

Interessant. Moet zeggen dat me die 20 minuten dat ze samen speelden me wel bevielen. Zeker wanneer je iets moet forceren is dit zeker een optie.
Eens, ik wilde zelfs zo starten .(begin van de competitie)
maar de optie om te forceren is zeker logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 15:51   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘VAN BEEK EN ELIA OP DE WEG TERUG’

5z17vk.jpg

Sven van Beek en Eljero Elia zetten stappen vooruit in het herstel van hun blessures. Waar Van Beek deze week grotendeels aansloot bij de groepstraining, daar trainde Elia deze week voor het eerst weer buiten.

‘Sven is goed op weg,’ zegt trainer Giovanni van Bronckhorst in gesprek met Feyenoord TV over Van Beek, die lange tijd kampte met een voetblessure. ‘Hij heeft deze week bijna alles meegetraind met de groep. Dat is goed voor hem en goed voor ons. Binnenkort zal hij minuten gaan maken in Feyenoord 2.’

Elia ligt er uit met een schouderblessure. De aanvaller trainde deze week voor het eerst sinds een maand weer buiten. ‘Ook Eljero is op de weg terug. Hij mag nog geen contact hebben in verband met zijn schouder en traint daarom nog apart. Maar het is goed om ook hem weer te mogen begroeten op het trainingsveld,’ aldus de trainer.

Bekijk hieronder het hele gesprek van Feyenoord TV met Van Bronckhorst. In het interview gaat de coach onder meer op de bekerwedstrijd tegen FC Oss, de loting voor de tweede ronde, de fitheid van de selectie en aankomende tegenstander Roda JC Kerkrade.

(https://youtu.be/AJoMfD7_m2k)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door RenatoBos --
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 september 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Jorgensen is de beste vervanger van Kuyt op 10.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 september 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Wie moet er dan in de spits...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 17:39   quote  deeplink  
Kramer..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 september 2016 - 18:27   quote  deeplink  
bbrrr
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 september 2016 - 18:28   quote  deeplink  
Nou vooruit, misschien een experimentje waard...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 18:32   quote  deeplink  
Probeer deze dan eens..

Jones
Karsdorp - Botteghin - Kongolo
Ahmadi - Kuyt - Jørgensen - Vilhena
Berghuis - Kramert - Toornstra (Elia)
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 23 september 2016 - 18:39   quote  deeplink  
Leuk, alleen zou ik Kuijt misschien wel wisselen voor van der Heijden in deze vorm...en waar ik een beetje mee zit, is dat Kramer zo slecht mee verdedigt (druk zet). maar het is het proberen waard...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 september 2016 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 18:39 schreef CobusIII het volgende:
Leuk, alleen zou ik Kuijt misschien wel wisselen voor van der Heijden in deze vorm...en waar ik een beetje mee zit, is dat Kramer zo slecht mee verdedigt (druk zet). maar het is het proberen waard...
Kuyt kun je gezien het spelbeeld wisselen voor baco..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 19:33   quote  deeplink  
Van Bronckhorst blij: ''Deze reeks moeten we volhouden''

35k3nkw.jpg

Giovanni van Bronckhorst kijkt met een goed gevoel terug op de overwinning van Feyenoord op Roda JC. De Rotterdammers wisten na zes overwinningen op rij ook de zevende wedstrijd winnend af te sluiten. Feyenoord blijft daardoor eerste in de Eredivisie.

“Dit is een belangrijke overwinning en het is allemaal positief”, zegt Van Bronckhorst tegenover RTV Rijnmond. “Drie punten, vijf keer scoren en ‘de nul’ houden. De drie punten zijn het belangrijkste bij iedere wedstrijd, evenals vandaag. We moeten deze reeks volhouden en vertrouwen houden. Vertrouwen is er, maar je moet wel blijven winnen en dat hebben we vandaag gedaan.”

