|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 19:39 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Net als met Jan Arie, El Ahmadi en Toornstra. Die nutteloze clowns moeten allemaal oprotten hè kennert? Vind ik wel ja !!! Wat voegen zij toe aan Feyenoord? El en Torentje, harde werkers en voor de rest niks! Jan-arie blijft een clown op een voetbalveld. Kuyt idemdito ... heeft zijn beste tijd gehad helaas. Bilal, het lachertje van zuid. Karsdorp, veel testosteron en geen verstand en ga zo maar door! Het is te triest voor woorden en het kijken niet waard. Vele supporters zijn snel tevreden met middelmaat bij Feyenoord |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat betreft El en Toornstra , eens. Jan Arie wordt afwachten. @L
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja wat voegt El nu eigenlijk toe aan dit Feyenoord he. Wat een kolder. Als je dat niet ziet of wilt moet je lekker Barcelona iedere week kijken. Rukkers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vind ik wel ja !!! Wat voegen zij toe aan Feyenoord? El en Torentje, harde werkers en voor de rest niks! Jan-arie blijft een clown op een voetbalveld. Kuyt idemdito ... heeft zijn beste tijd gehad helaas. Bilal, het lachertje van zuid. Karsdorp, veel testosteron en geen verstand en ga zo maar door! Het is te triest voor woorden en het kijken niet waard. Vele supporters zijn snel tevreden met middelmaat bij Feyenoord En jij leeft in 1970. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 20:24 schreef ar het volgende:Ja wat voegt El nu eigenlijk toe aan dit Feyenoord he. Wat een kolder. Als je dat niet ziet of wilt moet je lekker Barcelona iedere week kijken. Rukkers. Het gaat niet om 10 potjes. Daar win je niets mee. Het gaat om 34 wedstrijden . En met teveel werkers gaat dat nooit lukken. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 20:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vind ik wel ja !!! Wat voegen zij toe aan Feyenoord? El en Torentje, harde werkers en voor de rest niks! Jan-arie blijft een clown op een voetbalveld. Kuyt idemdito ... heeft zijn beste tijd gehad helaas. Bilal, het lachertje van zuid. Karsdorp, veel testosteron en geen verstand en ga zo maar door! Het is te triest voor woorden en het kijken niet waard. Vele supporters zijn snel tevreden met middelmaat bij Feyenoord Torentje :-)) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 20:30 schreef van geil het volgende:[..] Het gaat niet om 10 potjes. Daar win je niets mee. Het gaat om 34 wedstrijden . En met teveel werkers gaat dat nooit lukken. Je doet net of het alleen maar werkers zijn. Er zit echt wel voetbal in, kom op. We hebben ongeveer het beste middenveld van Nederland |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 20:52 schreef ar het volgende:[..] Je doet net of het alleen maar werkers zijn. Er zit echt wel voetbal in, kom op. We hebben ongeveer het beste middenveld van Nederland Ik vind El Vilhena Toornstra Kuyt en Jorgensen voornamelijk werkers. Dat is bijna je complete as en middenveld . Dat is gewoon te veel in mijn ogen op de wat langere termijn. En voetballende vervangers die op niveau voldoen hebben we niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 21:00 schreef van geil het volgende:[..] Ik vind El Vilhena Toornstra Kuyt en Jorgensen voornamelijk werkers. Dat is bijna je complete as en middenveld . Dat is gewoon te veel in mijn ogen op de wat langere termijn. En voetballende vervangers die op niveau voldoen hebben we niet. Het zijn allemaal jongens met inzet, waarbij El en Nicolai erg goede voetballers zijn. Ik vindt het wel meevallen allemaal, alleen Gustafson baal ik van, dat is misschien onze beste 10. Alles draait om mentaliteit/discipline, en dat doet Feyenoord dit jaar erg goed. Daarom worden we kampioen geile |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, een Ziyech had toch wel veel gescheeld hoor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Schei toch uit met die Ziyech. Mooiweer voetballer, leuk voor het rechterrijtje |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Was wel een leukere tijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Was Feyenoord in Europa een grootmacht. Nu allang niet meer. Andere maatstaven. Zou je ook eens moeten toepassen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Te makkelijk. Het is vooral cultuur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
(Bedrijfs)cultuur is nergens als concurrentie elders machtiger is. Cultuur devalueert vaak navenant, totdat je je plaats kent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 22:36 schreef FR-Henk het volgende:(Bedrijfs)cultuur is nergens als concurrentie elders machtiger is. Cultuur devalueert vaak navenant, totdat je je plaats kent. Wat bedoel je nou man?!? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 22:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Was Feyenoord in Europa een grootmacht. Nu allang niet meer. Andere maatstaven. Zou je ook eens moeten toepassen. Ik heb liever een mooi streven dan mij ergens bij neerleggen! Zit niet in mijn karakter ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je wilt het allerhoogste behalen, maar concurrenten hebben veel meer geld. Dat frustreert. Je moet je doelen lager bijstellen, naar lagere inkomsten. je probeert dat te halen wat mogelijk is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 00:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je wilt het allerhoogste behalen, maar concurrenten hebben veel meer geld. Dat frustreert. Je moet je doelen lager bijstellen, naar lagere inkomsten. je probeert dat te halen wat mogelijk is. Hahaha bedankt vriend! :-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoogvliet de gekste!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, omdat het kant nog wal raakt. Had het over cultuur. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord kiest al decennia lang vaak voor het werkpaard . Heeft niets met geld te maken maar met cultuur en denkwijze. Geen woorden maar daden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 november 2016 - 19:39 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Net als met Jan Arie, El Ahmadi en Toornstra. Die nutteloze clowns moeten allemaal oprotten hè kennert? Jan Arie heeft zich tot nu toe prima gerevancheerd, ik hoop dat hij dit vol kan houden. El Ahmadi heel belangrijk. Toornstra zie ik nu al weer terugzakken.
