BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Donderdag grote schoonmaak bij Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 19 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
'Donderdag grote schoonmaak bij Feyenoord'

Johan Derksen liet vanavond in het programma Voetbal International weten dat Algemeen directeur Eric Gudde, Jeugdscout Stanley Brard, Conditietrainer Bjorn Rekelhof en Spitsentrainer John Lammers Feyenoord ook zullen gaan verlaten. Dit zou volgens Derksen aanstaande Donderdag officieel naar buiten worden gebracht.

Bron: Het-Legioen.nl
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 19 januari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
die lullerd moet niet lullen :S
fey21
 fey21 - maandag 19 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
misschien lult ie zo slecht nog niet..
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 19 januari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Dat wordt een dure winter zo!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 11:35   quote  deeplink  
hieruit blijkt maar weer dat de reden van de problemen niet ligt bij luie spelers , er was dus veel meer aan de hand , wel goed dat de RvC rigoreus ingrijpt en niet weer half , wel te hopen dat er nu wel goede mensen aangesteld worden!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
Oke!!!! Nieuwe mensen: Beenhakker, Been (v. Hanegem), de Wolf, Fraser, v.Hooijdonk, Bosvelt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 januari 2009 - 15:26   quote  deeplink  
eerst zien...
danny010
 danny010 - dinsdag 20 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Kiprich heeft ook zijn trainersdiploma
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
ja ik begin toch echt een beetje bang te worden wat kost dat allemaal?
derq
 derq - dinsdag 20 januari 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 15:31 schreef danny010 het volgende:
Kiprich heeft ook zijn trainersdiploma
kluivert ook bijna... :S
we moeten wel iemand met ervaring..
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 15:45 schreef kale co het volgende:
ja ik begin toch echt een beetje bang te worden wat kost dat allemaal?
nou denk dat dat wel meevalt hoor , zijn niet echt dure jongens denk ik hoor , Mario zal wel flink salaris krijgen , denk tussen 500.000 en 850.000 , Leo ook wel tonnetje of 4 , WvH denk zo 2 ton en de overige daar nog onder dus dat zal meevallen......................
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 15:58   quote  deeplink  
tonnen jan waar komt dt geld vandaan, we konden nog geen pionnen kopen voor op het trainingsveld
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 20 januari 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Schijnbaar zijn er weer investeerders geinteresseert in Feyenoord, na het vallen van de technische staf incl P.Bosz.
opadickkie
 opadickkie - dinsdag 20 januari 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Het zal niet waar zijn. DhrDerksenheeft weer wat te vertellen. Of het allemaal waar is of niet dat zou hem een worst zijn als ie maar onrust kan zaaien. Het is zeker niet de eerste keer dat ie wat rond verteld waar helemaal niets van waar is. Het wordt hoogtijd dat deze man zijn mond gaat houden. Wat een onruststoker is dat .....
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 16:09   quote  deeplink  
dit zijn salarissen , er zijn mensen weg dus die salarissen komen vrij , GJV krijgt afkoopsom maar die wordt extern betaald , Bosz en Jansen krijgen niets mee en er zal wel weer wat geld komen als de juiste mensen aan t roer staan , dan gaat iedereen er weer in geloven en zal er best een paar centjes binnenkomen.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 16:08 schreef opadickkie het volgende:
Het zal niet waar zijn. DhrDerksenheeft weer wat te vertellen. Of het allemaal waar is of niet dat zou hem een worst zijn als ie maar onrust kan zaaien. Het is zeker niet de eerste keer dat ie wat rond verteld waar helemaal niets van waar is. Het wordt hoogtijd dat deze man zijn mond gaat houden. Wat een onruststoker is dat .....
maar die onruststoker is vaak wel goed geinformeerd!
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
derksen weet inderdaad veel
kale co
 kale co - dinsdag 20 januari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
feyenoord. beenhakker,been bosvelt fraser troost wijnstekers datzijn namen die het moeten gaan doen. benno leeser,peridon troost in directie dan komt er heus wel poen
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 20 januari 2009 - 19:05   quote  deeplink  
Er is nu al geld beloofd
Op voorwaarde dat Been aan het roer komt
Geld is er dus zeker wel
Ze willen alleen het vertrouwen hebben dat er wat goeds mee gebeurd
Vind ik overigens vrij logisch
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 20 januari 2009 - 19:22   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat er schoon schip wordt gemaakt door de RvC !!!!!!
En dat al dat al die vriendjes van Jansen,Bosz en Verbeek eruit gaan dan kan er met een schone lei worden beginnen!! Er dat er investeerders bereid zijn om de club te steunen is alleen maar positief, maar ik moet het nog maar eens zien dat dit gebeurd!!
Ik hoop het echt van harte en dan zie ik het liefst een investeerder alla Abramovich of zo'n sjeik zoals bij Manchester City maar dit zal voor Nederland wel een utopie zijn of een lid van de familie Brenninkmeijer moet interesse hebben????
michaelvld
 michaelvld - dinsdag 20 januari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
er zijn e3r wel meer als derksen die zeggen dat hij eruit gaat en iemand van de rvc heeft ook gezegt dat gudde zijn positie onhoudbaar is ofwel deruit gaat
flippie
 flippie - dinsdag 20 januari 2009 - 20:15   quote  deeplink  
het wordt tijd dat die derksen ofwel volgens Edwin Evers [anton Heyboer]op rot van die tv.ga het bij die joden verzieken pannekoek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Donderdag grote schoonmaak bij Feyenoord'









0.0070209