BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings....?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bulke
 bulke - dinsdag 20 januari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Waarom houden we Vlemmings niet tot de rest van het seizoen? Volgens seizoen Been halen en Vlemmings weer assistent.
Bespaard naar mijn idee een hoop geld en vrij spel voor Been volgend seizoen!

Niet dan.........................................??
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
ff kijken of hij tactisch wat meer in zn mars heeft dan verbeek
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 20 januari 2009 - 10:00   quote  deeplink  
naja als je bruins al boven fer verkiest ben je niet wijs
verder ist een prima vent hoor
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 10:10   quote  deeplink  
ik weet het niet, maar volgens mij zette Verbeek Bruins niet zo handig in. Wellicht dattie nu beter tot zijn recht komt en dat Makaay niet over het hele veld hoeft te zwerven om de ballen op te halen.
dre
 dre - dinsdag 20 januari 2009 - 10:22   quote  deeplink  
ik denk dat bruins beter op de positie past achter de spitsen dan fer.
daag gj
 daag gj - dinsdag 20 januari 2009 - 10:42   quote  deeplink  
Leo en Leon het seizoen afmaken, volgend jaar doorgaan met deze 2 en Mario erbij halen.
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 20 januari 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Juist, Beenhakker snel halen,benoemen tot TD, en inbreng op de training.
Volgend seizoen Mario als trainer. Sjaak Troost benoemen tot Algemeen Directeur.
Dan heeft Feyenoord weer een Rotterdamse uitstraling, zoals het hoort. En mocht het verhaal vd 30 miljoen ook nog waar zijn, dan is de technische onthoofding bij Feyenoord, eigenlijk toch wel goed geweest bij Feyenoord, voor zowel de club als de supporters.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 11:28   quote  deeplink  
denk niet dat Vlemmings de capaciteiten heeft om dit elftal er bovenop te krijgen , in deze selectie is heel wat aan de hand , ze zullen echt met een ervaren goede trainer moeten komen die vooral op het menselijke vlak sterk is en alle probleempjes bovenhaalt , ook een vent die niet kijkt naar namen maar naar prestaties maar dan moet je wel iemand hebben met overwicht anders is t weer hommeles. Kom toch elke keer weer bij Don Leo uit..............
serge-fr
 serge-fr - dinsdag 20 januari 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Vergeet niet dat we binnenkort over bijna volledige selectie kunnen beschikken,voor het eerst. En Vlemmings heeft toch wel kwaliteiten, kent het elftal.Zie artikel over Vlemmings op fr-fanatic.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
zou kunnen , ik denk echter dat er in dit elftal meer aan de hand is dan alleen de verkeerde taktiek hoor! Stel we verliezen vanavond dan breekt de pleuris uit nou dan kan een 38 jarig pikkie met 0 ervaring dat denk ik niet handelen hoor , nee er zal echt een doorgewinterde interim voor dit half jaar moeten komen!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 13:32   quote  deeplink  
ik heb t artikel over Vlemmings gelezen , nou zeg als je dat leest denk je echt dat we een degradatiekandidaat zijn , snap niet wat je uit dit artikel voor positiefs haalt voor een trainer van Feyenoord 1 ????????????????/
aanbevolen door: E.Brandts en J.v.Eck grote toptrainers van clubs als : Real,Barca,Ac Milan, ..................geintjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door jantje 1974 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 14:44   quote  deeplink  
precies Jantje, ik hoop dat ze snel een interim van formaat weten te halen.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 10:00 schreef E. FR1908 het volgende:
naja als je bruins al boven fer verkiest ben je niet wijs
verder ist een prima vent hoor
denk dat dit uit de spelersgroep(lees gio makaay) komt een groot discussiepunt met GJV was de Positie van Fer , zij vonden Fer geen man voor achter de spitsen , nou ik ben t daar volledig mee eens , ik vind Fer echt een groot talent maar dan als 1 vd 2 centrale middenvelders achter de 10 , evt rechtsback maar ik zou het ook geen raar idee vinden om hem om te turnen tot centrale verdediger daarvoor heeft hij alles: postuur , traptechniek , redelijke snelheid , sterk in duels ja dat lijkt me wel wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door jantje 1974 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings....?









0.0075371