|
|
van geil
|
|
|
Zonder Gio zat Martin nu bij het UWV. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste seizoensstart van weet ik het hoeveel jaar. Toch knap met dit middelmatige spitsje aldus snor. Heb het weer even gekeken maar was weer genoeg voor een jaar.
Jørgensen volgens 33% van de stemmers de beste spits..66% kiest voor Dolberg.. De hele stelling klop niet...Jørgensen is topscoorder tot nu toe met 11 doelpunten . Er kan dan helemaal geen stelling zijn!!! Jørgensen is vooralsnog gewoon de beste. Kut programma |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou ook nog even wachten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Andersom aannemelijker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou het contract beëindigen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat we de laatste jaren nog nooit zo'n goed presterende trainer hebben gehad..(?) Vind dit nog wat voorbarig Cobus.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maakt spelers niet beter. Veldspel zit geen groei in. Vind hem saai, zie geen visie, onervaren. Wel aardige gast en de prestaties zijn OK (verleden jaar had hij ook een negatief record). Feyenoord is wel een team qua spirit en mentaliteit, maar of dat zijn verdienste is, betwijfel ik. In de winterstop staan we waarschijnlijk 2e en hoogstwaarschijnlijk worden we geen kampioen. Toen het slecht ging met Feyenoord kreeg hij de schuld, nu het beter gaat verdient hij de credit. Maar ik ben op hem uitgekeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 18:18 schreef CobusIII het volgende:Maakt spelers niet beter. Veldspel zit geen groei in. Vind hem saai, zie geen visie, onervaren. Wel aardige gast en de prestaties zijn OK (verleden jaar had hij ook een negatief record). Feyenoord is wel een team qua spirit en mentaliteit, maar of dat zijn verdienste is, betwijfel ik. In de winterstop staan we waarschijnlijk 2e en hoogstwaarschijnlijk worden we geen kampioen. Toen het slecht ging met Feyenoord kreeg hij de schuld, nu het beter gaat verdient hij de credit. Maar ik ben op hem uitgekeken. Ik vind een aantal spelers wel gegroeid het afgelopen jaar juist, hebben we wel de juiste spelers voor het veldspel wat jij voor ogen hebt, saai vind ik hem ook, onervaren wisten we allemaal. Dat het een team qua spirit en mentaliteit is komt niet alleen van hem af maar van het elftal en de mensen erom heen denk ik. Ik heb ook momenten gehad dat ik twijfelde en dat was met name vorig jaar, ik heb momenteel wel vertrouwen in hem heb wel vaak problemen met zijn wisselbeleid.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2016 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste seizoensstart van weet ik het hoeveel jaar. Toch knap met dit middelmatige spitsje aldus snor. Heb het weer even gekeken maar was weer genoeg voor een jaar. Jørgensen volgens 33% van de stemmers de beste spits..66% kiest voor Dolberg.. De hele stelling klop niet...Jørgensen is topscoorder tot nu toe met 11 doelpunten . Er kan dan helemaal geen stelling zijn!!! Jørgensen is vooralsnog gewoon de beste. Kut programma Dat is dezelfde snor die Ibrahimovic helemaal niks vond toen hij bij Krommenie-Zuidoost kwam. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2016 - 21:01 schreef RenatoBos het volgende:Van Geel wil voor meerdere seizoenen verlengen enkel de Feyenoord commissarissen houden dit tegen.. Het belangrijkste van dit bericht heb ik nog niemand over gehoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: A Hoe kun je als TD eerst de commissarissen passeren .Die toets je toch eerst informeel. B Hoe kan n overleg met n paar mensen uit de top in godsnaam uitlekken ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 20:56 schreef van geil het volgende:[..] A Hoe kun je als TD eerst de commissarissen passeren . B Hoe kan n overleg met n paar mensen uit de top in godsnaam uitlekken ? A. Denk niet dat van Geel hem een contract heeft voorgeschoteld en enkel oriënterend een gesprek met Gio is aangegaan om vervolgens met een plan naar de commissarissen gaat om goedkeuring voor verlenging aan te vragen. B. Ik verdenk de koffiejuffrouw.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
A Dat moet andersom B Schandalig , wie heeft daar baat bij ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t mooiste vooral dat wij speculeren op speculaties. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: A. Ik heb daar geen verstand van eerlijk gezegd. We weten iig. dat zijn contract afloopt en er dus stappen genomen moeten gaan worden. Dus snap wel dat Martin zich daar mee bezig houd. B. FR-Henk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja die speculaties liggen er nu eenmaal en waar rook is is vuur..
