BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer word timmer nu eindelijk van doel gehaald???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
als ze daar vanavond nu eens mee beginnen schat ik onze kansen gelijk met 50% meer in. ik word al zenuwachtig als ik naar die vent kijk, laat staan de jongens op het veld. Is 80% van het legioen gek of zijn ze bij Feyenoord gek. Haal die vent uit dat veld!!!!!!!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - dinsdag 20 januari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
MEE EENS
Nop
 Nop - dinsdag 20 januari 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Zo mee eens!!!

Hoereveen- Feyenoord, 3 tegendoelpunten alle 3 niet onhoudbaar voor de keeper :(
Zo statisch in het goal vooral bij corners! zelden bokst hij een bal uit zijn doelgebied grrrrrrrrr
onze corners gaan of over alles en iedereen heen of de keeper vangt de bal of bokst hem weg,

Timmer STOP!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door Nop --
PVDD
 PVDD - dinsdag 20 januari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
Beenhakker,Been. Goede keeper, snelle centrum verdediger, extra rechter verdediger. En dan komt de glorie echt weer terug!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 15:59 schreef PVDD het volgende:
Beenhakker,Been. Goede keeper, snelle centrum verdediger, extra rechter verdediger. En dan komt de glorie echt weer terug!!
effe gewoon alleen bij discussie Timmer houden ja!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 20 januari 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Vlemmings zal Timmer er niet uithalen , dat doe je niet snel als je trainer bent voor 2 wedstrijden , wellicht dat de volgende trainer het wel doet................
chrissie
 chrissie - dinsdag 20 januari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
aub inderdaad vanavond mee beginnen, timmer op de bank en lucius er strak tegen aan!
opadickkie
 opadickkie - dinsdag 20 januari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
Laten we hopen dat er snel duidelijkheid komt en dan hoop ik dat de verantwoordelijke trainer verder gaat met jeugd. Ik zou het geweldig vinden als men Mulder toch terug haalt want ik denk dat hij het niveau aan kan. Dus Mulder zo snel mogelijk op doel en van Dijk 2e man. En Timmer lekker als 3e man wegzetten.
agneovo
 agneovo - dinsdag 20 januari 2009 - 16:49   quote  deeplink  
zou niet weten waarom..denk je nou echt dat van dijk het beter gaat doen..schei toch uit..hij was bij heerenveen ook bankzitter hoor..en niet voor niks..en mulder is een aardige keeper maar heeft op mij ook nog geen indruk gemaakt hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door agneovo --
Danny FR1908
 Danny FR1908 - dinsdag 20 januari 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Ja zekers Timmer eruit halen, is gvd de meest statische keeper die ik ooit heb meegemaakt. Die snapt echt hoe die uit ONS doel moet komen (zonder dat het fout gaat) Van Dijk vind ik ook geen goeie voor Feyenoord 1, als reserve prima, maar geen nummer 1 keeper. Hopelijk rijpt Mulder een beetje daar in Kralingen en is ie volgens jaar klaar voor het echte werk, al denk ik dat dat nog te vroeg is. Kortom Tijd voor een nieuwe keeper ( Veldhuizen?)
michaelvld
 michaelvld - dinsdag 20 januari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
timmer is een kansloze keeper duik in ieder geval eens op de bal af hij heeft volgens mij super lijm onder ze schoenen wat een kneus is het af en toe ik ben zelf ook keeper geweest een lange tijd en zelfs ik had een snellere reflex als die gast hij staat er altijd bij en keek ernaar ze moeten gewoon krul halen of mischien gomes lospeuteren bij tottenham als we toch 30 mil krijgen aan het einde van dit seisoen dat scheelt al 12 punten in een seizoen dan nog een goede centrale verdediger en een linksback en een spits moet kunnen als je een beetje goed scout
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 januari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 16:49 schreef agneovo het volgende:
zou niet weten waarom..denk je nou echt dat van dijk het beter gaat doen..schei toch uit..hij was bij heerenveen ook bankzitter hoor..en niet voor niks..en mulder is een aardige keeper maar heeft op mij ook nog geen indruk gemaakt hoor.
Alles doet het beter dan Timmer. Andere keeper heeft in ieder geval niet zo'n grote bek terwijl hij zo slecht keept. Ook al is v. Dijk net zo slecht als Timmer, dan doet v. Dijk tenminste wel rust uit stralen wat ook weer effect op de rest van het team heeft. Timmer staat al door te schreeuwen en te zwaaien met zijn armen behalve als er een bal aan komt.
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
van Dijk is natuurlijk ook geen oplossing maar slechts een tijdelijke vanwege zijn leeftijd
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 11:14   quote  deeplink  
timmer moet gewoon oprotten
craven
 craven - woensdag 21 januari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Laat hem lekker gaan schaatsen....
Kadaver
 Kadaver - woensdag 21 januari 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Van uitkomen heeft Timmer geen kaas gegeten. Elke doorgebroken speler is een doelpunt. Ligt' ie weer op zijn gat met zijn been gestrekt omhoog, alsof hij een uiterste inspanning heeft gedaan. Bloody annoying.
chris 1908
 chris 1908 - woensdag 21 januari 2009 - 14:24   quote  deeplink  
hidding als technische directeur??????
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 13:47 schreef Kadaver het volgende:
Van uitkomen heeft Timmer geen kaas gegeten. Elke doorgebroken speler is een doelpunt. Ligt' ie weer op zijn gat met zijn been gestrekt omhoog, alsof hij een uiterste inspanning heeft gedaan. Bloody annoying.
het is gewoon net een angstig hondje, hij gaat al op de grond liggen voor er geschoten wordt.
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Ben ook niet echt een fan van Timmer, maar er moet in verdedigend opzicht veel meer gerepareerd worden. Niet alleen Timmer, maar ook een aantal andere spelers moeten eens goed onder de loep genomen worden. Niet in de laatste plaats de manier van verdedigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:39 schreef sevillana het volgende:
Ben ook niet echt een fan van Timmer, maar er moet in verdedigend opzicht veel meer gerepareerd worden. Niet alleen Timmer, maar ook een aantal andere spelers moeten eens goed onder de loep genomen worden. Niet in de laatste plaats de manier van verdedigen.
uhm.. heb je de schoten op doel geteld gisteren?

