|
|
patjo
|
|
|
Het lijkt me beter om Wijnaldum te laten spelen met Makaay in de spits en Bruins rechts op middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door patjo -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Leuk om dit te lezen, al heeeeeel lang, mijn idee!!! |
|
|
|
|
patjo
|
|
|
quote: Ik opper dit nu ook maar eens een keer want volgens mij loopt dat echt geweldig!!! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Hoe durven jullie mijn idee te stelen lol |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Volgens mij is Bruins centraal op het middenveld (in een aanvallende rol) op zijn best. Hij heeft een betere pass en iets meer overzicht dan Wijnaldum. Wijnaldum kan op meerdere plaatsen (goed)spelen, Bruins voelt zich duidelijk opgesloten als hij op de linker of rechtervleugel staat. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2009 - 22:45 schreef Jeli het volgende:Volgens mij is Bruins centraal op het middenveld (in een aanvallende rol) op zijn best. Hij heeft een betere pass en iets meer overzicht dan Wijnaldum. Wijnaldum kan op meerdere plaatsen (goed)spelen, Bruins voelt zich duidelijk opgesloten als hij op de linker of rechtervleugel staat. Is ook een goede optie, Bruins centraal op middenveld (10) en Wijnaldum bij Makaay in de buurt spelend (soort van 2e spits?). |
|
|
|
|
Danny FR1908
|
|
|
wrom niet Wijnaldum EN Bruins achter de eenzame spits... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik zie toch liever Slory of Biseswar dan Bruins. Bruins mist snelheid en vorm. Als hij in vorm is is hij goed voor achter spits, maar dan denk ik twee diepe spitsen met Bruins erachter. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 - 09:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ik zie toch liever Slory of Biseswar dan Bruins. Bruins mist snelheid en vorm. Als hij in vorm is is hij goed voor achter spits, maar dan denk ik twee diepe spitsen met Bruins erachter. Hoe kan doe jongen in vorm raken als hij geen kans krijgt? Hij heeft bij Feyenoord eigenlijk nog nooit opzijn eigen positie gespeeld Hij stond altijd als hangende linksbuiten Zijn plek is achter de spits Vlemmings geeft hem die kans nu |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
vananvond komt het allemaal in orde, wie waar ook speelt, 2-0 haha de beker wordt wederom een prooi voor ons, volgend jaar de titel. |
|
|
|
|
patjo
|
|
|
toch weer gelijk gehad, voortijdig gewisseld!! jammer |
|
|
|