|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2016 - 23:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tsja, zeg het maar. Media wisten eerder (zomer) ook al te vertellen dat 2 rvc-leden geen vertrouwen in van Geel hadden... Dus simpel. Het lek zit bij de rvc of bij van Geel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wellicht. Tweede lekkage in ieder geval. Daar moet iemand op aangepakt worden. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dan weet je toch wie het is lijkt mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blokkie is t lek.
Overigens. 2 jaar, zegt allemaal niets. T gaat om de details |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vergeet vooral de mensen niet die verantwoordelijk zijn voor de agenda en de notulen of de koffie jufvrouw of misschien is iemands zijn smart phone gehackt. Een verhaal van dat Piet zwart ziet en de media met de neus vooraan staat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik verwacht t uit die hoek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen idee wie het lek kan zijn. Vind van Geel in ieder geval niet een reputatie hebben op dat vlak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VvF heeft een belang bij het laten vallen van deze directie (met name van Geel). Zij hebben nu nog een minderheid in het laten slagen hiervan, hebben er dus alle belang bij. Daarnaast heeft de VvF nauwe banden met de supportersgroepen binnen Feyenoord en weet deze ook in te zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk, al zie ik niet in waarom je met dergelijke kleine proppen zou gaan schieten als je een directie opzij wilt zetten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Snap het niet zo hoor Stylzz, het ging in geen jaren zo goed als nu en zelf met het stadion doemt er een lichtpuntje aan het eind van de tunnel op. Als grote vriend breng je in één klap een omslag die eerst verwerkt moet worden met als risico dat lopende positieve aspecten te niet worden gedaan.
En ach ja het komende jaar had Gio denk ik zeker nog aan het roer gestaan, gaat het mis binnen 2 jaar gun ik hem wel een afkoopsom. Hij heeft er zijn nek ver genoeg voor uitgestoken naar mijn idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 08:48 schreef VVout het volgende:Snap het niet zo hoor Stylzz, het ging in geen jaren zo goed als nu en zelf met het stadion doemt er een lichtpuntje aan het eind van de tunnel op. Als grote vriend breng je in één klap een omslag die eerst verwerkt moet worden met als risico dat lopende positieve aspecten te niet worden gedaan. En ach ja het komende jaar had Gio denk ik zeker nog aan het roer gestaan, gaat het mis binnen 2 jaar gun ik hem wel een afkoopsom. Hij heeft er zijn nek ver genoeg voor uitgestoken naar mijn idee. Hoe bedoel je? Het is algemeen bekend dat de VvF afscheid wil nemen van van Geel. Ze hebben het zelfs geprobeerd, maar er is geen meerderheid binnen de RVC. Ze hebben zelfs gedreigd met stoppen met investeren wanneer van Geel er nog zat, want ze hadden geen vertrouwen in zijn aankoopbeleid. Blokland voorop. Die zit daar meer als supporter dan als bestuurder, de VvF vindt dat het te langzaam gaat met het bereiken van sportieve successen. Zij willen meer geld investeren, maar dan niet laten uitgeven door van Geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 08:48 schreef FR-Henk het volgende:Mogelijk, al zie ik niet in waarom je met dergelijke kleine proppen zou gaan schieten als je een directie opzij wilt zetten. Door een muur langzaam te verzwakken zal het uiteindelijk vallen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Verbeek meldt zich aan...ben ik wel fan van... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker, maar dan wel op een wijze waardoor je niet zelf beschadigd raakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
begrijp eerlijk gzegd niet dat ze nu zijn contract verlengen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: A okay, verwachting..zou anders best kunnen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sowieso te vroeg. Vorig seizoen, dat verval, 7 wedstrijden lang. Niemand kan het verklaren. En toen kwam Dickie.
Maar goed, als we in maart nog steeds goed meestrijden....Prima. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap je bewering wel, maar niet de onrust die ze dan proberen te creëren. Dat gaat toch ten koste van waar we nu staan en je kan weer beginnen met het opzetten van een traject. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:Sowieso te vroeg. Vorig seizoen, dat verval, 7 wedstrijden lang. Niemand kan het verklaren. En toen kwam Dickie. Maar goed, als we in maart nog steeds goed meestrijden....Prima. Brengt een bepaalde rust, ook voor de spelers. Iedereen weet nu dat de visie van Gio bepalend is, daar hebben ze nu vastigheid of kunnen er een conclusie uit trekken. Daar ze uitspreken hem hoog hebben te zitten, is het prettig te weten dan zijn visie voorlopig de lijn van Feyenoord zal zijn, tenzij het natuurlijk helemaal de mist in loopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 10:34 schreef VVout het volgende:[..] Snap je bewering wel, maar niet de onrust die ze dan proberen te creëren. Dat gaat toch ten koste van waar we nu staan en je kan weer beginnen met het opzetten van een traject. Maar dan ga je er vanuit dat ze de facto altijd acteren in het beste belang van Feyenoord.
