BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Streep er onder, nu steun aan de club, dus aan het team dat in het veld staat

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 18 januari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Ik ben/was een fan van Verbeek en diens aanpak dat hij een sportmentaliteit verwachtte van zijn spelers. Bij zijn vorige clubs heeft de spelersgroep geen coupe gepleegd maar onze "vedetten" deden dat wel. De fout van Verbeek is dat hij eerst had moeten zorgen dat de meerderheid van de spelers voor hem door het vuur gingen en dan beetje bij beetje veranderingen doorvoeren.

Het is dus terecht dat Verbeek ontslagen is want je kan als club geen afscheid nemen van pak hem beet 8 spelers......

Wij hebben daarover onze onvrede laten blijken maar nu moeten wij verder en het helpt niet als onze spelers, vooral de ouwetjes daarbij op eieren moet blijven lopen.
De nieuwe trainer, hopelijk Been, kent alle verhalen en weet dus echt wel van wie hij aan het eind van het seizoen afscheid moet nemen( Timmer en Lucius bv.)

Dus steun onze club, laat het verleden even rusten! Niemand is groter dan de club, niet de spelers maar ook niet een trainer!
NW
 NW - zondag 18 januari 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Het is al enkele jaren waardeloos dus wie moet je dan de schuld geven?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Hier ben ik het volkomen mee eens.Als je die foto zag van de eerste training van Verbeek dat hij voor de groep liep.als een Dril sergant van de airborn 102e commandotroepen te Roosendaal.Toen had ik al het gevoel dat het mis zou gaan.Toen al kleineerde hij de groep.Supporters vonden dat geweldig en gisteren zag ik die foto weer met gezichtjes van huilende puiters op die van de spelers geplakt.Niemand zal het tollereren om gekleineerd te worden op een dictatoriale manier.Jij niet ik niet niemand niet.Ik vind het dan ook schijnheilig om te veronderstellen dat we allemaal verlangen naar een baas op het werk als Gertjan Verbeek.

De gene die het oneens is met mijn laatste zin is een leugenaar.
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Leon, ik ben het volkomen met je eens. Als mijn baas zich tov mij gedragen zou zoals Gertjan Verbeek, dan denk ik dat ik op staande voet ontslagen zou zijn wegens insubordinatie en misschien zelfs wel gewelddadigheden. Mijn baas haalt het niet in z'n hoofd om zich te bemoeien met mijn eetgewoonten en de tijd dat ik naar bed ga. En als hij mij bij de strot grijpt, dan heeft 'ie gewoon een proces aan z'n broek. En ik denk eigenlijk dat ik nog wel het mildste reageer van iedereen die hier op dit forum zit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door Els --
GJV
 GJV - zondag 18 januari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
In ieder geval moeten we verder en inderdaad niemand is groter dan de club ook Verbeek niet. Het zij zo.
Kadaver
 Kadaver - zondag 18 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
HAND IN HAND KAMERADEN
HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
LEVE FEYENOORD 1!
Fonsie
 Fonsie - zondag 18 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
helemaal mee eens , we modderen gewoon door het gaat al jaren zo, dus niet aan tornen van de vijfde naar de negende van de negende naar de twaalfde plaats en er is nog een divisie wat wil je nog meer, keus genoeg toch, waar we jaren over doen gaan we in vijf minuten vergeten, mooi toch, dit kan allemaal bij feye en nood
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 14:57 schreef Kadaver het volgende:
HAND IN HAND KAMERADEN
HAND IN HAND VOOR FEYENOORD 1
GEEN WOORDEN MAAR DADEN
LEVE FEYENOORD 1!
huppie huppie huppie huppie.....
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 18 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 14:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hier ben ik het volkomen mee eens.Als je die foto zag van de eerste training van Verbeek dat hij voor de groep liep.als een Dril sergant van de airborn 102e commandotroepen te Roosendaal.Toen had ik al het gevoel dat het mis zou gaan.Toen al kleineerde hij de groep.Supporters vonden dat geweldig en gisteren zag ik die foto weer met gezichtjes van huilende puiters op die van de spelers geplakt.Niemand zal het tollereren om gekleineerd te worden op een dictatoriale manier.Jij niet ik niet niemand niet.Ik vind het dan ook schijnheilig om te veronderstellen dat we allemaal verlangen naar een baas op het werk als Gertjan Verbeek.