Laat ik het anders stellen, heb je de reddingen van Henkie geteld?
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

uhm.. heb je de schoten op doel geteld gisteren?

Laat ik het anders stellen, heb je de reddingen van Henkie geteld?
Dat bedoel ik dus, heb te veel mogelijkheden gezien om überhaupt op het doel van Feyenoord te kunnen schieten en vervolgens Timmer tot (een aantal) reddingen te dwingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door sevillana --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:52 schreef sevillana het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, heb te veel mogelijkheden gezien om überhaupt op het doel van Feyenoord te kunnen schieten en vervolgens Timmer tot (een aantal) reddingen te dwingen.
heb ik vast naar de Graafschap zitten kijken.... ik namelijk niet...
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

heb ik vast naar de Graafschap zitten kijken.... ik namelijk niet...
Misschien de training op de Vijverberg?
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

heb ik vast naar de Graafschap zitten kijken.... ik namelijk niet...
Laat IK het dan ook anders stellen; wanneer heb jij de verdediging van Feyenoord voor het laatst een goede partij zien spelen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 16:01 schreef sevillana het volgende:

[..]

Laat IK het dan ook anders stellen; wanneer heb jij de verdediging van Feyenoord voor het laatst een goede partij zien spelen?
Het was mei 1999 .. ofzo..
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 16:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Het was mei 1999 .. ofzo..
Zou kunnen, .......... dus ..................???
martino
 martino - woensdag 21 januari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
van dijk er in!! die rare henk timmer is tog geen top keeper voor feyenoord de slechte keeper van de laatste 25 jaar helaas om dit te zeggen
DJ010
 DJ010 - donderdag 22 januari 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Bepaalde spelers kunnen eindeloos falen zonder dat er ingegrepen wordt

TIMMER
Lucius
hofland

en die houding stoort me nog het meest...ze teren op hun ervaring en zakken gewoon door het ijs (woordspeling voor timmertje)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 januari 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 16:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

Zou kunnen, .......... dus ..................???
dus voldoet de verdediging én Timmer niet. Maar daar waren we al over uit toch?
daag gj
 daag gj - donderdag 22 januari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Krul halen en snel ook
PVDD
 PVDD - donderdag 22 januari 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Henk naar de schaatsbaan sturen, Kevin terug naar het zuiden en Theo naar de visvijver.
4feyenoordtillidie
 4feyenoordtillidie - donderdag 22 januari 2009 - 11:57   quote  deeplink  
Wat een gezeur zeg. Timmer is dan wel geen wereldtopper maar nog altijd een zeer behoorlijke doelman.

Noem mij 1 doelman die ons punten zou opleveren met een verdediging die zulke kinderlijke fouten maakt!

Elke derderangsspits snijdt als boter door de verdediging heen daar is echt geen keeper tegenop gewassen.

Het wordt tijd dat we eens op mandekking overgaan in plaats van zoneverdediging. Dat laatste werkt alleen als je goed op elkaar ingespeeld bent en met 10 geblesseerden het hele jaar is daar geen sprake van.
R()b
 R()b - donderdag 22 januari 2009 - 15:10   quote  deeplink  
Timmer ligt al voordat er geschoten is.
Niets waard zo keeper , en dan wil hij NOG 1 jaar doorgaan!
Directie bespaar ons dit leed alsjeblieft !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer word timmer nu eindelijk van doel gehaald???









0.0116689