Dat betwist ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:Sowieso te vroeg. Vorig seizoen, dat verval, 7 wedstrijden lang. Niemand kan het verklaren. En toen kwam Dickie. Maar goed, als we in maart nog steeds goed meestrijden....Prima. Niet te vroeg, geeft rust. Zoals ik al zei het gaat om de details. Welke ontbindingsclausules zitten erin etc. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik wil niet zuur zijn en ik heb er vrede mee dat Gio blijft, maar op basis van wat? - Welke spelers zijn er onder Gio echt op voor uit gegaan, behalve Karsdorp? - Is er een herkenbaar aanvallend veldspel, gevarieerd spelpatroon? - Is het tempo hoog genoeg? - Is er een herkenbaar aankoopbeleid gebaseerd op een visie? (Deels ook bepaald door Gio) De resultaten zijn nu goed, maar dat is wel een beetje scorebordjournalistiek. Er zijn te weinig wedstrijden dat ik zeg van wow!. Het derde doelpunt van Feyenoord tegen Sparta vond ik mooi. Kortom, ik zie te weinig ontwikkeling en visie. Een paar pluspuntjes zijn er wel. We spelen met meer druk naar voren en we houden het speelveld wat korter al stellen Botje en Baco zich te vaak nog te ver naar achteren op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat ligt ook aan het materiaal. Dat moet elk jaar een tand omhoog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis wat vreemd dat Gio niet ingrijpt als: - Karsdorp weer eens teveel energie verbruikt en op andere posities gaat draven, - Vilhena weer zo zinloos en vertragend die bal blijft brengen en zichzelf en de rest dichtloopt, - Nelom weer raar aan het verdedigen is, - Bilal weer eens niet om zich heen kijkt, - Elia weer te weinig brengt - er reserves zijn die je iets vaker en eerder moet kunnen brengen,
Verder doet ook wel wat goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, maar hoe zie jij Gio? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als ik Feyenoord zie spelen, moet ik denken aan een schaker die twee a drie stappen vooruit denkt...CV speelt bal in naar middenvelder, die kaatst meteen terug of naar de zijkanten. Vleugelspeler denkt: wat moet ik nou? Pass terug naar CV...CV speelt lange bal naar voren in de hoop dat de aanvallers er wat mee kunnen. Als je echt vooruit wil, moet je 5 a 6 stappen vooruit denken. Je opbouw verbinden met je aanvalsspel...Dat zie ik dus te weinig bij Feyenoord. Resultaten worden gehaald op kracht en mentaliteit.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vaak al wat over gezegd. Zie m veel keuzes maken die ik anders zou doen. Zie m vaak volharden in een opstelling, laat wisselen en het voetbal is nu niet echt oogstrelend.
Maar een winnend coach heeft gelijk, laat dat nu net voor m spreken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 10:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar dan ga je er vanuit dat ze de facto altijd acteren in het beste belang van Feyenoord. Dat betwist ik. Dan kom je dus uit op de conclusie dat het moment ongelukkig is en schadelijk voor de club, lekkere vrienden heb je dan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Wat valt erover te vinden? Ik vind het prima. Gio is een sympathieke gast en een echte Feyenoorder ook.
Of hij een hele goede trainer is, vind ik lastiger te beoordelen. Hij is vrij consequent, dat vind ik positief. Verder moet de invloed van de trainert ook niet overschat worden. Zo vond/vind ik Verbeek een prima trainer. Toch werd er niet veel gepresteerd toen hij bij ons was, mede ook doordat een groot deel van de selectie hem niet moest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord heeft het contract van Giovanni van Bronckhorst verlengd, maar daar was wel de inzet van technisch directeur Martin van Geel voor nodig. Van Geel heeft volgens Emile Schelvis de volledige raad van commissarissen bij Feyenoord in de tang.
"Martin van Geel heeft hen volledig in zijn hand", luidt de conclusie van Schelvis bij RTV Rijnmond. De rvc bestaat uit vijf personen bij de Rotterdammers, van wie de meerderheid akkoord moest gaan met verlenging van de coach. Twee van de commissarissen leken niet voor. "Hoe Van Geel dit voor elkaar heeft gekregen is heel knap."
