|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2016 - 11:46 schreef van geil het volgende:De trainer van Roda weet ook wel in zijn hoofd hoe Feyenoord bestreden moet worden. Je moet er alleen wel even de spelers voor hebben. Detail. En andersom geld dat ook in Turkije. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja maar die kunnen zomaar een Lens van der Wiel en van Persie aantrekken... Bij ons is de clubkas al leeg bij alleen de aankoop van het rechterbeen van Lens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mede daarom is kampioen worden belangrijker dan de Europa Leaque. Dinero's. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 oktober 2016 - 16:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tja maar die kunnen zomaar een Lens van der Wiel en van Persie aantrekken... Bij ons is de clubkas al leeg bij alleen de aankoop van het rechterbeen van Lens En toch hebben we een stijgende lijn te pakken, t's moeilijk daar gewoon ook eens blij mee te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben happy , zeker als we morgen winnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ook, jammer dat we geen punt hebben gestolen tegen die Turken. Gewoon blijven winnen in de competitie is voorlopig iets waar we heel blij mee moeten zijn, t's al wat jaartjes geleden dat we die titel gepakt hebben.
Gunstig zou zijn dat we nog overwinteren in de Europa league maar realistisch gezien nog steeds geen schande als het niet zou lukken.
Beker en schaal dan maar en de stijgende lijn door drukken, misschien komen we er ooit wel weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij vind het hoogstaand voetbal blijkbaar , dus niet verrassend hoe jij erover denkt !!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ik het hoogstaand had gevonden had ik ze wel allemaal een negen of zo gegeven.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 04:25 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jij vind het hoogstaand voetbal blijkbaar , dus niet verrassend hoe jij erover denkt !!!! Zoals Fener er op zat, gaan er weinig clubs nog kunnen voetballen. Als ze het zo ook tegen MU gaan doen komen die ook niet ver en daar hebben ze 3,50€ meer te besteden. Feyenoord kon dit maal niet eens boven zich zelf uit steigen en dat uit, man man wat een kut elftal ben je dan gelijk. Zal zeker wel allemaal aan Karsdorp gelegen hebben toch. Vergeet Kuyt, de lul hoe kan je een foutje maken en volgens mij stond Brad te slapen. Ik heb me ook helemaal de tering geërgerd aan al die gemiste kansen, oh ja wat een stelletje stumperds waren het. Verrassend hoor, 't was weer helemaal niets.
Nou beste anaalisten en positivo's, ik heb een tip voor jullie. 3 maal daags een schone onderbroek aan en je plasserT goed blijven wassen, anders dikke kans dat ze je in snavelstad kunnen ruiken, stelletje rukeenden. Vergeet vooral ook geen liedje te componeren over het bestuur want die is schuld, kan je ze dadelijk weer gepassioneerd toezingen.
Jeh matchday Gio, laat ons juichen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 07:39 schreef VVout het volgende:[..] Zoals Fener er op zat, gaan er weinig clubs nog kunnen voetballen. Als ze het zo ook tegen MU gaan doen komen die ook niet ver en daar hebben ze 3,50€ meer te besteden. Feyenoord kon dit maal niet eens boven zich zelf uit steigen en dat uit, man man wat een kut elftal ben je dan gelijk. Zal zeker wel allemaal aan Karsdorp gelegen hebben toch. Vergeet Kuyt, de lul hoe kan je een foutje maken en volgens mij stond Brad te slapen. Ik heb me ook helemaal de tering geërgerd aan al die gemiste kansen, oh ja wat een stelletje stumperds waren het. Verrassend hoor, 't was weer helemaal niets. Nou beste anaalisten en positivo's, ik heb een tip voor jullie. 3 maal daags een schone onderbroek aan en je plasserT goed blijven wassen, anders dikke kans dat ze je in snavelstad kunnen ruiken, stelletje rukeenden. Vergeet vooral ook geen liedje te componeren over het bestuur want die is schuld, kan je ze dadelijk weer gepassioneerd toezingen. Jeh matchday Gio, laat ons juichen. Mooi verhaal. Maar als er een slechte wedstrijd tussen zit, mag je daar kritiek op hebben vind ik. Komt ook voort uit het verlangen naar meer en beter. Ik was donderdag niet teleurgesteld in het resultaat, maar in de manier waarop er gespeeld werd. Natuurlijk winnen we vanmiddag, want eredivisie en Europees is een heel ander niveau.
Hoop dat je frustratie eruit is. Het word een mooi weekend! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was ook gewoon slecht. T tactisch vermogen tot aanpassen nihil. Je kan ook zeggen dat het uitzitten en hopen op beter resultaat was.
