|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 15:56 schreef feyenoord for life het volgende:[..] ik persoonlijk vind dat degene die niet bij willen tekenen je ook niet moet gebruiken dan moet bahia er ook uit dus die wil ook weg |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
_____________________________Castaignos_______________________________________ Wijnaldum___________________________________________________________________Simon _________________________________________Bruins____________________________ __________________El Ahmadi___________________________________________________ _______________________________Mokotjo________________________________________ de Cler______________Bahia______________________Vlaar___________________Swerts ___________________________________Darley_____________________________________
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik zie heel vaak bruins er bij staan wat moet ja daar nu mee die krijgt nog geen deukje in een pakje boter dit jaar verkopen die vent |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zie hierboven regelmatig (veel te vaak naar mijn mening) de naam van de cler vermeld staan op de LB positie. ben ik nu de enige, of een van de weinige, die het niet in hem ziet als verdediger? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Die pingelaars ook niet, Bruins prbeert iig nog te passen..
Castaignos staat toch 10x per wedstrijd in scoringspositie, dus Bruins mag het van mij best een paar keer verkloten..
ZOLANG DIE MAAR PASST!! en dat doen wijnaldum, cabral en biseswar niet.
Simon passt ook trouwens, maar heeft dan ook een goeie pass |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:26 schreef de flh het volgende:_____________________________Castaignos_______________________________________ Wijnaldum___________________________________________________________________Simon _________________________________________Bruins____________________________ __________________El Ahmadi___________________________________________________ _______________________________Mokotjo________________________________________ de Cler______________Bahia______________________Vlaar___________________Swerts ___________________________________Darley_____________________________________ gekkie!
nu cabral der weer in en wijnaldum op bruins zn plaats.. |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
quote: bahia heeft zich altijd loyaal opgesteld naar Feyenoord en heeft aangegeven heimwee te hebben . vind ik heel wat anders dan vlaar, fer en wijnaldum die even snel een klapper willen maken en vergeten wat de club voor hun gedaan heeft |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: pff zodra die één keer overspeelt naar Luc in scoringspositie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door de flh -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Wijnaldum____________Castaignos________________simon ________________________Fer_____________________ ______________El Ahmadi_____Bruins(mokotjo)_______ Swerts__________Bahia_________Vlaar__________De Vrij _______________________Mulder(van Dijk)________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door erik -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:34 schreef erik het volgende:Wijnaldum____________Castaignos________________simon ________________________Fer_____________________ ______________El Ahmadi_____Bruins(mokotjo)_______ Swerts__________Bahia_________Vlaar__________De Vrij _______________________Mulder(van Dijk)________________ pffff, iig weer eens een opstelling zonder de cler, sta ik dus niet alleen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:28 schreef sevillana het volgende:zie hierboven regelmatig (veel te vaak naar mijn mening) de naam van de cler vermeld staan op de LB positie. ben ik nu de enige, of een van de weinige, die het niet in hem ziet als verdediger? alternatieven zijn nog slechter op dit moment. Bruno moet echt nog een jaartje trainen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zie post boven jou, lijkt me een redelijk alternatief |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: De Cler heeft volgens mij zijn beste tijd gehad. Is altijd langzaam maar als er an de andere kant van het veld een vrije bal genomen moet worden vliegt hij er naartoe :O |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
_____________________________Castaignos_______________________________________ Miyagi___________________________________________________________________Simon __________________________________________Bruins___________________________ __________________Mokotjo___________________________________________________ _______________________________Fer________________________________________ Swerts______________Bahia______________________Vlaar___________________de Vrij ___________________________________Mulder_____________________________________
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Mulder moet ontslagen worden.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: volgens mij verpest je dan een gedeelte van Swerts' rendement, maar het valt te proberen :) hij heeft het wel eens eerder gedaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:37 schreef erik het volgende:[..] De Cler heeft volgens mij zijn beste tijd gehad. Is altijd langzaam maar als er an de andere kant van het veld een vrije bal genomen moet worden vliegt hij er naartoe :O daarom dus . . . . . |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:37 schreef hotjumper het volgende:_____________________________Castaignos_______________________________________ Miyagi___________________________________________________________________Simon __________________________________________Bruins___________________________ __________________Mokotjo___________________________________________________ _______________________________Fer________________________________________ Swerts______________Bahia______________________Vlaar___________________de Vrij ___________________________________Mulder_____________________________________ Ik hoop dat die Miyagi goed genoeg is voor Feyenoord.(hoewel dat de laatste tijd niet meer zo moeilijk is) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Dat niet maar hij's nog steeds onzeker. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:39 schreef de flh het volgende:[..] volgens mij verpest je dan een gedeelte van Swerts' rendement, maar het valt te proberen :) hij heeft het wel eens eerder gedaan. hij heeft misschien wel z'n beste seizoen op LB gespeeld |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja en jij zou ook op moeten rotten naar één of andere kamelen drinkplaats in klein Azië |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: de nieuwe philip lahm |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:37 schreef hotjumper het volgende:_____________________________Castaignos_______________________________________ Miyagi___________________________________________________________________Simon __________________________________________Bruins___________________________ __________________Mokotjo___________________________________________________ _______________________________Fer________________________________________ Swerts______________Bahia______________________Vlaar___________________de Vrij ___________________________________Mulder_____________________________________ kan me hier wel in vinden |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ik eigenlijk ook wel, behalve Mulder dan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ben iig enigszins opgelucht dat je de cler dus ook wel kunt missen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
dat zowiezo, maar da's niet zo moeilijk. alleen voor Luc, Simon, Bahia en Vlaar steek ik mijn handen in het vuur. De rest ontstijgt de middelmaat nog niet. Alleen El Ahmadi kan soms enorm pieken (PSVuit bijv) |
|
|
|
|
PeliFR
|
|
|
____________________CASTAIGNOS____________________ MIYAICHI_____________________________________SIMON __________________________________________________ ____________________WIJNALDUM_____________________ FER_________________________________________AHMADI __________________________________________________ SWERTS_____________________________________DE VRIJ ____________BAHIA__________VLAAR__________________ __________________________________________________ _________________DIJK/DARLEY______________________ |
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Lodewijks, Gudde, van Well, Blokland, Jacobs, Koevermans, Been, Vlemmings, Brard, Beenhakker,Gustafson, |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: met de spelers die we OP DIT MOMENT hebben;) |
|
|
|
|
de belastingdienst
|
|
|
bijna, alleen liever mokotjo dan el dramati |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: eens,alleen zou liever van Haren en/of el Ahmadi ipv Bruins(nooit veel gevonden) en/of Fer(blijft nonchalant ogen) zien..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:20 schreef Quiroz het volgende:_____________________________Castaignos_______________________________________ Cabral___________________________________________________________________Simon __________________________________________Wijnaldum___________________________ __________________El Ahmadi___________________________________________________ _______________________________Mokotjo________________________________________ de Cler______________Bahia______________________Vlaar___________________Swerts ___________________________________Darley_____________________________________ Eens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:26 schreef de flh het volgende:_____________________________Castaignos_______________________________________ Wijnaldum___________________________________________________________________Simon _________________________________________Bruins____________________________ __________________El Ahmadi___________________________________________________ _______________________________Mokotjo________________________________________ de Cler______________Bahia______________________Vlaar___________________Swerts ___________________________________Darley_____________________________________ eens. eindelijk kunnen we weer eens met 2 aanvallende backs spelen. Vind De Cler geen sterspeler, maar vind hem dit seizoen bij de betere (lees: minst slechtste) spelers horen. Heeft geen prioriteit om Tim te vervangen. Zeker omdat een De Vrij niet kan aanvallen en bovendien ook verdedigend vooralsnog niet het niveau haalt dat hij vorig seizoen had. Indi moet nog meer groeien voordat hij in aanmerking komt voor een basisplaats. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] eens. eindelijk kunnen we weer eens met 2 aanvallende backs spelen. Vind De Cler geen sterspeler, maar vind hem dit seizoen bij de betere (lees: minst slechtste) spelers horen. Heeft geen prioriteit om Tim te vervangen. Zeker omdat een De Vrij niet kan aanvallen en bovendien ook verdedigend vooralsnog niet het niveau haalt dat hij vorig seizoen had. Indi moet nog meer groeien voordat hij in aanmerking komt voor een basisplaats. maar ik vind bahia de laatste tijd ook zwak en onzeker... |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: die is gek wie wou je dan opstellen als van dijk er mee stopt darley ? haha die laat van schrik de bal uit zijn handen vallen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:09 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:[..] die is gek wie wou je dan opstellen als van dijk er mee stopt darley ? haha die laat van schrik de bal uit zijn handen vallen Mulder trekt z'n hand terug als een oud wijf. Heeft niks klem en trapt nog langzamer uit dan van Dijk. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: enig idee waar dat het gevolg van is? naar mijn bescheiden mening moet Bahia regelmatig een te groot gebied verdedigen ten gevolge van het feit dat de cler regelmatig verdedigend verzaakt nadat hij zich weer eens onnodig, en (te) vaak zonder het gewenste resultaat, met de aanval heeft bemoeid. Bahia moet zich simpelweg kunnen concentreren op zijn opdracht, een tegenstander volgen en uitschakelen, meer niet. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
het maakt eigenlijk niet uit wie er in staan als ze de beuk er maar ingooien en winnen vanavond toch ik blijf volhouden 020-FEYENOORD 2-3 1x Casje en 2x Simon en dan FEYENOORD-De Graafschap 4-1 en op naar dat linker rijtje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:30 schreef sevillana het volgende:[..] enig idee waar dat het gevolg van is? naar mijn bescheiden mening moet Bahia regelmatig een te groot gebied verdedigen ten gevolge van het feit dat de cler regelmatig verdedigend verzaakt nadat hij zich weer eens onnodig, en (te) vaak zonder het gewenste resultaat, met de aanval heeft bemoeid. Bahia moet zich simpelweg kunnen concentreren op zijn opdracht, een tegenstander volgen en uitschakelen, meer niet. Eens! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.......................Vermeer
..........Nieuwkoop ...v Beek...... Haps....
