BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hiddink

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 20 januari 2009 - 12:03   quote  deeplink  
We gaan even terug in de tijd...

Hiddink: Ik zou direct ‘ja’ hebben gezegd

Guus Hiddink is de afgelopen twee maanden tot tweemaal toe benaderd door Feyenoord. Eerst om tijdens de play-offs als interim-coach op de bank te zitten, maar vervolgens ook nog een keer na de play-offs om hoofdcoach te worden in Rotterdam-Zuid. “Als ik geen verplichtingen had gehad in Rusland, had ik daar ongetwijfeld ‘ja’ op gezegd”, zegt Hiddink in Tien-programma Na de Wedstrijden.

“Voor de play-offs belde Peter Bosz”, liet Hiddink weten in het tv-programma. “Op dat aanbod kon ik niet ingaan, omdat ik dat voor mijn gevoel niet kon maken tegenover Rusland. Er stonden immers ook EK-kwalificatieduels voor de boeg.”

Na de afzegging van Hiddink werd Leo Beenhakker aangesteld als interim-coach. Toen Don Leo weer vertrok, nam Feyenoord nogmaals contact op met de voormalig bondscoach. Ditmaal was de vraag niet of hij voor een paar wedstrijdjes op de bank wilde zitten, maar of hij de nieuwe hoofdtrainer wilde worden in Rotterdam-Zuid.

“Peter Vogelzang legde contact”, vertelt Hiddink. “Ik moet eerlijk zeggen: als ik niets te doen zou hebben gehad, zou ik direct ‘ja’ hebben gezegd. Feyenoord is namelijk een prachtige, grote club met enorm veel potentie. Daar moet iets moois op te bouwen zijn, daar ben ik van overtuigd. Maar ik heb nu eenmaal een contract in Rusland en daar heb ik het uitstekend naar mijn zin. Ik wil dat karwei afmaken, en het was voor mij geen optie om Rusland en Feyenoord te combineren. Daarom was het niet mogelijk om op het aanbod in te gaan.”

Waarom vragen ze hem niet als nieuwe TD?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
vragen kan altijd ja! denk alleen niet dat guus wil en ook zijn salaris zal erg hoog zijn , kijk hij mag van mij een topsalaris hoor maar als je hoort dat hij nu 6milj, verdiend..............
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 20 januari 2009 - 12:23   quote  deeplink  
Hij heeft toch al genoeg verdiend wil ons mischien echt weer terug brengen waar we horen. Misschien hoeft hij dus geen megasalaris.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Guus is gek op geld , en zal hier niet vor 5ton gaan lopen hoor! Denk trouwens dat Leo beter bij ons past dan Guus.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 20 januari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Guus is tevens een groot fan van Mario. Commercieel gezien is Hiddink ook veel interessanter dan Beenhakker.
Mocht het inderdaad zo zijn dat er geld loskomt na dit seizoen, denk ik dat Guus er wel goed in is om een organisatie neer te zetten.
Verder heeft hij uitstekende contacten met Abramovich cq Chelsea. Een constructie met een buitenlandse topclub, dit hoeft natuurlijk niet per see Chelsea te zijn, kan ook een middel zijn om spelers aan te trekken die anders onhaalbaar zouden zijn.
Zou toch een stunt zijn om b.v. Alex volgend jaar op de plaats van hofland te zien.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 13:04   quote  deeplink  
zou mooi zijn maar ben bang dat je beetje doordraaft F.L.E!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 20 januari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 13:04 schreef jantje 1974 het volgende:
zou mooi zijn maar ben bang dat je beetje doordraaft F.L.E!
Ze kunnen het in ieder geval proberen om Hiddink te benaderen. Niet geschoten is altijd mis, toch.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
das waar!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Tsja.. tis een utopie.. maar Hiddink zal zelfs weer meer spelers en sponsors aantrekken...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 20 januari 2009 - 14:43   quote  deeplink  
En Hiddink heeft natuurlijk nog een goede reden om het te doen. Hij is in Eindhoven bepaald niet op een nette manier opzij geschoven.
Misschien moet ik hem zelf maar eens benaderen, aangezien hij bijna mijn buurman is. Hij heeft zijn huis in Waalre nog steeds en ik kom hem dus ook geregeld tegen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
doe maar dan
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Guus is volgens mij bijna altijd in Amsterdam te vinden in zijn pand op de grachten??????????
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 20 januari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Een man als Hiddink is altijd welkom
Misschien moet de club hem benaderen om TD bij ons te worden zodra zijn contract bij Rusland afloopt?
Hij zei zelf wel te willen als hij geen andere verplichtingen had gehad
Volgens mij heeft hij bij Rusland een contract tot 2011
Tot die tijd Beenhakker, die begint al aardig op leeftijd te komen
In 2011 kan Hiddink het dan overnemen
Dat zit je in elk geval goed qua TD voor de komende jaren
Dat trekt spelers en sponsors

Been kan met beide goed
Dus dan is er ook een mogelijkheid dat Been lang blijft

Dat zou een mooi plaatje zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hiddink









0.0052759