Maar goed, vandaag weer een kans. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We in het begin overbluft en afgetroefd met onze eigen wapens. Shit happens..je kunt niet alles winnen. Vandaag hopelijk profiteren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond het ook niet erg, maar was zeker kritiekwaardig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 07:39 schreef VVout het volgende:[..] Zoals Fener er op zat, gaan er weinig clubs nog kunnen voetballen. Als ze het zo ook tegen MU gaan doen komen die ook niet ver en daar hebben ze 3,50€ meer te besteden. Feyenoord kon dit maal niet eens boven zich zelf uit steigen en dat uit, man man wat een kut elftal ben je dan gelijk. Zal zeker wel allemaal aan Karsdorp gelegen hebben toch. Vergeet Kuyt, de lul hoe kan je een foutje maken en volgens mij stond Brad te slapen. Ik heb me ook helemaal de tering geërgerd aan al die gemiste kansen, oh ja wat een stelletje stumperds waren het. Verrassend hoor, 't was weer helemaal niets. Nou beste anaalisten en positivo's, ik heb een tip voor jullie. 3 maal daags een schone onderbroek aan en je plasserT goed blijven wassen, anders dikke kans dat ze je in snavelstad kunnen ruiken, stelletje rukeenden. Vergeet vooral ook geen liedje te componeren over het bestuur want die is schuld, kan je ze dadelijk weer gepassioneerd toezingen. Jeh matchday Gio, laat ons juichen. d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 07:39 schreef VVout het volgende:[..] Zoals Fener er op zat, gaan er weinig clubs nog kunnen voetballen. Als ze het zo ook tegen MU gaan doen komen die ook niet ver en daar hebben ze 3,50€ meer te besteden. Feyenoord kon dit maal niet eens boven zich zelf uit steigen en dat uit, man man wat een kut elftal ben je dan gelijk. Zal zeker wel allemaal aan Karsdorp gelegen hebben toch. Vergeet Kuyt, de lul hoe kan je een foutje maken en volgens mij stond Brad te slapen. Ik heb me ook helemaal de tering geërgerd aan al die gemiste kansen, oh ja wat een stelletje stumperds waren het. Verrassend hoor, 't was weer helemaal niets. Nou beste anaalisten en positivo's, ik heb een tip voor jullie. 3 maal daags een schone onderbroek aan en je plasserT goed blijven wassen, anders dikke kans dat ze je in snavelstad kunnen ruiken, stelletje rukeenden. Vergeet vooral ook geen liedje te componeren over het bestuur want die is schuld, kan je ze dadelijk weer gepassioneerd toezingen. Jeh matchday Gio, laat ons juichen. Kon je niet meer slapen ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: .... sealed, klaar mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst kritisch: ''We moesten de 0-2 eerder maken''
Giovanni van Bronckhorst is blij met de overwinning van Feyenoord op Willem II. De Rotterdamse club had het, drie dagen na de wedstrijd tegen Fenerbahce, moeizaam in Tilburg maar wist wel met 0-2 te winnen. Ook de trainer zag dat het niet gemakkelijk ging.
“In fases tijdens de eerste helft hadden we het moeilijk om druk te geven omdat het veld heel groot werd”, zegt Van Bronckhorst tegenover Fox Sports. “Het was moeilijk om daar mee om te gaan zonder zelf kansen weg te geven. In de tweede helft ging dat beter en zag je dat er meer ruimte lag. Na de 0-1 moesten we eerder de 0-2 scoren, maar dat deden we uiteindelijk pas in de tweede helft.”
De 0-2 kwam van de voet van Renato Tapia, die sinds zijn komst naar Feyenoord nog geen belangrijke rol bij de Rotterdamse heeft gehad. “Hij bracht wat hij moest brengen, dat is duelkracht op het middenveld en het storen om aanvallen van Willem II te verstoren. Het doelpunt is voor hem heel mooi en voor het team, omdat we wisten dat de wedstrijd toen gespeeld was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Dan zie je echt dat je een team bent''
Feyenoord heeft zich herpakt na de nederlaag in Istanbul. In Tilburg wist Feyenoord ‘gewoon’ weer te winnen. Coach Giovanni van Bronckhorst is tevreden met de punten, maar is ook kritisch op zijn ploeg.
“We hadden moeite om voorin druk te zetten. Als we de bal dan veroverden lag er veel ruimte om gevaarlijk te worden, en dat hebben we nagelaten”, zegt de coach van Feyenoord tegenover RTV Rijnmond.
In de eerste helft wist Jorgensen een voorzet van Bilal knap af te maken. “Bilal maakt goed gebruik van z’n actie en z’n voorzet. Het was een goal uit het boekje.” Het tweede doelpunt werd gemaakt door invaller Renato Tapia, tot vreugde van de rest van het team. “Renato heeft niet veel speeltijd gehad, en vult het nu zo in. De ploeg is blij voor hem en blij voor het team. Dan zie je echt dat je een team bent.”
Tot slot gaat Van Bronckhorst nog in op Jan-Arie van der Heijden, die zichzelf terug in de basis heeft weten te spelen. “Hij is altijd hard blijven werken en in zichzelf blijven investeren. Hij heeft niet veel speelminuten gehad, maar staat er wel als het nodig i |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: ‘DEGELIJKE OVERWINNING’
Feyenoord had zondag in Tilburg maar een missie: de ongeslagen reeks in de competitie voorzetten. Dankzij een 0-2 overwinning werd dat doel bereikt en dus kon trainer Giovanni van Bronckhorst na afloop tevreden terugkijken.
