|
|
CobusIII
|
|
|
Liefhebbers op het forum? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Af en toe ben jij wel een oud wijf Leon. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 november 2016 - 13:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet altijd met je eens, MMM, maar je draait er nooit omheen, spreekt klare taal. Al vaker gezegd: ik vind jou een echte. Thanks Henk!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee man,een zeikerd ,dat wel haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ingrijpen en rap anders puntenverlies.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zielig zeiken over blessuretijd, lulletje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die blessuretijd is natuurlijk niet de reden dat je verliest.
Ik weet niet wat Gio zei over blessuretijd, al is dat een aantal wedstrijden een lachertje. Ook tegen Ajax en Heerenveen, maar goed dat is maar een relatief kleine oorzaak inderdaad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een hands bal daar kun je over zeuren , ik heb het 3 keer terug gezien maar ik blijf erbij geen hands althans grensrechter reageerde niet en scheids kon het nooit zien. Maar ja eigen schuld dikke bult ga je nu maar kapot laten schoppen tegen de Belgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er is geen 1 buitenspeler die op het moment voldoet, ook lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die draaien niet lekker nee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij is gelukkig niet boos. Man man man |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik begrijp het deels. Maar het is wel wat gemakkelijk ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Telt wel op intussen: Kongolo, Karim, Jones, en dan Karsdorp, Jorgensen, Toornstra met diverse klachten. En ome Dirk beloopt het allemaal niet meer. Lekker dan, dat werkvoetbal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word hier toch al tijden gezegd.. Werkvoetbal hou je niet vol.
Slap interview trouwens van Gio |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 11:57 schreef FR-Henk het volgende:Telt wel op intussen: Kongolo, Karim, Jones, en dan Karsdorp, Jorgensen, Toornstra met diverse klachten. En ome Dirk beloopt het allemaal niet meer. Lekker dan, dat werkvoetbal. Vergeet Vermeer, Van Beek en Hahn niet, hebben we ooit al wel eens zo'n ziekenboeg gehad..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Slap met betrekking tot de vraagstelling, of de antwoorden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geef Gustafson nu eens een poosje het vertrouwen. Meer voetbal in de ploeg brengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Antwoorden. Alles wat ik gisteren las, topclub onwaardig. Had veel kritischer moeten zijn. Slappe hap |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
blijkbaar zijn de spelpatronen nog niet ingesleten in het team en zijn we meer afhankelijk van de kwaliteiten van individuen. Als el Ahmadi uitvalt, vult Vejinovic dat niet hetzelfde in, maar doet iets heel anders, hetzelfde geldt voor Tapia in vergelijk met Vilhena. Dat kan natuurlijk niet. Dan krijg je een los zand elftal zoals we gisteren hebben gezien. Ik vind dat Gio wel aan te rekenen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geheel mee eens. En stuurt niet tussentijds bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha hilarisch natuurlijk, ik roep dat al n jaar, dat ligt niet aan Gio . Maar aan de samenstelling van de selectie, aard van het beestje is niet te veranderen. Van n flegmatieke voetballer een aanjager en af pakker maken, gaat helemaal nergens over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Inderdaad hilarisch, Gio is verantwoordelijk voor speltype en bijbehorende versterking. Dus roep je een jaar al jouw eigen waarneming. Dat is niet de mijne. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eens, maar dan heb je wel een probleem. Je selecteert en koopt spelers op basis van je spelfilosofie...maar los van dat moet Gio dat wel onderkennen en bijtijds bijsturen zoals Henk zegt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt van een appel geen peer maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij heeft zelfs plan B en C al toegepast. Ik vind het zo sneu om Gio in de schoenen te schuiven dat nr 14 t/m 29 niet voldoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 19:00 schreef van geil het volgende:[..] Hij heeft zelfs plan B en C al toegepast. Ik vind het zo sneu om Gio in de schoenen te schuiven dat nr 14 t/m 29 niet voldoen. Ik niet. Hij was er met volle verstand bij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaja , gaan we weer , n trainer die beslist over de aankopen. De enige ter wereld. Wat doet Martin nog wel eigenlijk?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je gelooft toch niet echt dat Gio niets te zeggen heeft? En van Geel the bad genius is?