En daar heb je een forum voor..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ps , ik zat ook aan Henk te denken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja die speculaties liggen er nu eenmaal en waar rook is is vuur.. En daar heb je een forum voor.. Vind ik maar gedeeltelijk waar, als t maar vanuit 1 bron komt is het vaak twijfelachtig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AD en VI melden het. Maar het gaat buiten dat om de stelling. Net als alle andere reacties toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt ook wel maar vaak zie je dan ook dat de eventuele andere bronnen zwijgen om het in de doofpot te krijgen simpelweg dat ze er niet mee geconfronteerd willen worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Feyenoord komt altijd alles naar buiten. Is echt een kut club om te werken |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Opvallend bericht. Vooral die bron.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Staat op Feyenoord.nl Prima zaak vindt ik persoonlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik niet , per jaar was en is veel beter. Maar Gio , proficiat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Was ook prima geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker zeike over de bron Geile ? Feit is feit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat het bericht klopt toch .. kwam deze tegen op fb dus maar geplakt he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , maar lees het eens . De media waren dus op de hoogte van de onderhandelingen , dus er is gelekt. Het overige blijft rook. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 22:32 schreef van geil het volgende:[..] Ja , maar lees het eens . De media waren dus op de hoogte van de onderhandelingen , dus er is gelekt. Het overige blijft rook. Maat je zegt het al... media ;) Snakes i tell you! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Absoluut , ratten zelfs. Maar toch raar omdat het om een paar mensen gaat in de top. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Feli Gio.. Vind het nog wel wat te vroeg.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 19:13 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Dat is dezelfde snor die Ibrahimovic helemaal niks vond toen hij bij Krommenie-Zuidoost kwam. Te dom voor Krommenie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:[..] A. Ik heb daar geen verstand van eerlijk gezegd. We weten iig. dat zijn contract afloopt en er dus stappen genomen moeten gaan worden. Dus snap wel dat Martin zich daar mee bezig houd. B. FR-Henk Lekkende koffiejuffrouwen moet je bedienen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja ik weet niet wat ik hier van moet vinden.. Ik ben nog steeds niet overtuigd. Ik had lekker gewacht tot maart, april.
Tevens vind ik 2 jaar verlengen fors, van jaar tot jaar bekijken vind ik professioneler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje vlotte beslissing. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ingegeven door de media denk ik. 2 jaar vind ik raar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook. Meende dat zeker van Geel voorstander was om het per jaar te bekijken. Goed voor beide partijen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doelde meer op de vlotte beslissing. V Geel wilde volgens de bronnen meerdere jaren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Onverstandig. Te snel, te vroeg. En rare onnavolgbare berichtgeving: eerst uitstel en daarna alsnog 2 jarig contract.
Roept gedachte op dat het daarbinnen rommelt. Of dat de media weer scoops te snel brengen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ah ok. Dat laatste vindt ik dan alsnog vreemd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 23:20 schreef FR-Henk het volgende:Onverstandig. Te snel, te vroeg. En rare onnavolgbare berichtgeving: eerst uitstel en daarna alsnog 2 jarig contract. Roept gedachte op dat het daarbinnen rommelt. Of dat de media weer scoops te snel brengen. Eens. Maar hoe weet de media uberhaupt van de onderhandelingen af? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja, zeg het maar. Media wisten eerder (zomer) ook al te vertellen dat 2 rvc-leden geen vertrouwen in van Geel hadden... |
|
|
|