BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Beenhakker voor rest van het seizoen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 19 januari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
Feyenoord wil Beenhakker voor rest van het seizoen

De Raad van Commissarissen (RvC) van Feyenoord heeft naar verluidt sponsors binnen de businessclub van de Rotterdammers benaderd om te investeren in de komst van Leo Beenhakker.

De huidige bondscoach van Polen zou door de RvC worden gezien als de ideale kandidaat om tot het einde van het seizoen trainer te worden in de Kuip. Daarna zou Mario Been het stokje moeten overnemen. Voorzitter Aad de Vries van het businessclubbestuur zegt niet op de hoogte te zijn van deze wens van de commissarissen.

Been zei zondag nog niet te zijn benaderd door Feyenoord. De private investeerder Marcel Boekhoorn, die zijn salaris bij NEC betaalt, heeft intern al wél aangegeven dat hij de trainer een kans bij Feyenoord per volgend seizoen niet wil ontnemen. Eerder liet technisch directeur Carlos Aalbers van de Nijmegenaren al weten dat Been weg mag als Feyenoord de in diens nieuwe contract vastgelegde afkoopsom van 750.000 euro op tafel legt.

Beenhakker zou alleen naar Feyenoord willen komen, als hij de kans krijgt om behalve interim-trainer ook technisch directeur te worden. Zelf wil hij dat bevestigen noch ontkennen. “Als ik alle verhalen moet geloven liggen alle draaiboeken al klaar om mij binnen te halen,” zei de coach zondag. “Maar zoals ik tegen je collega’s al honderdduizend keer heb gezegd: ik zit in Polen en ik heb nog niks van Feyenoord gehoord.”

Maar je handen jeuken om de handschoen bij de club op te pakken?

(Diepe zucht) “Als je zegt dat je wilt komen, krijg je weer van die verhalen dat je openlijk loopt te solliciteren. Daar heb ik helemaal geen zin in. Als ze me bellen, dan zal ik hén antwoord geven. Voorlopig ben ik gewoon nog hier in Polen bezig.”

Hoe bevalt het je daar eigenlijk nog?
“Ach, het gaat een beetje op en af. Het is niet wat het geweest is, nu er wat nieuwe mensen bij de bond zijn gekomen. Maar goed, daarover is al genoeg gezegd.”

Het-Legioen.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Het-Legioen.nl --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 19 januari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Leo is een geschikte kandidaat voor rest van seizoen , hij moet alleen niet meer zeggen dat hij weer thuis komt............... gewoon zijn werk doen en niet TE popie jopie willen zijn..............
Marciano
 Marciano - maandag 19 januari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Ik vind alles best, als er maar in de achternaam Been zit!
Ronneke
 Ronneke - maandag 19 januari 2009 - 17:38   quote  deeplink  
Voor de rest van het seizoen en dan technisch directeur. Dat zou ideaal zijn met mario als hoofdtrainer komend seizoen.
Peer
 Peer - maandag 19 januari 2009 - 18:32   quote  deeplink  
Snel regelen en niet treuzelen. Daden willen we zien!
daag gj
 daag gj - maandag 19 januari 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Leo is van harte welkom, volgend jaar td en dan Mario als trainer, terug naar de top.
Els
 Els - maandag 19 januari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
Leo heeft voor mij veel goed gemaakt, toen hij na het vertrek van Erwin Koeman inderdaad niet betaald hoefde te worden. No cure no pay. Liever niet zeggen dat hij thuis komt, maar hij mag aan t einde van dit seizoen wel naar NEC bellen en doorgeven: Mario, telefoon voor je, je moet thuiskomen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 20 januari 2009 - 15:21   quote  deeplink  
Wat maakt het nou uit wat hij zegt? als hij maar resultaten boekt!! Al zegt hij dat hij in een roze tutu de horlpiep danst met 40 moslims bij zijn terugkeer!!
Els
 Els - dinsdag 20 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
je hebt gelijk
chrissie
 chrissie - dinsdag 20 januari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
leo welkom tot einde seizoen! daarna td.
grote bezem door feyenoord en komend seizoen opnieuw beginnen
sterker door strijd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Na seizoen TD maken!!!!
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
td maken en niet lullen dat de cirkel rond is ben nog niet vergeten dat ie lachend naar 020 ging. maar wel feyenoord hart

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil Beenhakker voor rest van het seizoen









0.0083608