BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel degelijk had verbeek ook schuld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - maandag 19 januari 2009 - 12:43   quote  deeplink  
regelmatig heb ik contact met de spelers; ondertussen heb ik met makaay,hofland,bruins en carlo de leeuw gesproken en ze vertelden mij toch allemaal hetzelfde over de stugge houding van de trainer natuurlijk kun je de spelersgroep verwijten geen duidelijkheid te hebben gegeven maar hij had ook zijn eigenaardigheden zacht gezegd.hetzei zo hij is slechts een van de passanten.goed afscheid gehad maar wij moeten verder. en we weten allemaal dat er geen geld is om toppers te halen dus moeten we het nu doen met de riemen die we hebben!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Boudewijn --
Erik_72
 Erik_72 - maandag 19 januari 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Schei toch uit Co. Hofland en Bruins moeten eerst eens gaan voetballen voordat ze met een vinger richting trainer wijzen. Spelers hebben gekozen om de trainer er uit te werken. Prima dat is ze gelukt, maar dan moeten ze nu het maar laten zien dat dat de reden was van het slechte voetbal. Kortom voor de heren voetballers telt morgen maar een ding "geen woorden maar daden"
Els
 Els - maandag 19 januari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
Schei toch uit Erik, kwam Verbeek op jou dan zo goed over met z'n daar kan ik niks mee, of dat is jouw waarheid. En hoe zou jij je voelen als je baas publiekelijk over je stond te liegen en je daarmee belachelijk maken. Ik zou met mijn baas toch echt een heel stevig gesprek willen. Als het met een team niet loopt, dan ga je in het bedrijsleven ook naar HR, en als zij niet luisteren, zoek je het hogerop. Dat is gebeurd, normaalste zaak van de wereld. Steun je club! Feyenoord heeft het nu meer dan ooit nodig
kale co
 kale co - maandag 19 januari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
je hebt gelijk eric met inzet valt en staat alles maar wij weten echt maar een topje van de strontemmer die daar moet worden geleegt.inderdaad moeten ze het morgen laten zien wat ze waard zijn.
kale co
 kale co - maandag 19 januari 2009 - 13:11   quote  deeplink  
neem nou hofland; dt verhaal over die keukentafel en zijn hamstring blessure daar klopt dus niks van he; dat verhaal heeft die jongen beschadigd het is echt niet zo dt de man heilig was hij had eigen visie maar daar mocht niks ingebracht worden,het was zijn visie dat kan niet je werkt met volwassen mensen
PVDD
 PVDD - maandag 19 januari 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Ik weet zeker dat het met bepaalde voetballers zonder GJ een stuk beter gaat. Bruins en De Cler in het bijzonder maar ook Tomasson en El Ahmadi. De jeugdige inclusief Biseswar zijn er misschien niet zo blij mee. Nu kunnen ze tonen dat ze echte talenten zijn.
Kylie
 Kylie - maandag 19 januari 2009 - 14:22   quote  deeplink  
Als fan van feyenoord is het, de afgelopen poriode niet leuk geweest hoor om in de kuip te zijn. En elke keer maar weer gaan en denken... Ze moeten toch een keer winnen???!!! En dan van een koude kermis thuiskomen. De week erop toch maar weer gaan en de spelers toezingen om ze zo te steunen. Maar als ze dan zo belabberd spelen zoals de afgelopen periode dan wordt je daar wanhopig van hoor. Nu roept Gio op tot steun, maar op een gegeven moment moet er ook iets vanuit de spelers komen. De fans hebben al heel vaak laten zien achter ze te willen staan! Het ligt echt niet aan de fans of de trainer. Zij moeten het nu laten zien. En laten we eerlijk zijn, om een trainer op deze manier eruit te treiteren is nogal puberaal.... Er zijn vaak genoeg mogelijkheden gecreeerd waarin spelers erover konden praten en een oplossing zou kunnen komen. De spelers moeten maar eens laten zien waarvoor ze betaald worden en waarvoor het legioen al zo lang achter ze blijft staan!
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 januari 2009 - 14:37   quote  deeplink  
had Verbeek ook schuld? Echt waar?
Joh wat een fantstische scoop!

Nooit gedacht...

NEXT!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 19 januari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
waar 2 vechten.............. en dat waren die "fans"even vergeten toen ze zich vrijdag als ........... gedroegen!
daag gj
 daag gj - maandag 19 januari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
de vlag hangt nog steeds uit hier sinds dat verbeek weg is, terug naar de top.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 20:06   quote  deeplink  
wat!!!! is gertjan verbeek weg???????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel degelijk had verbeek ook schuld









0.0066599