BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Been maakt seizoen af bij NEC

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - maandag 19 januari 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Mario Been heeft het bestuur en de directie van NEC zojuist laten weten dat hij niet zal overstappen naar Feyenoord als hij deze week officieel mocht worden benaderd door de Rotterdamse club.

,,Ik blijf bij NEC, minimaal tot aan de zomer,'' zegt Been tegenover het AD. ,,Als Feyenoord me daarna nog zou willen hebben, bezien we de situatie tegen die tijd opnieuw.''

Been weet dat hij vanaf het moment dat bij Feyenoord Gert-Jan Verbeek werd ontslagen bovenaan de lijst stond om Verbeek op te volgen als hoofdtrainer in de Kuip. De roep vanuit Rotterdam, waar de achterban om hem staat te springen, was de afgelopen dagen groot.

,,Maar ik kan het niet maken om NEC op dit moment te verlaten. Ik heb hier iets moois opgebouwd en ik heb een fantastische samenwerking met de mensen in Nijmegen, zowel met de clubleiding als met de spelers. NEC is voor mij ook een geweldige club,'' aldus Been, die in de tweede helft van dit seizoen ook nog Europees speelt met de Nijmegenaren.

Feyenoord moet nu beraden of het een interim-trainer zoekt tot de zomer of dat het andere trainer voor de lange termijn aanstelt. Leo Beenhakker is de belangrijkste kandidaat om tot de zomer de klus te klaren. Daarna zou hij kunnen doorschuiven naar de positie van technisch directeur en zou Feyenoord alsnog kunnen besluiten Been bij NEC weg te halen.

Fr-Fanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Ik geef Mario gelijk! Maar wel aub een andere interim trainer dan, want die Vlemmings heb ik helemaal geen vertrouwen in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door hotjumper --
PVDD
 PVDD - maandag 19 januari 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Is misschien wel de broer van Johan Vlemmings.
Joppe
 Joppe - maandag 19 januari 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Maar dan hoop ik wel dat ze hem nu alvast vastleggen. Ivm aankoop van eventuele nieuwe spelers de komende tijd.
michaelvld
 michaelvld - maandag 19 januari 2009 - 12:16   quote  deeplink  
haha ik zat ook al te denken dat het de broer van die achterlijke johan vlemmings was haha kunnen ze met zen allen kansloze liedjes maken maare been heeft groot gelijk dat hij nog blijft tot de zomer een echte feyenoorder laat zen club niet in de steek en zo is been ook niet ook wil hij nog zo graag
kale co
 kale co - maandag 19 januari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
beenhakker td. heeft namelijk goede int contacten
been . veldtrainer
fraser/bosvelt assistant
en je hebt echte feyenoorders niet gelijk denken dat we kampioen worden maar even 2 jaar de tijd geven het kan niet zo snel maar dan komen er heus wel inversteerders
sevillana
 sevillana - maandag 19 januari 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Het siert Mario z'n karakter om z'n huidige team trouw te blijven. Had ook niet anders verwacht. Misschien het volgend seizoen alsnog de stap maken?
Ronneke
 Ronneke - maandag 19 januari 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Geef Mario groot gelijk nav het vertrouwen wat de club NEC hem destijds heeft gegeven. Toont al aan hoe Been in elkaar steekt. Trouw, eerlijk, een echte club trainer waar wij hopelijk heel veel plezier aan kunnen beleven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Update: Been maakt seizoen af bij NEC









0.0063288