Moeite
Van Bronckhorst: ‘Ondanks dat we op voorsprong kwamen, hadden we in de eerste helft wat moeite met Willem II. We konden niet snel genoeg druk op de bal zetten en werden daardoor redelijk ver naar achteren gedrukt. Daarom was het doelpunt van Nicolai belangrijk en bovendien was het een erg goede goal.’
Tapia
‘Door Renato Tapia in te brengen wilden we meer balans en duelkracht krijgen op het middenveld. Renato vulde het uitstekend in en daardoor kregen we de wedstrijd weer in handen, nadat Willem II kort na rust sterker werd. Fantastisch voor hem en het team dat hij de 0-2 maakte, want daarmee was het duel beslist.’
Complimenten
‘Al met al een degelijke overwinning voor ons, waar we heel blij mee zijn. Dit is wat ik van het team wilde zien na het verlies van afgelopen donderdag. Daar heb ik de spelers ook complimenten voor gegeven.’
Interlandbreak
‘Het doel van vandaag was om ongeslagen te blijven en dat is gelukt. Daardoor gaan we met een goed gevoel de interlandbreak in. In die weken zullen we hard door blijven werken, want ondanks dat we goed op weg zijn in de competitie, is er nog een lange weg te gaan.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi wat de spelers over m zeggen, maar dat is makkelijk wanneer het goed gaat. Nu nog wanneer het minder gaat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das makkelijk de trainer de schuld te geven als het niet draait. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is eerlijk, rustig, ontspannen, aldus een aantal spelers.
Uit de mond van spelers is dat een groot compliment. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed teken dat meerdere spelers hem aan het loven zijn, betekent dat er gevochten wordt voor basisplaatsen. ;)
Voor de rest, een trainer is zo goed als het resultaat. Denk niet dat hij heel anders werkt dan vorig jaar tijdens de negatieve serie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 oktober 2016 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:Mooi wat de spelers over m zeggen, maar dat is makkelijk wanneer het goed gaat. Nu nog wanneer het minder gaat. Dat zeggen ze toch ook dat ze hem prijzen ten tijde van de slechte reeks van begin dit jaar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het standbeeld wordt al gegoten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk. En dat andere ernaast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo'n klein driftig mannetje erbij |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ow, dan zijn het er drie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gullit: ''Ik ben trots op Van Bronckhorst''
Ruud Gullit volgt zijn oude club Feyenoord nog altijd en is trots op trainer Giovanni van Bronckhorst. "Ik ben heel blij voor hem. Hij doet het hartstikke goed," vertelt de voormalig trainer en voetballer van de Rotterdammers bij de presentatie van zijn boek 'Kijken naar voetbal'.
Gullit ziet kansen voor Feyenoord om aan het einde van het seizoen nog steeds bovenaan te staan. "Natuurlijk kunnen ze dit volhouden. De druk is wel erg groot. Iets minder druk zou ook goed zijn, want dan kun je beter presteren. Ik ben wel trots op Van Bronckhorst. Hij maakte in het begin natuurlijk ook z'n foutjes. Ik kreeg die tijd niet, jammer genoeg. Maar Cocu kreeg die tijd bijvoorbeeld ook. Je maakt nu eenmaal foutjes in het begin. Het is goed dat ze langer de tijd krijgen." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch zou ik Gullit in de toekomst nog een kans gunnen bij Feyenoord. Gevoelsmatig. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik vind Gullit zo sloom Begint altijd een verhaal, vergeet dan waar hij naartoe wilde en sluit zijn zin dan af met "HE?"
Word daar zo moe van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed uithangbord, matige trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vanochtend dacht ik het nog .. Waar ik mij toch heel lang aan geërgerd had bij Feyenoord heeft hij veranderd. Dat is de basis elf...Hij wisseld iedereen als ze iets minder spelen ,de reserves zijn 100% beter geworden onder hem ,waardoor er gepresteerd word als nooit tevoren. Weet de mensen op de juiste manier te gebruiken en te motiveren. Goed uithangbord en verrassend genoeg een nog betere trainer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 - 16:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Vanochtend dacht ik het nog .. Waar ik mij toch heel lang aan geërgerd had bij Feyenoord heeft hij veranderd. Dat is de basis elf...Hij wisseld iedereen als ze iets minder spelen ,de reserves zijn 100% beter geworden onder hem ,waardoor er gepresenteerd word als nooit vantevoren. Weet de mensen op de juiste manier te gebruiken en te motiveren. Goed uithangbord en verrassend genoeg een nog betere trainer. Er is ook nog nooit een trainer geweest die ze heeft laten presenteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Interessant, verklaar je nader Ace! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke profielfoto die vent.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoe moet ik nou verklaren dan jij zegt dat spelers presenteren als nooit tevoren? Zitten ze in rad van fortuin ofzo? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 12:54 schreef MightyAce het volgende:[..] Hoe moet ik nou verklaren dan jij zegt dat spelers presenteren als nooit tevoren? Zitten ze in rad van fortuin ofzo? :) Lul nou zie ik het pas hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz