BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ABSOLUTE STEUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Adri
 Adri - zondag 18 januari 2009 - 09:16   quote  deeplink  
We hebben het nu wel gehad, ik weet zeker, dat Feyenoord wakker is geschud, de spelers weten ook waar ze aan toe zijn!
Nu komt het er op aan om als LEGIOEN pal achter onze club te gaan staan.
Laten we er voor zorgen,dat het wereldberoemde LEGIOEN dinsdag de wereld een poepje laat ruiken en PAL, maar dan ook PAL achter zijn club staat!
Nu moeten wij ook voor de opbouw zorgen!!!!!!!!
Heist
 Heist - zondag 18 januari 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.

Ik werk bij defensie, ook in groepsverband en ik heb het ook een keer gehad dat het niet werkt "van twee kanten".
Iedereen heeft het in zijn eigen vorm weleens een keer meegemaakt. (voornamelijk door acceptatie,communicatie, het niet goed kunnen filteren en toepassen van ideeen uit de groep en viseversa de visie van de leiding naar de groep)

Al bewonder ik GVB zijn mentaliteit en visie(top) maar gaanderweg had ik ook twijfels bij de uitvoering .(tactiek,blessures,eenzijdige leiding en het gemis van plezier,humor)

De spelers zijn zeker door de supporters op hun verantwoording gewezen en aangetast in hun eergevoel voor FEYENOORD ROTTERDAM.

Nu is tijd dat we voorruit moeten.

we willen resultaat zien en ook aan ons weer de taak, beginnend met die pompebladeren om hun te laten voelen dat er niets in de kuip te halen valt.

ze moeten het al voelen als de kuip in hun gezichtsveld opdoemd en vooral als ze in de spelerstunnel staan en het veld opkomen.

Daarbij hopende dat sommige spelers begrijpen dat wij FEYENOORD zijn en geen routinematige klus.(Eergevoel, bloed zweet en tranen, en genieten dat je voor FEYENOORD mag spelen)

Nu is het tijd om spijkers met koppen te slaan.

Hopende dat het bestuur Mario en Leo thuis laat komen.

En voor ons de mooie taak om hier in eerste aanzet aan mee te werken en hopenlijk weer gaan genieten in de KUIP want wij zijn FEYENOORD.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ABSOLUTE STEUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









0.0059831