BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Nou inderdaad spelers die niet meer kunnen zou tie gewoon laten staan. Een echte voetballiefhebber die L..😂
dr love
 dr love - maandag 25 mei 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Clasie als eerste verkopen stelt niks voor daarna immers, bouituis, vilhena, kazim, te vrede.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:00 schreef dr love het volgende:
Clasie als eerste verkopen stelt niks voor daarna immers, bouituis, vilhena, kazim, te vrede.
Zowaar eens met je het verkopen van Clasie zal niet veel voorstellen, schijnen aardig wat clubs interesse te hebben voor een speler met zijn talenten..
Sensi
 Sensi - maandag 25 mei 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zowaar eens met je het verkopen van Clasie zal niet veel voorstellen, schijnen aardig wat clubs interesse te hebben voor een speler met zijn talenten..
Alleen 10x moeilijker iemand te vinden die hem gaat kunnen opvangen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:18 schreef Sensi het volgende:

[..]

Alleen 10x moeilijker iemand te vinden die hem gaat kunnen opvangen..
Niet per se. Je zou El Ahmadi op zijn plek kunnen zetten. Toornstra op de plek van El Ahmadi laten spelen en vervolgens nog ergens een 10 opduikelen. Type Ziyech. Of je moet vertrouwen hebben in wat we al in huis hebben. Bijvoorbeeld Vilhena of Sleegers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 25 mei 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Of Kardorp wellicht.
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Of Kardorp wellicht.
t zou mij niet verbazen als onder Gio , Bilal daar komt te staan.
ar
 ar - maandag 25 mei 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Hoe kom je daar toch bij.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 mei 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Te lang met Fred gewerkt..
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:40 schreef ar het volgende:
Hoe kom je daar toch bij.
omdat ik vind dat hij daar veel meer potentie voor heeft als bv een Vilhena of Toornstra.
behendig snel in het combineren en aansluiten, kopsterk .
en vecht gewoon mee op het middenveld.
Sensi
 Sensi - maandag 25 mei 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 18:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niet per se. Je zou El Ahmadi op zijn plek kunnen zetten. Toornstra op de plek van El Ahmadi laten spelen en vervolgens nog ergens een 10 opduikelen. Type Ziyech. Of je moet vertrouwen hebben in wat we al in huis hebben. Bijvoorbeeld Vilhena of Sleegers.
El Ahmadi brengt lang niet het niveau Clasie doet. El Ahmadi moet et vooral hebben van tikkie breed/terug voetbal. Als de bal voor zn poten komt kan ie er ook wel is lekker in gaan verdedigend. Hij zou by far Clasie niet kunnen opvangen denk ik. Sleegers heb ik wel vertrouwen en die zie ik graag aan het werk volgend seizoen in het eerste

