|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Opnieuw verhalen over groep investeerders
Het lijkt een periodiek terugkerend verhaal te worden in de media. Zondagavond brachten Hans Kraaij sr en Jack van Gelder eigenlijk beiden het verhaal dat er nog steeds een groep van vermogende Nederlanders is die aast op het overnemen van Feyenoord. Voorwaarde van die investeerders zou echter wel een gedegen organisatie zijn met duidelijke structuren, iets wat er nu nog steeds ontbreekt bij Feyenoord.
Bron: Feyenoord Netwerk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Het-Legioen.nl -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Hij vertelde ook dat dit een groep zakenmensen zijn die Feyenoord suporter zijn. Als dat zo is vind ik het een goede zaak. Beter dan een of andere rijke Rus of arabier die de club als handelswaar of excludief speeltje ziet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik hoop eigenlijk dat het waar is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ook, maar voor je het weet worden die gasten weer opgenomen in een psychiatrische inrichting en blijkt het weer een hoax te zijn. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Juist het is hoopgevend!!! Maar ook niet meer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Pfffff! Verhaal nummer ?. Ik sluit me hier maar weer bij aan. |
|
|
|
|
petje
|
|
|
word al jaren gezegd als die weg is komt die.wat is er nu gebeurt na het tijdperk v/d herik het is alleen maar een grotere puinhoop geworden. |
|
|
|