Maar prima hoor, als jij ook nog graag naar Nelom kijkt die al sinds 2011 bij Feyenoord zit en nog nooit één volledig seizoen normaal gefunctioneerd heeft. Dan blijven we maar die subtopper.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 10:29 schreef van geil het volgende:Feyenoord kiest al decennia lang vaak voor het werkpaard . Heeft niets met geld te maken maar met cultuur en denkwijze. Geen woorden maar daden. Je doelt op cultuur gedreven op volksaard? Dat was me dan niet duidelijk. Heeft zeker invloed (link met legioen), maar er zijn ook meer techniek gedreven spelers aangetrokken. Vejinovic is er een, Ono een andere. Niet uitsluitend. Dit seizoen slaat balans iets te ver door naar werken en collectief. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 10:38 schreef MMM het volgende:[..] Jan Arie heeft zich tot nu toe prima gerevancheerd, ik hoop dat hij dit vol kan houden. El Ahmadi heel belangrijk. Toornstra zie ik nu al weer terugzakken. Maar prima hoor, als jij ook nog graag naar Nelom kijkt die al sinds 2011 bij Feyenoord zit en nog nooit één volledig seizoen normaal gefunctioneerd heeft. Dan blijven we maar die subtopper. Beetje simpele reactie. Nergens staat dat ik graag naar Nelom kijk. Een beter alternatief is er momenteel niet. Feit is wel dat jij zeer makkelijk spelers van Feyenoord tot het bot afzeikt en dat blijft herhalen. Ik vergelijk het met het arenavolk dat met een 0-2 achterstand vloekend en tierend het stadion verlaat, om vervolgens weer juichend terug te keren als het 2-2 staat. Bij jou is Jan Arie (of wie dan ook) een nutteloze achterlijke clown die OP MOET ROTTEN, en een tijdje later voldoet hij wel. Wees dan consequent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 12:28 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Beetje simpele reactie. Nergens staat dat ik graag naar Nelom kijk. Een beter alternatief is er momenteel niet. Feit is wel dat jij zeer makkelijk spelers van Feyenoord tot het bot afzeikt en dat blijft herhalen. Ik vergelijk het met het arenavolk dat met een 0-2 achterstand vloekend en tierend het stadion verlaat, om vervolgens weer juichend terug te keren als het 2-2 staat. Bij jou is Jan Arie (of wie dan ook) een nutteloze achterlijke clown die OP MOET ROTTEN, en een tijdje later voldoet hij wel. Wees dan consequent. Woudenberg is nu al op hetzelfde niveau, zo niet beter dan Nelom, en die kan nog doorgroeien. Nelom presteert al niets sinds 2011 en kreeg als beloning een salarisverhoging..
Ik ben altijd eerlijk. Jan Arie was vorig seizoen een slap trutje waar niet op te bouwen viel, nu vult hij het naar behoren in. Dus ik moet hem omdat hij vorig seizoen niets presteerde, en toen inderdaad weg mocht van mij omdat het helemaal niets was, nog steeds afzeiken volgens jou want dan ben ik consequent?
Vejinovic is de andere kant, vond ik een prima aankoop maar lijkt het ook niet te redden. Dus ik moet hem goed blijven vinden omdat ik het destijds een goede aankoop vond, want dan ben ik consequent?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 13:48 schreef MMM het volgende:[..] Woudenberg is nu al op hetzelfde niveau, zo niet beter dan Nelom, en die kan nog doorgroeien. Nelom presteert al niets sinds 2011 en kreeg als beloning een salarisverhoging.. Ik ben altijd eerlijk. Jan Arie was vorig seizoen een slap trutje waar niet op te bouwen viel, nu vult hij het naar behoren in. Dus ik moet hem omdat hij vorig seizoen niets presteerde, en toen inderdaad weg mocht van mij omdat het helemaal niets was, nog steeds afzeiken volgens jou want dan ben ik consequent? Vejinovic is de andere kant, vond ik een prima aankoop maar lijkt het ook niet te redden. Dus ik moet hem goed blijven vinden omdat ik het destijds een goede aankoop vond, want dan ben ik consequent? Niet altijd met je eens, MMM, maar je draait er nooit omheen, spreekt klare taal. Al vaker gezegd: ik vind jou een echte. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: MMM lichte het al prima toe betreffende Jan Arie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: MMM lichte het al prima toe betreffende Jan Arie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Feyenoord-supportert. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vind ik niet..denk ik anders over.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maak me gek, maak me gek, maak me gek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind hem meer een Immers-hatert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hehehe.. word hier weer niet teleurgesteld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja Henk is soms docter anders in de literatuur van de Nederlandse kweeniekunde. Kort gezegd ..Docter andersom in de kweeniekunde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je moet gewoon niet zoveel zuipen Henk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En weg 15 minuten huiswerk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 16:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja Henk is soms docter anders in de literatuur van de Nederlandse kweeniekunde. Kort gezegd ..Docter andersom in de kweeniekunde Als je maar van m'n lul afblijft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wie wil daar nou aanzitten? |
|
|
|