BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met Gudde en Jacobs?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - maandag 19 januari 2009 - 13:17   quote  deeplink  
vraag me af jongens zijn deze mensen wel goed genoeg voor deze functie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Boudewijn --
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 19 januari 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Allebei ontslaan
didi
 didi - maandag 19 januari 2009 - 14:25   quote  deeplink  
ERNIE BRANDTS moet trainer worden!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 19 januari 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 14:25 schreef didi het volgende:
ERNIE BRANDTS moet trainer worden!!!!!!!!!
RESPECTEER JOUW VISIE WEL, AL IS HET NIET DE MIJNE, MAAR DAAROVER GAAT HET HIER NU NIET! OF BEDOEL JE MISSCHIEN DAT ERNIE IN DE DIRECTIE VAN FEYENOORD PLAATS ZOU MOETEN NEMEN?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door sevillana --
derq
 derq - maandag 19 januari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
ernie brandts laat me niet lachen
michaelvld
 michaelvld - maandag 19 januari 2009 - 16:19   quote  deeplink  
ernie brands dan heb je alleen bert nog nodig kunnen ze een soort sesamstraat maken is ook leuk maar ik heb toch liever iemand die verstand heeft van de club feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 19 januari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
ernie Brandts is natuurlijk géén optie !
De club zal in handen moeten komen van echte Voetbalmensen , zelfs de voorzitter zal een man met echt voetbalverleden moeten zijn , maar wie dat is natuurlijk goede vraag.

mensen die er in mijn ogen nog uit moeten zijn:

Gudde , Jacobs , Brard , v Gastel , Lammers.
erin zouden mensen als : Fraser (ass 1e elftal), v Wonderen (technische staf lange termijn) , Beenhakker (technische staf lange termijn , evt trainer voor half jaar), Hanegem (ass.1e elftal en evt trainer dit half jaar) , Opstelten (bestuur), Hooydonck(spitstrainer,scouting,jeugd), Bosvelt(2e elftal en evt ook bij 1e team) , Wolf (verdedigers) en echt niet allemaal maar wel een paar van deze en natuurlijk als trainer volgend seizoen Mario , wat echt heel belangrijk is : iemand die naast de trainer ook in de media Feyenoord uitstraalt (wel met zelfde visie) de TD of een zwaargewicht voorzitter die echt rust uitstraalt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 20:07   quote  deeplink  
vind Sjaak Troost wel een goeie optie als opvolger van gudde.
sevillana
 sevillana - maandag 19 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 16:19 schreef michaelvld het volgende:
ernie brands dan heb je alleen bert nog nodig kunnen ze een soort sesamstraat maken is ook leuk maar ik heb toch liever iemand die verstand heeft van de club feyenoord
Misschien wel een idee voor de jonkies in de selectie, Sesamstraat?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 januari 2009 - 21:01   quote  deeplink  
Ik vind dat Gudde gewoon zijn werk af moet kunnen maken.Het past alleen totaal niet bij zijn functie.Het nieuwe te komen stadion.De Functie van algemeen directeur moet idd bekleedt worden door een zwaargewicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 januari 2009 - 21:03   quote  deeplink  
Jacobs gaat toch alleen over de plus en de min en mag verders nergens over beslissen??
Peer
 Peer - maandag 19 januari 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 14:25 schreef didi het volgende:
ERNIE BRANDTS moet trainer worden!!!!!!!!!
Deze had vorig jaar exact dezelfde problemen als Verbeek; spelers klaagden acher zijn rug om bij directie en bestuur. Dit kostte hem uiteindelijk de kop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Peer --
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 19 januari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Dit topic gaat over Gudde en Jacobs. De laatste vind ik moeilijk om wat over te zeggen, want wat voor inbreng heeft hij? Gudde is volstrekt ongeloofwaardig. Hij had moeten weten wat er speelde en tijdig in moeten grijpen. Dan hadden GJV en de spelers misschien wel op één lijn gekomen. Of was er eerder een beslissing gekomen. Nu heeft hij niets gedaan en dat gaat hem de kop kosten.
LOBBES
 LOBBES - maandag 19 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Het altijd een ambtenaar geweest!!!!!
Nu we toch bezig zijn,schoon schip maken en bij nul beginnen
Els
 Els - maandag 19 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Lijkt me prima als Gudde weggaat, hij is niet geschikt gebleken. Troost heeft natuurlijk een prima reputatie, maar hij lijkt me niet zo daadkrachtig. Zou er geen andere goeie Feyenoorder voor zijn? Eentje met de uitstraling van Coen Moulijn, en de daadkracht van Jorien vd Herik?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 03:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind dat Gudde gewoon zijn werk af moet kunnen maken.....
was ie al begonnen dan?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Gudde heeft de uitstraling van een uitvoerder in de haven maar niet van een directeur van een grote voetbalclub!
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
helemaal gelijk jantje
kammetje
 kammetje - woensdag 28 januari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Wordt er nu weer maanden geouwehoerd of die twee wel of niet wegmoeten? Ik vraag me af of sommige supporters wel goed genoeg zijn voor de supportersfunctie!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2009 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 14:18 schreef kammetje het volgende:
Wordt er nu weer maanden geouwehoerd of die twee wel of niet wegmoeten? Ik vraag me af of sommige supporters wel goed genoeg zijn voor de supportersfunctie!
Dat moet je je inderdaad afvragen wanneer sommige supporters topics uit de dood laten herrijzen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met Gudde en Jacobs?









0.0072708