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2015 door Sensi --
Fer 1
 Fer 1 - maandag 25 mei 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Ik vind gewoon halen die jongen hij verdiend de kans doen van Geel zal wel niet gooit liever het geld weg door weer slechte spelers te halen en weer geen spits.kan hij weer zeggen er is geen geld denk zeker dat er 50duizend blinde v geeltjes op de tribunes zitten
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 mei 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Haha!
= wel leuk.
dr love
 dr love - maandag 25 mei 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Nee clasie is top, Europees stelden we niks voor beker niks Nederlandse competitie ook niet en dan eufa cup plaatsen ook niet je kan niet alleen de schuld geven aan de aanval en keeper en verdedigers als geen goeie balans hebt op het middenveld dan creëer je ook niks.
dr love
 dr love - maandag 25 mei 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Het grote probleem in deze selectie is te veel talenten die niet Top waardig zijn of worden en directe versterking worden c a b garnituur gehaald en hoe komt dat scouting is niet goed bij feyenoord en of de financiële middelen heeft feyenoord gewoon nog niet.
roddie
 roddie - maandag 25 mei 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Eens, de scouting is echt een heel zwak punt.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 25 mei 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Maar die vGeel is toch niet helemaal achterlijk? Hij heeft zelf gevoetbald dan hebje toch wel enig sinds no how.Dat het niet de juiste man als TD dat hebben we nu wel gemerkt .Word mischien tijd dat op krast met agudje toch.
van geil
 van geil - maandag 25 mei 2015 - 22:25   quote  deeplink  
dit is het Gio topic.
ik hoop dat gio zijn lijn kan volgen,
zonder invloeden van hogerhand.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 mei 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 20:44 schreef dr love het volgende:
Nee clasie is top, Europees stelden we niks voor beker niks Nederlandse competitie ook niet en dan eufa cup plaatsen ook niet je kan niet alleen de schuld geven aan de aanval en keeper en verdedigers als geen goeie balans hebt op het middenveld dan creëer je ook niks.
Clasie is top ja voor Feyenoord , alleen moet er een echte nummer 10 bij staan . Niet zo'n kneus als Immers en/of in mindere mate Toornstra ...
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 00:05   quote  deeplink  
Als typetjes als immers en manu nelom de boel verprutsen door slechte pasen te geven en niet te kunnen scoren (immers) dan gaan we gewoon verder maar die gedachten blijft in je koppie zitten.Wanner dan ook de onderhandelingen met Guidettie niet wil lukken jongst leden dan hebje niks aan een typetje rutten om de boel goed draaiende te houden daar bij stond zijn eigen positie ook op het spel.Echt een zooitje meer kan ik er niet van maken.Dat we geen achtste geworden zijn mogen we van geluk spreken en is nog zo ook .
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 26 mei 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Hogerehand nou in het verleden wilde de shell in onderhandeling met feyenoord als sponsor komen dat is niet doorgegaan door juist dat hun uit gingen maken wie er dan wel of niet zouden spelen had wel een hele goeie geweest voor ons .Daar is in die periode john van dijk mercedes dealer voor in de plaats gekomen. We zijn toen wel op het nippertje kampioen geworden onder Beenhakker.Ik wil maar zeggen het is altijd van hogere hand gekomen alsje europa maar in gaat want daar draaid het om bij de grote jongens.
VVout
 VVout - dinsdag 26 mei 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 00:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Clasie is top ja voor Feyenoord , alleen moet er een echte nummer 10 bij staan . Niet zo'n kneus als Immers en/of in mindere mate Toornstra ...
Die echte nummer 10 verdeelt de ploeg in twee volgens Cruyff en vind die gedachte ook zo gek nog niet. Het wordt allemaal zo statisch, je weet al op voorhand wie je aan moet pakken om de boel te laten stagneren. Je zou gewoon met zijn allen weer creatief moeten gaan voetballen en dan vallen er nogal een paar harken af en spelers met juist die potentie dreigen te vertrekken. Ik hoop dat Gio met de spelers deze insteek gaat maken en plezier en creativiteit voorop gaat stellen, maar dat is mijn idee.
tomson
 tomson - zondag 31 mei 2015 - 03:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 00:11 schreef Fer 1 het volgende:
We zijn toen wel op het nippertje kampioen geworden onder Beenhakker.
Je zit weer te zwetsen. Was met een straatlengte voorsprong man.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Gio , up
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 12:34   quote  deeplink  
Hoezo 'Gio , up'?
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:36   quote  deeplink  
een van mijn helden
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 12 juni 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Ik zou het liefst naar het Engelse model van trainer/coach willen. Dus geen TD meer. Nu krijgt een trainer een aantal spelers voorgeschoteld die door een ander zijn binnengehaald en waarin hij het wellicht helemaal niet ziet zitten. Ik heb vertrouwen in Gio, veel meer dan in van Geel. Hij is een kind van de club, nog nooit iemand gehoord die een hekel aan hem heeft, is een gentleman in optima forma, maar ook een man die zelf op het hoogste niveau gespeeld heeft. Laat hem bepalen wie er moet komen en wie er weg moet. In de huidige constructie bepaalt van Geel het beleid, maar de trainer wordt er op afgerekend als blijkt dat het niet goed gaat en van Geel wast zijn handen in onschuld.. Zonder Rutten in bescherming te willen nemen kun je stellen dat hij het slachtoffer werd van het gevooerde transferbeleid, want de Vrij, Martins Indi, Janmaat en Pelle werden verkocht toen hij al getekend had en dankzij guppie van Hooydonk werd hij opgescheept met Kazim en de wereldaankopen Boulahrouz en Wilkschire van van Geel. En toen hij m.i. terecht in de winterstop Chery wilde halen kreeg hij nul op request. Dat zo iets je als trainer niet blij maakt lijkt me logisch. Dus mijn idee: Gio voor trainer/coach en hopelijk voor heel, heel veel jaren. Ik geloof in hem. En van Geel? Och laat hem zijn contract uitdienen als hulpje van de terreinknecht (ik zie het al helemaal voor me, 's ochtends vroeg in een blauwe overall achter de grasmachine).
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:39   quote  deeplink  
eens
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Vind ik niet. Als je dat doet krijgt een trainer, als passant, veel te veel macht binnen de club. Dat is bepaald geen garantie voor succes. Trouwens, Gio heb ik heel hoog zitten, maar wat ie niet heeft is ervaring als trainer op een bepaald niveau. En al helemaal niet in transferzaken.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:45   quote  deeplink  
dat laatste is helemaal niet van toepassing
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:49   quote  deeplink  
daar lopen mensen als Joris van Benthem voor.
dat doet van Geel ook niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 12:45 schreef van geil het volgende:
dat laatste is helemaal niet van toepassing
Jawel, transferzaken in de brede zin van het woord. Als hij gaat bepalen wie er komt en wie er vertrekt, dan zijn dat de 'transferzaken' die hij bepaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Ik heb het dus niet over contractbesprekingen o.i.d.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:51   quote  deeplink  
ok
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Van Benthem is trouwens jurist. Die ziet er bij de transfers geloof ik alleen op toe dat het allemaal correct gebeurd.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 12:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Van Benthem is trouwens jurist. Die ziet er bij de transfers geloof ik alleen op toe dat het allemaal correct gebeurd.
opstellen van de contracten uiteraard.
moet juridisch dichtgespijkerd zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Van Geel bepaald alleen t salaris transfersom ed
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:57   quote  deeplink  
en ik ben t met Daan eens dat n voetbalkenner beter de te halen spelers aan kan dragen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 12:54 schreef van geil het volgende:

[..]

opstellen van de contracten uiteraard.
moet juridisch dichtgespijkerd zijn.
Jep.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 12 juni 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 12:57 schreef van geil het volgende:
en ik ben t met Daan eens dat n voetbalkenner beter de te halen spelers aan kan dragen.
Ik vind het best dat de trainer een belangrijke stem erin heeft. Dat lijkt me ook logisch, maar geen carte blanche.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
uiteraard ..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 juni 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Een trainer moet zich voegen naar de voetbalvisie van een club.
Dat gaat verder dan aanvallend spelen.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 18:21   quote  deeplink  
ik zie Gio op termijn t liefste de taak van van Geel overnemen betreft transfers ,uitzetten van plan van aanpak etc etc.
dus wat mij betreft mag hij nu al n deel daarin meebeslissen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juni 2015 - 18:24   quote  deeplink  
Eerst maar eens naar school dan.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 juni 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Binnen gestelde kaders kan en moet een trainer die ruimte krijgen.
Zal blijken of van Bronckhorst die rol meer en meer op zich kan nemen.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 18:26 schreef FR-Henk het volgende:
Binnen gestelde kaders kan en moet een trainer die ruimte krijgen.
Zal blijken of van Bronckhorst die rol meer en meer op zich kan nemen.
precies.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 18:33   quote  deeplink  
prima profiel op t eerste oog.
lijkt n prima EQ te hebben.
weet wat profvoetbal op hoger niveau vraagt.
heeft lijntjes naar grote clubs.
prima uitstraling en komt eerlijk over.
ligt goed bij de club supporters en media.
jongen van de club etc etc
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
Over twee jaar max kotsen we m uit.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 juni 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Nog niet geheel overtuigd.
Is wel onderdeel van de falende Rutten-aanpak.
Mis tevens de brutaliteit om zijn kennis, ervaring naar elders uit te buiten.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Als je twee bazen er anders over denken is het lastig werken.
vandaar zou ik m graag op een lijn zien met van Geel in de hierarchie betreffende het plan van aanpak op voetbaltechnisch gebied.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0107910