.......................Jan Arie............. Toornstra ..........................Vilhena..
.....................Berghuis...............
.....Toure(JP) .............Larsson....
................Jorgensen............... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 20:34 schreef van geil het volgende:.......................Vermeer ..........Nieuwkoop ...v Beek...... Haps.... .......................Jan Arie............. Toornstra ..........................Vilhena.. .....................Berghuis............... .....Toure(JP) .............Larsson.... ................Jorgensen............... Paar opmerkingen:
- zo moeten de backs minder offensief (gaan) spelen
- Scharie moet eerst maar weer helemaal fit worden; m.i. kun je nu beter Tapia daar neerzetten, maar dan moeten de backs dus wel verdedigender spelen
- Berghuis doet het goed als RB, maar zodra hij gaat zwerven verspeelt hij vaak onnodig de bal, dus ik zou dan liever Larsson op 10 zetten, Berghuis gewoon op RB en Boëtius dan maar op LB
- Toornstra speelt daar ook niet echt in zijn kracht (mits weer in vorm!)
En sowieso zie ik Gio niet afwijken van 'zijn' 4-3-3 ... |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
Eentje zonder Nelom, Toornstra en Boetius ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geinige topic. Heeft geile goed opgegraven. Op basis van nu: .........Vermeer....... Nieuwkoop.....Bot......van Beek.....Haps ...............Tapia.................... ......Toornstra.........Amrabat......... ............Larsson..................... ....... Berghuis.......Jorgensen........
St. Juste dicht op vervanging Nieuwkoop. Malacia ipv Amrabat of Haps. Jan Arie ipv Tapia. Boetius stand in voor Berghuis. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Doe ik niet aan mee laat ik aan de trainer over |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sowieso elke variant die niet terug te herleiden is tot 4-3-3 is in de basis kansloos omdat je die varianten er echt in moet slijpen. Dus iets met twee spitsen is eigenlijk geen optie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat denk ik ook . Je mist een goed 2de spits voor een 4-4-2 bv |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mee eens. Zie het ook niet gebeuren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
5-3-2 heeft mijn voorkeur boven 4-3-3.
-----------------------Vermeer -----van Beek-----Botteghin-----van der Heijden Nieuwkoop------------------------------------------Haps -----------------El Ahmadi------------Vilhena --------------------------------Larsson ---------------Berghuis ------------------------Jorgensen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 december 2017 door Leuv -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Deze optie lijkt mij wel interessant om uit te gaan proberen. Niet zozeer als basiselftal, maar voor de laatste 30 minuten van de wedstrijd als we (ruim?) voor staan:
_____________ Vermeer ____________ Nieuwkoop __ Van Beek __ Van der Heijden __ Haps __ El Ahmadi __ Jorgensen __ Vilhena __ Berghuis ___ Vente ______ Larsson |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2017 - 11:53 schreef windoweyes het volgende:Deze optie lijkt mij wel interessant om uit te gaan proberen. Niet zozeer als basiselftal, maar voor de laatste 30 minuten van de wedstrijd als we (ruim?) voor staan: _____________ Vermeer ____________ Nieuwkoop __ Van Beek __ Van der Heijden __ Haps __ El Ahmadi __ Jorgensen __ Vilhena __ Berghuis ___ Vente ______ Larsson Gewoon mee beginnen en Larson en Berghuis moeten leren afwisselen van positie onderling. |
|
|
|