|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Hoe ziet jullie ideale opstelling eruit voor de rest van het seizoen. Met alle spelers die we op het moment hebben uiteraard... |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
Timmer Tiendalli Bahia Hofland De Cler
Wijnaldum Gio Landzaat Amhadi
Tomasson Makaay |
|
|
|
|
Els
|
|
|
van Dijk Tiendalli Hofland Bahia De Cler Wijnaldum El Ahmadi v Bronkhorst Bruins Makaay Slory |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
van Dijk Tiendalli Bahia Ahmadi Gio Wijnaldum Bruins Landzaat Biseswar Makaay Tomasson |
|
|
|
|
Collin
|
|
|
v.Dijk Tiendalli Hofland Bahia Wattamaleo Wijnaldum Fer El ahmadi Gio Makaay Biseswar |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Darley Tiendalli-Landzaat-Hofland-DeCler Wijnaldum-El Ahmadi-Gio-Biseswar -------Makaay-Tomasson----------- |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
Darley tiendalli-landzaat-bahia-watamaleo slory-wijnaldum-bruins-gio makaay-biseswar |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Buffon alex - terry - ferdinand - gio c. ronaldo - kaka - lampard - gerrard podolski - torres |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
o sorry ik las alleen de kop... ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 14:37 schreef Pietje1 het volgende:Buffon alex - terry - ferdinand - gio c. ronaldo - kaka - lampard - gerrard podolski - torres Ik mis Kuijt ???En waar is van Persie dan ...zit op de bank zekers hahaha |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
je moet toch ook goeie spelers op de bank hebben ;-)
maar goed, de bank: kuijt - v persie - ronaldinho - tevez - berbatov - toni
hmm dat gaat nooit goedkomen... zijn alleen maar aanvallers... Wat een slecht team heb ik zeg... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 14:42 schreef Pietje1 het volgende:je moet toch ook goeie spelers op de bank hebben ;-) maar goed, de bank: kuijt - v persie - ronaldinho - tevez - berbatov - toni hmm dat gaat nooit goedkomen... zijn alleen maar aanvallers... Wat een slecht team heb ik zeg... Ik hoor altijd dat de verdediging altijd bij de aanval moet beginnen.Misschien heb jij een nieuwe variant in het systeem der voetbal gebracht.1 keeper en 10 aanvallers. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahaha, wie weet werkt het. Ik ga meteen een sollicitaite brief sturen naar Feyenoord. Ze hebben hun nieuwe coach gevonden. Even een certificaat hoofdcoach op internet downloaden en ik kan beginnen!! |
|
|
|
|
ericfr
|
|
|
casilias dani alves,boularouz,alex, gio yaya toure, diego, john obi mikel messi, villa, silva
bank: cech,evra,maldini,wijnaldum,beckham,kuyt, cruz |
|
|
|
|
FR
|
|
|
Timmer Tiendalli,Hofland,Bahia,Van Bronckhorst. Wijnaldum,Landzaat,El Ahmadi,Slory Makaay,Biseswar |
|
|
|
|
Vak Q
|
|
|
Timmer Tiendalli-Hofland-Bahia-de Cler Landzaat Wijnaldum-Bruins-van Bronckhorst Thomasson-Makaay |
|
|
|
|
jerzy
|
|
|
van Dijk Tiendali-Hofland-Bahia-Gio Wijnaldum-Biseswar-El ahmadi Thomasson-Makaay |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
-----------Makaay---------- Makaay-Makaay-Makaay-Makaay ------------Makaay--------- Makaay---------------Makaay ----------Makaay----------- Makaay---------------Makaay
Zoiets Leon? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 16:40 schreef Kadaver het volgende:-----------Makaay---------- Makaay-Makaay-Makaay-Makaay ------------Makaay--------- Makaay---------------Makaay ----------Makaay----------- Makaay---------------Makaay Zoiets Leon? bank: Makaay, Makaay, Makaay, Makaay, Makaay, Makaay, Makaay & Makaay |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Ik denk dan wel dat de dames niet meer naar de Kuip komen... ;] |
|
|
|
|
FR
|
|
|
|
|
|
Danny FR1908
|
|
|
-------------Timmer------------- -------------------------------- Tiendalli---Bahia---Hofland---Gio --------------------------------- ------------El Ahmadi------------ --------------------------------- Slory---------------------Biseswar --------------------------------- ------------Wijnaldum------------ --------------------------------- --------Makaay---Tomasson-------- |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
----------van dijk tiendalli-bahia-hofland-gio
---------el ahmadi wijaldum------------janota --------------fer makaay/slory-biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
Danny FR1908
|
|
|
quote: Heet toch niet voor niets een mannensport :P |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote: Als de wedstrijd in een slop zit, vind ik het niet zo erg om zo nu en dan leuke popjes in het stadion te spotten hoor... =] |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
... ook als de wedstrijd niet in een slop zit trouwens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door Kadaver -- |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
------------ Timmer -------------- Tiendalli, Bahia, Hofland, de Cler ------------ Landzaat ------------ ------- El Ahmadi ----- Gio------- -------- Bruins/Wijnaldum -------- ------- Makaay ---- Tomasson -----
Bank: Slory, Fer, Greene, Lucius, Manteiga |
|
|
|
|
Danny FR1908
|
|
|
quote: Ik zie alleen maar hersenlozen om me heen altijd :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 15:45 schreef Pietje1 het volgende:hahaha, wie weet werkt het. Ik ga meteen een sollicitaite brief sturen naar Feyenoord. Ze hebben hun nieuwe coach gevonden. Even een certificaat hoofdcoach op internet downloaden en ik kan beginnen!! 13e plaats kan niet veel slechter dus mijn zege heb je... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 16:40 schreef Kadaver het volgende:-----------Makaay---------- Makaay-Makaay-Makaay-Makaay ------------Makaay--------- Makaay---------------Makaay ----------Makaay----------- Makaay---------------Makaay Zoiets Leon? Ja zoiets hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ideaal toch ,maar hoe zit het dan met de rugnummers??? |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
------------ ----Timmer ----------------- -------------Bahia-----Hofland----------- --Tiendalli----------------------Gio----- --------------El Ahmadi------------------ ----------------------De Guzman---------- Slory/Wijnaldum ----------------Biseswar- ----------------------Bruins------------- -------------------Makaay----------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Misschien verdedigend niet sterk genoeg, maar dit team weet in ieder doelkansen te creëeren.