En als Gio niets te zeggen heeft, de koppositie van Geel aan te rekenen is? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je vergeet de feiten in de prestigestrijd. Gio heeft tot nu werkelijk al het goede uit de beste mensen gehaald. De verantwoordelijke man voor de gehele selectie lijkt het wederom mis te hebben. Natuurlijk heeft Gio n kleine bijdrage in het voordragen van spelers , maar zeker niet meer dan dat. Gio wilde bv een verdediger en 2 buitenspelers ; openlijk gezegd in interviews , er kwam een buitenspeler. En wie weet wat zijn andere wensen waren , want dat was eigenlijk wat hij in ieder geval wilde hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 18:31 schreef MMM het volgende:[..] Antwoorden. Alles wat ik gisteren las, topclub onwaardig. Had veel kritischer moeten zijn. Slappe hap Ik weet het niet maat.. Hij zal zich best wel bewust zijn dat belangrijke afwezig zijn ,en ook nog eens onvervangbaar. Blijkbaar had jij in het verleden een goed punt door te stellen dat de bank van Feyenoord niet veel waard is..Dat zal hij ook weten ,om het niet helemaal naar beneden te trappen zal hij gedacht hebben om alles nog verzachten...Gaat hij harder worden stort het wellicht helemaal in elkaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik weet het niet maat.. Hij zal zich best wel bewust zijn dat belangrijke afwezig zijn ,en ook nog eens onvervangbaar. Blijkbaar had jij in het verleden een goed punt door te stellen dat de bank van Feyenoord niet veel waard is..Dat zal hij ook weten ,om het niet helemaal naar beneden te trappen zal hij gedacht hebben om alles nog verzachten...Gaat hij harder worden stort het wellicht helemaal in elkaar. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 19:16 schreef van geil het volgende:Je vergeet de feiten in de prestigestrijd. Gio heeft tot nu werkelijk al het goede uit de beste mensen gehaald. De verantwoordelijke man voor de gehele selectie lijkt het wederom mis te hebben. Natuurlijk heeft Gio n kleine bijdrage in het voordragen van spelers , maar zeker niet meer dan dat. Gio wilde bv een verdediger en 2 buitenspelers ; openlijk gezegd in interviews , er kwam een buitenspeler. En wie weet wat zijn andere wensen waren , want dat was eigenlijk wat hij in ieder geval wilde hebben. En denk eens even terug aan Chery.. Rutten kreeg zelfs Gudde over zich heen, dat niet hij maar Martin bepaalde wat er wel en wat er niet kwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een TD stelt natuurlijk samen met de trainer de selectie vast voor volgend jaar. Ze zijn beiden verantwoordelijk, er is er maar 1 eindverantwoordelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 19:16 schreef van geil het volgende:Je vergeet de feiten in de prestigestrijd. Gio heeft tot nu werkelijk al het goede uit de beste mensen gehaald. De verantwoordelijke man voor de gehele selectie lijkt het wederom mis te hebben. Natuurlijk heeft Gio n kleine bijdrage in het voordragen van spelers , maar zeker niet meer dan dat. Gio wilde bv een verdediger en 2 buitenspelers ; openlijk gezegd in interviews , er kwam een buitenspeler. En wie weet wat zijn andere wensen waren , want dat was eigenlijk wat hij in ieder geval wilde hebben. We verschillen hierin geile. Beide functies hebben overleg over de versterking van de selectie, de trainer met oog voor komende periode, de te over een langere periode. Een selectie is altijd een resultaat van beide uitgangspunten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We verschillen er in dat jij denkt dat dat 50/50 is. Ik denk eerder 25/75. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blijkt ook wel anders hadden we nu een extra verdediger en aanvaller gehad. Die toevallig nu ook nog eens broodnodig blijken te zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoor vaak dat wij minder kwaliteit hebben dan andere ploegen zoals psv en ajaks. Ik geloof daar niet in...Ik denk dat we juist veel individuele kwaliteiten hebben in het team. Wat ik wel zie is dat veel andere clubs een beter verzorgd veldspel hebben dan Feyenoord. Hard om te zeggen, maar zo zie ik het. Dat we nu bovenaan staan komt door teamspirit, kracht en individuele kwaliteiten.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook, hierin kwam Gio wel heel zwak over.. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou ik ben nog steeds niet overtuigd of gio wel de juiste trainer is voor feyenoord,nu voor het 2de jaar trainer en ik zie niet veel verbetering wat betreft het voetbal en wat betreft de juiste spelers op de juiste plaats,zit erover in dat we weer gaan afzakken naar hooguit de 3e plaats. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gio: ''Trots op hoe wij presteren, maar pas aan het eind bepalend''
Nadat Feyenoord elf wedstrijden op rij ongeslagen bleef in de Eredivisie, leed het team van Giovanni van Bronckhorst zijn eerst nederlaag tegen Go Ahead Eagles. Het is dus belangrijk dat het team weer het vertrouwen terugkrijgt als voorheen.
Giovanni van Bronckhorst is er van overtuigd dat de nederlaag tegen Go Ahead Eagles een incident was. Echter, het resultaat heeft Gio wel de ogen geopend. “Door vermoeidheid konden wij niet brengen wat wij normaal brengen. Dan heb je ook tegen Go Ahead moeite. Na de wedstrijd was ik mild, wel in dagen erna benoemd wat niet goed ging en beter moet. Vandaag pas als groep naar PEC toegewerkt”, geeft Gio aan in gesprek met RTV Rijnmond.
Het vizier gaat voor vele Feyenoordsupporters nu al naar donderdag, waar Feyenoord de degens kruist met Manchester United. Voor Van Bronckhorst is deze wedstrijd niet aan de orde nu. “Eerstvolgende wedstrijd willen wij winnen, dat is PEC. Iedereen zal hiervoor zijn stinkende best moeten doen. Daarna gaan wij pas kijken naar Manchester United.’’
De huidige stand in de Eredivisie geeft aan hoe serieus Feyenoord kan worden gezien als titelkandidaat. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst is morgen 100 dagen onafgebroken koploper in de Eredivisie. “Trots op hoe wij presteren, maar het is zaak om dit vast te houden, om aan het eind van de competitie koploper te zijn. Dat is het enige wat telt.” |
|
|
|