De gene die het oneens is met mijn laatste zin is een leugenaar.
prima stuk Leon , we discussieren nu alweer een halve week over dit onderwerp en de uitkomst zoals die eigenlijk echt zit heb jij in dit korte stukje gegeven , complimenten!
FR
 FR - zondag 18 januari 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Ik vind gewoon dat we weer voor 100 % achter de club moeten staan en achter de spelers. Misschien wat ze hebben gedaan is in onze ogen niet goed neer gekomen, ik was er zelf ook boos om maar daar krijg je hem niet mee terug. Als we zo aan het zeiken blijven is er ook nog weinig vertrouwen voor de spelers om het seizoen nog een beetje goed af te sluiten, Dus ik zeg ga er met 100 % achter staan en steun de spelers en de club!!!!!
Kadaver
 Kadaver - zondag 18 januari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 16:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

huppie huppie huppie huppie.....
Super Feyenoord, you make us happy...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 16:16 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

prima stuk Leon , we discussieren nu alweer een halve week over dit onderwerp en de uitkomst zoals die eigenlijk echt zit heb jij in dit korte stukje gegeven , complimenten!
Bedankt Jantje
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 17:44   quote  deeplink  
mee eens
lulletjerozewater
 lulletjerozewater - zondag 18 januari 2009 - 18:32   quote  deeplink  
verbeek is een egowist moe je de vi maar is goed lezen dan lees je hoe hij om gaat met de spelers en daar wordt je niet vrolijk van
f
 f - zondag 18 januari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Ik vind ook dat we als supporters achter onze club moeten gan staan. Dat gezeik over GJV moet nu maar eens over zijn. Het heeft niet gewerkt, er was geen chemie.
Aan wie het gelegen heeft, zullen we nooit echt weten. Ik zeg ook niet dat hij een slechte trainer is, dat geloof ik niet. Maar het is ook zo dat GJV bij Heerenveen voor het zelfde item (geen goed communicatie) moest vertrekken. En met Heerenveen stond hij ook nog goed op de ranglijst. Hoe je het ook draait of keert, na Pim Verbeek, is hij de slechts presterende trainer.
Helaas............, juiste trainer op het verkeerde moment zullen we maar zeggen. Maar vanaf dit moment is het wel van groot belang dat wij als enige echte Legioen achter de club en spelers blijven staan. Het komt allemaal goed, als we maar met z'n alle blijven geloven en de club blijven steunen. Uiteindelijk is toch niets sterker dan dat ene woord................... Ook niet GJV, Bosz of Janssen
LOBBES
 LOBBES - zondag 18 januari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
We hebben nu een aantal dagen ons ongenoegen kunnen uiten (waaronder ik zelf)
Maar uiteindelijk willen we allemal hetzelfde "DAT HET GOED GAAT MET FEYENOORD"
Kom op legioen , laten we feyenoord weer gaan steunen.
De spelers gaan echt niet beter spelen als we ze blijven afzeiken.
NIETS IS STERKEN DAN DAT ENE WOORD.......
Marciano
 Marciano - zondag 18 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
streep er ONDER??? doe er liefer een streep DOORHEEN!!!
LOBBES
 LOBBES - zondag 18 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Kan er iemand iets starten waar op we kunnen laten zien hoeveel supporters er wel achter FEYENOORD staan,als steun voor het team van a.s vrijdag
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 22:13 schreef LOBBES het volgende:
Kan er iemand iets starten waar op we kunnen laten zien hoeveel supporters er wel achter FEYENOORD staan,als steun voor het team van a.s vrijdag
start mn auto wel, om naar de Kuip te komen, dinsdag, als iederéén dat doet zit ie misschien weer eens vol bij een beker wedstrijd.
Nop
 Nop - maandag 19 januari 2009 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 07:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

start mn auto wel, om naar de Kuip te komen, dinsdag, als iederéén dat doet zit ie misschien weer eens vol bij een beker wedstrijd.
goedzi hotjumper tot morgen in de kuip! en bel wat maten zorg dat die kuip vol komt! HAND IN HAND!
LOBBES
 LOBBES - maandag 19 januari 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Is het aller beste natturlijk,maar daar ging ik al van uit
Ik bedoel de spelers dit voor de wedstrijd te laten weten en hopelijk staan ze dan met een beter gevoel op het veld
opa
 opa - maandag 19 januari 2009 - 12:27   quote  deeplink  
nou we moeten gewoon zorgen dat de kuip morgen bomvol zit, en dan een fantastische sfeer dr bij... maaja is makkelijker gezegt dan gedaan... weet iemand misgien hoeveel kaarten dr al ongeveer verkocht zijn ?
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 20:14   quote  deeplink  
in ieder geval 8.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Streep er onder, nu steun aan de club, dus aan het team dat in het veld staat









0.0056650