"De onrust kwam van de twee mannen in de raad die kritisch zijn, Pim Blokland en Rob Slotboom, maar zij hebben geen meerderheid. Dat wisten we bij vorige zaken al en dat weten we nu weer", aldus Schelvis. Eigenlijk wilde de raad wachten met het verlengen met Van Bronckhorst. Rob Jacobs heeft de trainer in ieder geval hoog zitten. "Dit tijdstip is ook goed gekozen en het zorgt voor rust. Ik vind hem een ongelofelijke persoonlijkheid, hij leert snel en communiceert uitstekend." _______________________ Ik weet hoe de hazen lopen. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 15:08 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord heeft het contract van Giovanni van Bronckhorst verlengd, maar daar was wel de inzet van technisch directeur Martin van Geel voor nodig. Van Geel heeft volgens Emile Schelvis de volledige raad van commissarissen bij Feyenoord in de tang. "Martin van Geel heeft hen volledig in zijn hand", luidt de conclusie van Schelvis bij RTV Rijnmond. De rvc bestaat uit vijf personen bij de Rotterdammers, van wie de meerderheid akkoord moest gaan met verlenging van de coach. Twee van de commissarissen leken niet voor. "Hoe Van Geel dit voor elkaar heeft gekregen is heel knap." "De onrust kwam van de twee mannen in de raad die kritisch zijn, Pim Blokland en Rob Slotboom, maar zij hebben geen meerderheid. Dat wisten we bij vorige zaken al en dat weten we nu weer", aldus Schelvis. Eigenlijk wilde de raad wachten met het verlengen met Van Bronckhorst. Rob Jacobs heeft de trainer in ieder geval hoog zitten. "Dit tijdstip is ook goed gekozen en het zorgt voor rust. Ik vind hem een ongelofelijke persoonlijkheid, hij leert snel en communiceert uitstekend." _______________________ Ik weet hoe de hazen lopen. :) Goed gezien vriend ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst: ''Ik zal morgen niemand sparen''
Giovanni van Bronckhorst blikt vooruit op het cruciale Europa League-duel van Feyenoord tegen Fenerbahce in De Kuip. ''In een pittige poule doen we tot de laatste dag mee. We willen graag door en gaan daar morgen alles aan doen.''
Feyenoord heeft in Groep A nog geen thuisduel verloren. Manchester United en Zorya Luhansk werden allebei verslagen in De Kuip. ''In eigen huis zijn we sterk. Met het publiek achter ons zijn we in staat om met twee goals verschil te winnen.''
De hoofdtrainer van de Rotterdammers, die gisteren een akkoord bereikte over het verlengen van zijn contract, heeft de beschikking over een fitte groep. ''Ondanks de drukke periode zal ik morgen niemand sparen omdat het een belangrijke wedstrijd is.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op het eerste oog wel. Echter denk ik dat het grootste deel van het legioen Gio wilt behouden, dus Martin had n groter belang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 18:32 schreef van geil het volgende:Op het eerste oog wel. Echter denk ik dat het grootste deel van het legioen Gio wilt behouden, dus Martin had n groter belang. T is net hoe je t ziet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 08:53 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoe bedoel je? Het is algemeen bekend dat de VvF afscheid wil nemen van van Geel. Ze hebben het zelfs geprobeerd, maar er is geen meerderheid binnen de RVC. Ze hebben zelfs gedreigd met stoppen met investeren wanneer van Geel er nog zat, want ze hadden geen vertrouwen in zijn aankoopbeleid. Blokland voorop. Die zit daar meer als supporter dan als bestuurder, de VvF vindt dat het te langzaam gaat met het bereiken van sportieve successen. Zij willen meer geld investeren, maar dan niet laten uitgeven door van Geel. En zo apart? de juiste contracten verlengd. een fantastische aankoop gedaan. En bovenaan in de competitie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2016 - 11:33 schreef CobusIII het volgende:Ik wil niet zuur zijn en ik heb er vrede mee dat Gio blijft, maar op basis van wat? - Welke spelers zijn er onder Gio echt op voor uit gegaan, behalve Karsdorp? - Is er een herkenbaar aanvallend veldspel, gevarieerd spelpatroon? - Is het tempo hoog genoeg? - Is er een herkenbaar aankoopbeleid gebaseerd op een visie? (Deels ook bepaald door Gio) De resultaten zijn nu goed, maar dat is wel een beetje scorebordjournalistiek. Er zijn te weinig wedstrijden dat ik zeg van wow!. Het derde doelpunt van Feyenoord tegen Sparta vond ik mooi. Kortom, ik zie te weinig ontwikkeling en visie. Een paar pluspuntjes zijn er wel. We spelen met meer druk naar voren en we houden het speelveld wat korter al stellen Botje en Baco zich te vaak nog te ver naar achteren op. Vilhena? El Ahmadi draait veruit zijn beste seizoen. Botteghin. Vd heijden. Toornstra. Jorgenson. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Altijd dat gejank houd toch op zeg! In 99 voor het laatst kampioen. Het gaat dus al bijna 17 jaar fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena speelt nog net zo ruk als altijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja je heb een punt! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laten we het beste er van maken. Hup Gio. We hebben er wel eens slechter voorgestaan. Als ik dan weer lees over b.v. Been, krijg ik spontaan buikpijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Jij hebt persoonlijks iets tegen hem. Dat heb ik met lijdensweg...... |
|
|
|