De trainer was ook onder de indruk van de prestaties van invaller Bilal Basacikoglu. “Ik ben blij voor hem”, zegt hij. “Dit is hoe hij kan spelen, met acties, snelheid en voorzetten. Hij was een aantal keer gevaarlijk en de assist op Jens is mooi voor hem, maar ook voor het team.”
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Reeks goed, spel na de rust, ruk.
van geil
 van geil - zondag 25 september 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Prima reeks.
Bijna onwerkelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Leuk dat ook hij werd toe gezongen vanmiddag..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:10   quote  deeplink  
Giovanni van Bronckhorst zag zijn ploeg opnieuw winnen

(https://youtu.be/tSG1EWxWCwI)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 september 2016 - 23:50   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘ER STAAT ECHT EEN TEAM IN HET VELD’

254vdxu.jpg

Giovanni van Bronckhorst had weinig reden tot klagen, zondag na afloop van Feyenoord – Roda JC Kerkrade. De hoofdtrainer zag zijn ploeg vijf keer scoren, geen tegentreffer incasseren en zodoende de zevende competitiezege op rij boeken. Hieronder lees je de reactie van de coach.

Positief

‘Vijf keer scoren, geen tegendoelpunt krijgen en weer drie punten pakken: dat is allemaal positief. In de tweede helft was het wat minder, tot de slotfase aanbrak. Toen werden de ruimtes groter en daar hebben we optimaal gebruik van gemaakt.’

Druk zetten

‘Het was moeilijk om een gaatje te vinden tegen een team dat het compact hield. Door goed druk te zetten kan je een tegenstander dwingen om fouten te maken, zoals bij de 1-0 gebeurde. Daar waren we heel alert op. Dat doelpunt hielp ons in de wedstrijd, en kort daarna scoorde Karim op heel mooie wijze.’

Team

‘Er staat echt een team in het veld, meer dan vorig jaar. Afgelopen seizoen, zeker in de periode waarin we vaak achter elkaar verloren, vielen we soms uit elkaar of stonden de linies te ver uit elkaar. Nu vallen we aan en verdedigen we als team. Dat is mooi om te zien en geeft veel vertrouwen.’

Polonaise

‘Nu we zeven keer op rij hebben gewonnen, is er natuurlijk veel positiviteit rondom het team. Het belangrijkste is dat we zelf geen polonaise gaan lopen en dat merk ik ook absoluut niet in de groep. We zijn blij en trots dat we bovenaan staan, maar er is nog een lange weg te gaan. Dat besef is er ook bij de spelers. We kijken nu uit naar de wedstrijd tegen Fenerbahçe.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door RenatoBos --
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2016 - 23:50 schreef RenatoBos het volgende:
VAN BRONCKHORST: ‘ER STAAT ECHT EEN TEAM IN HET VELD’

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst had weinig reden tot klagen, zondag na afloop van Feyenoord – Roda JC Kerkrade. De hoofdtrainer zag zijn ploeg vijf keer scoren, geen tegentreffer incasseren en zodoende de zevende competitiezege op rij boeken. Hieronder lees je de reactie van de coach.

Positief

‘Vijf keer scoren, geen tegendoelpunt krijgen en weer drie punten pakken: dat is allemaal positief. In de tweede helft was het wat minder, tot de slotfase aanbrak. Toen werden de ruimtes groter en daar hebben we optimaal gebruik van gemaakt.’

Druk zetten

‘Het was moeilijk om een gaatje te vinden tegen een team dat het compact hield. Door goed druk te zetten kan je een tegenstander dwingen om fouten te maken, zoals bij de 1-0 gebeurde. Daar waren we heel alert op. Dat doelpunt hielp ons in de wedstrijd, en kort daarna scoorde Karim op heel mooie wijze.’

Team

‘Er staat echt een team in het veld, meer dan vorig jaar. Afgelopen seizoen, zeker in de periode waarin we vaak achter elkaar verloren, vielen we soms uit elkaar of stonden de linies te ver uit elkaar. Nu vallen we aan en verdedigen we als team. Dat is mooi om te zien en geeft veel vertrouwen.’