Timmer Tiendalli-Landzaat-Hofland-De Cler Wijnaldum-Bruins-Gio Biseswar Tomasson-Makaay |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
-------------v.dijk------------- -------------------------------- Tiendalli---Bahia---Hofland---Gio --------------------------------- ------------El Ahmadi------------ --------------------------------- Ffer---------------------Biseswar --------------------------------- ------------Wijnaldum------------ --------------------------------- --------Makaay---Tomasson-------- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: hmm, vraag me af voor wie jij denkt dat ik nu wel aanwezig ben. Vind ze geen van allen echt appetijtelijk, hoor |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
In ieder geval Gio linksback is een goede stap . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
---------Dudek---------- Van Gobbel - Fräser - De Wolf - Heus Jansen - van Hanegem - Paul Bosveld Kiprich - Houtman - Moulijn |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Waarom staat Timmer zovaak opgesteld? wat doet die man goed? wat redt hij?
-------------v.dijk------------- -------------------------------- Tiendalli---Bahia---Hofland --------------------------- --Green----GIO-- --------------------------------- Fer-------------------Biseswar --------------------------------- --------Wijnaldum------------ --------------------------------- ----Makaay---Tomasson-------- |
|
|
|
|
reuzekleuter
|
|
|
v dijk fer-lucius-hofland-v bronkhorst landzaat-tomasson-wijnaldum slory-makaay-biseswar res;cler,tiendalli,elhamadi,mols,timmer,bruins,janotta |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel leuk, precies 2 jaar geleden was de laatste reactie.. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
mulder de vrij-schenkeveld-bahia-de cler van haaren-mokotjo-bruins-simon castaignos-miyaichi reserve darley swerts leerdam schaken el-hamadi martins-indi + nog 1 uit de jeugd |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
timmer,de cler,rob witschge,keje molenaar,sno,scholten,van geel,cruijff,charisteas,rep,tahamata. wissels: leonardo,van loen,r. koeman,eddy p g,van vossen,gorre trainers Beenhakker en wim jansen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 15:31 schreef feyenoord for life het volgende:mulder de vrij-schenkeveld-bahia-de cler van haaren-mokotjo-bruins-simon castaignos-miyaichi reserve darley swerts leerdam schaken el-hamadi martins-indi + nog 1 uit de jeugd schenkeveld is geblesseerd slimmert! en schaken ook. doe effe eerst je huiswerk |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote: voor de rest van het seizoen ? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat zou betekenen dat het je ideale opstelling is. want een opstelling voor heel het seizien bestaat niet. want er zijn altijd geblesseerde. dus deze topic klopt niet |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 15:31 schreef feyenoord for life het volgende:mulder de vrij-schenkeveld-bahia-de cler van haaren-mokotjo-bruins-simon castaignos-miyaichi reserve darley swerts leerdam schaken el-hamadi martins-indi + nog 1 uit de jeugd hehe eindelijk iemand die spelers opsteld die ze hebben ik dacht meer aan mulder swerts vlaar bahia de cler fer el-hamadi mokotjo simon castaignos miyaichi en de rest als wissels |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 15:49 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:[..] hehe eindelijk iemand die spelers opsteld die ze hebben ik dacht meer aan mulder swerts vlaar bahia de cler fer el-hamadi mokotjo simon castaignos miyaichi en de rest als wissels eens! maar ik denk niet dat miyaichi in de basis start. hoop het wel |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 15:49 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:[..] hehe eindelijk iemand die spelers opsteld die ze hebben ik dacht meer aan mulder swerts vlaar bahia de cler fer el-hamadi mokotjo simon castaignos miyaichi en de rest als wissels ik persoonlijk vind dat degene die niet bij willen tekenen je ook niet moet gebruiken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
_____________________________Castaignos_______________________________________ Cabral___________________________________________________________________Simon __________________________________________Wijnaldum___________________________ __________________El Ahmadi___________________________________________________ _______________________________Mokotjo________________________________________ de Cler______________Bahia______________________Vlaar___________________Swerts ___________________________________Darley_____________________________________ |
|
|
|