BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been maakt seizoen af bij NEC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - maandag 19 januari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Mario Been zal in de loop van maandag via zijn website bekend maken dat hij dit seizoen afmaakt als trainer van NEC.

Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek bij Feyenoord was Been kandidaat nummer 1 om in Rotterdam-Zuid het roer over te nemen.
Been verklaart nogmaals dat hij niet is benaderd door Feyenoord.

(Later meer)

http://www.fr-fanatic.com/2009/01/19/15028/
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 19 januari 2009 - 10:13   quote  deeplink  
Jammer.... Misschien Vlemmings seizoen af laten maken of Willem/Leo als interim-coach...
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
van mij mag Vlemmings weg, hij blijft waarschijnlijk met hetzelfde systeem spelen als Verbeek dus daar schieten we niks mee op.
chrissie
 chrissie - maandag 19 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
ergens siert dat been ook weer. Leo beenhakker interem en begin volgend seizoen been en leo td. beste oplossing.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 januari 2009 - 10:40   quote  deeplink  
allemaal ongefundeerde roddels:

http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=104008&abbr=sportweek

en je blijft zo aan de gang.. tot er een officïeel bericht van uit de club komt.

Ik had toch gehoopt op een ander soort transfer geruchten deze periode....
sevillana
 sevillana - maandag 19 januari 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 10:26 schreef hotjumper het volgende:
van mij mag Vlemmings weg, hij blijft waarschijnlijk met hetzelfde systeem spelen als Verbeek dus daar schieten we niks mee op.
Why? Hij heeft het in Breda toch zo goed gedaan? Althans, afgelopen zomer las ik niet anders dan positieve berichten over hem! Had hij in een paar dagen alles om moeten gooien? Afgezien van het aspect "verdediging" vond ik het in Heerenveen in de 1e helft nog niet zo slecht allemaal. En laten we ook niet vergeten dat "de beste supporters" in Nederland de ploeg flink in de steek hebben gelaten daar in Friesland! Vraag blijft ook of de man dit zelf allemaal heeft gewild, hij heeft in ieder geval de club niet in de steek gelaten! Toch?
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
vond het al onzin om hem te halen en al helemaal om er nog geld voor te betalen...

Hij had in ieder geval er voor kunnen zorgen dat Makaay wat meer ondersteuning had gehad.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 19 januari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Begrijpelijk van Mario Been om het seizoen in Nijmegen af te maken lijkt me.....Hij kan beter vanaf het nieuwe seizoen erin stappen!
Dus nu maar als tijdelijke interim Willem van Hanegem en als TD gauw Leo Beenhakker halen voor een langere tijd zodat ie de tijd krijgt om iets op poten te zetten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 januari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been maakt seizoen af bij NEC









0.0074479