Polonaise

‘Nu we zeven keer op rij hebben gewonnen, is er natuurlijk veel positiviteit rondom het team. Het belangrijkste is dat we zelf geen polonaise gaan lopen en dat merk ik ook absoluut niet in de groep. We zijn blij en trots dat we bovenaan staan, maar er is nog een lange weg te gaan. Dat besef is er ook bij de spelers. We kijken nu uit naar de wedstrijd tegen Fenerbahçe.’
Eens, er staat tot nog toe echt n team.
N mooi stel zelfs.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
En dat gezever dat ie moet oprotten hoor je ook niet meer, heerlijk..
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 september 2016 - 22:34   quote  deeplink  
Komt rond november weer
ar
 ar - maandag 26 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Haha..daar is tie weer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Is te vaak de waarheid geweest...
Ze zeggen ook altijd ,de gene die winterkampioen word pakt vaak het kampioenschap. .
Behalve 1 club
van geil
 van geil - maandag 26 september 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Feyenoord kan de handjes dichtknijpen met Gio.
Gudde en v Geel gaan de kerst halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door van geil --
ar
 ar - maandag 26 september 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Laten we rond die tijd maar eens de balans opmaken.
Nog aardig wat wedstrijden voor de boeg.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 september 2016 - 22:56   quote  deeplink  
Feyenoord mag zich gelukkig prijzen met zo'n selectie.
Een sterk collectief dat met minder individuele klasse dan concurrentie weet waar het echt om gaat: energie, druk zetten, werken met en voor elkaar.
Met minder middelen op kop staan.

Credits ook aan van Geel. Dat zeker.
ar
 ar - maandag 26 september 2016 - 22:59   quote  deeplink  
Tuurlijk.
De vraag is of ze die onverzettelijkheid kunnen volhouden..iedere keer weer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 september 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Credits aan Gio Wouters en van Gastel uiteraard.
Blij dat ze dat aangekochte zooitje aan het voetballen hebben gekregen ;-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 september 2016 - 06:31   quote  deeplink  
Nu maak je t wel heel bont :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 september 2016 - 08:31   quote  deeplink  
Nou zeg.
van geil
 van geil - dinsdag 27 september 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:59 schreef ar het volgende:
Tuurlijk.
De vraag is of ze die onverzettelijkheid kunnen volhouden..iedere keer weer.
Dat is de vraag ja.
Zo lang je wint lukt dat vaak prima.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Willen een punt meenemen uit Istanbul''

67v6hf.jpg

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst wil donderdag in de tweede groepswedstrijd van de Europa League bij Fenerbahçe minimaal gelijkspelen. Dat liet hij weten op de persconferentie voorafgaand aan het duel in Istanbul. "We willen een punt meenemen, maar als we kunnen winnen zullen we dat niet nalaten."

Volgens de coach is zijn ploeg goed voorbereid op de eerste Europese uitwedstrijd van het seizoen. "Al sinds het trainingskamp in Oostenrijk proberen we duels Europees te benaderen. Daar hebben we vanaf de start aandacht aan besteed", zegt Van Bronckhorst tegenover de aanwezige media in Turkije.

De oud-voetballer kan tegen Fenerbahçe 'gewoon' beschikken over Jan-Arie van der Heijden, die in het treffen met Roda JC afgelopen zondag nog voortijdig naar de kant werd gehaald. Het betekent dat Feyenoord naar alle waarschijnlijkheid met dezelfde elf spelers start als tegen Manchester United en PSV.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 september 2016 - 22:51   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘BIJ WINST ZETTEN WE HEEL GROTE STAP’

708d1k.jpg

Voordat Feyenoord woensdagavond de laatste training afwerkte voor de wedstrijd tegen Fenerbahçe, blikte trainer Giovanni van Bronckhorst vooruit op het Europa League-duel van donderdagavond. Zijn belangrijkste uitspraken vind je hieronder.

Dick Advocaat
Van Bronckhorst: ‘Het is de eerste keer dat Dick Advocaat en ik als coaches tegenover elkaar staan. Dick is heel belangrijk voor mij geweest, in mijn tijd als speler en in mijn tijd als trainer. Maar het belangrijkst is dat we een goed resultaat halen.’

Winst
‘We zijn hier in Istanbul voor een goed resultaat. Een gelijkspel is een goed resultaat, winst is een heel goed resultaat. Als we hier donderdag winnen, dan zetten we een heel grote stap. We zullen wel alles nodig hebben om een goed resultaat te behalen, want ondanks de mindere start in de competitie is Fenerbahçe een goede ploeg.’

Organisatie
‘De wedstrijden in de Europa League en de topduels in Nederland vragen een andere benadering dan veel competitiewedstrijden in Nederland. We spelen dan compacter, wat meer vanuit de definitieve organisatie. Niet alleen open gooien, maar in de wedstrijd groeien en als team bij elkaar blijven spelen. Tot nu toe hebben we dat uitstekend gedaan wanneer het moest, zoals tegen Manchester United en PSV.’

