|
|
netsurfer
|
|
|
Is nog best lastig om keuzes te maken wanneer iedereen fit is.
Ik zou voor dit basiselftal gaan: Vermeer Nieuwkoop-Botteghin-Tapia-Haps El Ahmadi-Toornstra-Amrabat Berghuis-Jorgensen-Boetius
Hierbij wel aantekenen dat wanneer een speler 2 wedstrijden slecht speelt (ja, ik kijk naar jou Boetius) er moet worden ingegrepen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
------------------------ vermeer------------------------- St juste-------van beek-----------botteghin-------Haps--- -------------------vilehna---------Tapia/El ahmadi--------------- ------------------------labyad----------------- Berghuis----------Jorgensen---------------Larsson------ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 december 2017 - 13:43 schreef yoghurt17 het volgende:------------------------ vermeer------------------------- St juste-------van beek-----------botteghin-------Haps--- -------------------vilehna---------Tapia/El ahmadi--------------- ------------------------labyad----------------- Berghuis----------Jorgensen---------------Larsson------ Mooie namen maar klopt niet.. Vilhena is links en Botteghin rechts.. Dus Botteghin moet vervallen voor van der Heijden,of Botteghin voor van Beek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oooo steeds weer die naam Labyad ............... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk de missende schakel op t middenveld. Niet specifiek hij, maar een speler als hij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 23:43 schreef JanM het volgende:[..] Paar opmerkingen: - zo moeten de backs minder offensief (gaan) spelen - Scharie moet eerst maar weer helemaal fit worden; m.i. kun je nu beter Tapia daar neerzetten, maar dan moeten de backs dus wel verdedigender spelen - Berghuis doet het goed als RB, maar zodra hij gaat zwerven verspeelt hij vaak onnodig de bal, dus ik zou dan liever Larsson op 10 zetten, Berghuis gewoon op RB en Boëtius dan maar op LB - Toornstra speelt daar ook niet echt in zijn kracht (mits weer in vorm!) En sowieso zie ik Gio niet afwijken van 'zijn' 4-3-3 ... 1 , ja , eens 2 , Het is ideaal , dus als iedereen fit is. 3 en 4 zijn inderdaad individuele voorkeuren waarbij je wat kunt schuiven 5 het is 4-3-3 , alleen bij balbezit schakel je naar 3-4-3 Bij balverlies gaat Jan Arie gewoon wat stapjes terug als nodig of zet juist druk .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 20:34 schreef van geil het volgende:.......................Vermeer ..........Nieuwkoop ...v Beek...... Haps.... .......................Jan Arie............. Toornstra ..........................Vilhena.. .....................Berghuis............... .....Toure(JP) .............Larsson.... ................Jorgensen............... Ik ga mee met deze opstelling. Denk alleen dat Toure er nog niet aan toe is, dus zou met JP dan beginnen op rechtsbuiten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
...........Vermeer ..Juste...Van Beek...Arie.....Haps ......El............vilhena Berghuis.....Larsson.......Toornstra ..............Jorgensen..........
Boetius kan voor toornstra en Tapia voor Arie of Vilhena.. Met deze opstelling moet je compact spelen, want er zit niet veel diepgang in deze opstelling. Haps moet dan ook wel veel opkomen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vermeer Nieuwkoop Boteghin. Haps
Tapia. Jan arie el ahmadi Berghuis. Jorgensen. Larsson/ boetius
Echte centrum spits optie Rvp,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 december 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Vermeer St. Juste v. Beek Botteghin Haps Toornstra Vilhena van der Heijden Berghuis Larson Jorgenson |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: En voordat ie komt, spelen we dan met z'n tienen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja of Karmer hahahahahHhH |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat Gio in hem nog een pinchhitter ziet, onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij moet wat zeggen. Hem benoemen als prutser is ook zo wat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer moet naar een ploeg die lager speelt maar een spits nodig heeft, ik denk dat hij daar wel voldoet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een pinchhitter vind ik hem wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb er lang over nagedacht.......de winnende opstelling is het beste |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zie toch wel wat lichtpuntjes opdoemen...De bank wordt beter. We hebben eindelijk wat te kiezen. LB en RB plekken zijn nu goed en dubbel bezet met Juste en Malacia erbij. Hetzelfde geldt voor de CV plekken. Middenveld in iets mindere maten, maar ok met Amrabat (en Tapia) erbij. Larsson en Boetius vechten het uit op links..Vente komt nog te kort voor de spits positie, dus daar moet wat bij. Dat geldt ook voor rechtsbuiten. We hebben geen vervanger voor Berghuis... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moet je er Van Dobben? Hij is natuurlijk wel KwekkeBoomlang |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
laat de kroket man maar weer naar Den Haag gaan en Labyad mee met Ten Hag naar 020 en Toornstra en Berghuis altijd in de basis |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2017 - 09:51 schreef de bluffer het volgende:laat de kroket man maar weer naar Den Haag gaan en Labyad mee met Ten Hag naar 020 en Toornstra en Berghuis altijd in de basis Mister Utrecht hahahahahahahah ben benieuwd hoe men reageert in de Dommestad |
|
|
|