Vertrouwen
‘Als je negen keer achter elkaar wint, geeft dat vertrouwen. Ook al onze uitwedstrijden hebben we gewonnen dit seizoen. Desondanks zal het in Istanbul een moeilijke avond worden. Fenerbahçe weet hoe het is om Europees te spelen en beschikt over fanatieke fans die voor een Europese ambiance zullen zorgen. Ik verwacht dat het een mooie wedstrijd wordt.’
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 september 2016 - 00:16   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST BAALT NA EUROPEES VERLIES

160dits.jpg

Feyenoord verloor donderdagavond met 1-0 van Fenerbahçe, waarmee een einde kwam aan de reeks van negen overwinningen. Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst baalde na het Europese verlies. Zijn reactie lees je hieronder.

Van Bronckhorst: ‘In de eerste helft waren we onszelf niet. Ik miste geloof in het team. Tegen een ploeg als Fenerbahçe moet je zeker zijn. Zeker van jezelf en zeker aan de bal. We waren niet vast aan de bal, kwamen niet onder de druk uit. Daardoor kwamen we totaal niet in de wedstrijd.’

‘We wisten dat Fenerbahçe druk zou gaan zetten. Zij moesten komen, omdat zij thuis speelden en de winst nodig hadden. Daar hadden we moeite mee. Maar het voornaamste was dat we aan de bal niet goed waren. We geven onze centrale verdedigers weinig opties als ze aan de bal waren.’

‘In de tweede helft konden we meer duels uitvechten en kregen we wat kansjes op de gelijkmaker. Het is jammer dat de kansen die we kregen er niet in gingen, maar uiteindelijk hebben we als team gewoon te weinig afgedwongen.’

“Ik weet niet waar het aan ligt. Juist in dit soort wedstrijden, uit tegen een team waar de atmosfeer hectisch is, moet je door je spel in de wedstrijd groeien. Dat deden we niet, we speelden onszelf uit de wedstrijd.” Over de tweede helft is de trainer iets minder ontevreden. “In de eindfase zie je dat wij fysiek sterker waren. Wij konden het tempo houden en zij werden minder.”

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 september 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 september 2016 - 00:17   quote  deeplink  
Was wel trots op hem dat ie een verdediger voor een spits wisselde..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 september 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Misschien, maar na 5 minuten zag je al dat dit zo niet ging werken.
De linies stonden enorm ver uit elkaar, waardoor elke lange bal balverlies was.
Hij had ze veel compacter moeten laten spelen. Maar goed.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 30 september 2016 - 08:23   quote  deeplink  
In zo'n wedstrijd heb ik liever Kongolo centraal staan, naast Botthegin. Kan je ook iets verder naar voren spelen, waardoor de linies meer aansluiten..maar ja, wie dan linksback..?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 30 september 2016 - 21:46   quote  deeplink  
Tegen Willem2 er weer van uitgaan dat je als team meer power hebt.
Het voetbal wordt niet beter.
van geil
 van geil - vrijdag 30 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
? dat kan niet beter.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 30 september 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Een drama als trainer!
van geil
 van geil - vrijdag 30 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 oktober 2016 - 00:15   quote  deeplink  
Zeiklul..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 oktober 2016 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2016 - 22:02 schreef van geil het volgende:
? dat kan niet beter.
Wel hoor.
Dickie vragen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 oktober 2016 - 11:22   quote  deeplink  
pffffff 1 mislukte voorzet die er in ging in thuis duel ,in een Turkse heksenketel tegen een club die miljoenen spelers onder contract heeft.
Feyenoord creërde nog een paar hele goede kansen terwijl ze slecht speelden.
Dickie hoeft niks gevraagd te worden
van geil
 van geil - zaterdag 01 oktober 2016 - 11:46   quote  deeplink  
De trainer van Roda weet ook wel in zijn hoofd hoe Feyenoord bestreden moet worden.
Je moet er alleen wel even de spelers voor hebben.
Detail.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 oktober 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Precies ,anders zou een Ron Jans er nu opeens helemaal niks meer van snappen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0570499