BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LIVE: Feyenoord - Heerenveen - 0 - 3

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
LIVE: Feyenoord - Heerenveen - 0 - 3

37ste minuut: 0 - 1 , v Elm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
ruststand: 0 - 1
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
73ste minuut: 0 - 2 (v Elm)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
82ste minuut: 0 - 3 (Beerens)
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
helemaal kut
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
en nu dus de eindstand: 0 - 3

weer niets te winnen dit seizoen!
Kees010
 Kees010 - dinsdag 20 januari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
tja......
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 20 januari 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Weet u het nog FEYENOORD - NAC 3 -1 ....ja 3 -1 Het fouten festival gezien
Welke trainer moet er nou weer weg, de jongens weten het wel en het kost niks
wat een troepie dat groepie
Coz
 Coz - dinsdag 20 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
En het was allemaal de schuld van Verbeek
Coz
 Coz - dinsdag 20 januari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Morgen wordt Vlemmings ontslagen?
ton ajax
 ton ajax - dinsdag 20 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
kakkies over en uit
eriver
 eriver - dinsdag 20 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
na vandaaag een nieuw begin.
geef de jeugd een kans. lucius en hofland lekker naar het tweede en de jeugd erin.
ooohhhh en ze hebben er weer echt voor gevochten met 1 gele kaart.
ik hou van me cluppie laat dat zo blijven bestuur!!!!!!!
darwin
 darwin - dinsdag 20 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
twee goede verdedigers kopen ipv alleen maar mensen wegsturen met vergoedingssommen. Lucius moet snel verkocht worden
eriver
 eriver - dinsdag 20 januari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
wie wil lucius nou hebben.
de twee nul wat een drama verdedeging.
Piair
 Piair - dinsdag 20 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Verdediging weer drama. snel verdedigers halen en john de wolf als ass.trainer erbij, fraser terughalen. Eerst de nul zien te houden, want dit wordt ook in komende wedstrijden het issue. de nul houden, gvd wat ben ik hier ziek van
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 20 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
De verdedigers kunnen zich van de beste kant laten zien, en dat schuwen ze niet. knap werk jongens.
Coz
 Coz - dinsdag 20 januari 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Hofland - Drama
Lucius - Nog erger
Ze hadden beter Hofland naar Ado Den Haag kunnen laten gaan, i.p.v. DeRijck
Lucius oprotten, De Cler mag ook weg, Makaay mag weg
Tenminste zo zie ik het. Dit zijn toch geen Feyenoordwaardige spelers, kom op hé
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:32   quote  deeplink  
de Cler speelde vorig seizoen hardstikke leuk voetbal er kwam altijd dreiging van hem uit en was een goed balvast aanspeelpunt.
Makaay tja wat zal ik erover zeggen, is eigenlijk gewoon overal een super spits geweest behalve bij ons.
Iedereen was vol van hoge verwachtingen toen deze aankopen gepresenteerd werden , alle nederlands clubs waren jaloers op ons.
Wat waren we trots op ons clubbie en op Bosz dat ze van Bronckhorst , Makaay, en de Cler wegsnoepte onder de neus van onze concurrenten vandaan
Zou het niet wezen dat een nieuwe trainer er een wereld elftal van kan maken ik denk het wel.
Inprencipe hoort elke tegenstander al te bibberen bij het nieuws dat ze tegen een team met van Bronckhorst en Makaay moeten spelen.
Piair
 Piair - dinsdag 20 januari 2009 - 23:48   quote  deeplink  
hoop op een trainer die deze gasten weer aan het voetballen krijgen maar maak me zorgen over volgend jaar. Er vertrekken er zeker 5/8 hofland ,lucius, de cler, biseswar, timmer, slory denk ik, en niet gek opkijken van makaay, en nog wel een paar, want dit is geen team. Maar er moet er dus ook wat nieuwe komen. Hoe en wie gaat dat finacieren?
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:52   quote  deeplink  
ze zullen het moeten opvangen met A1 spelertjes denk want ze hebben zeg maar nog een schuldje van 17 miljoen, en de spelers zijn allemaal gehaald met 'geleend geld'via talent pools en investerings fondsen
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:48 schreef Piair het volgende:
hoop op een trainer die deze gasten weer aan het voetballen krijgen maar maak me zorgen over volgend jaar. Er vertrekken er zeker 5/8 hofland ,lucius, de cler, biseswar, timmer, slory denk ik, en niet gek opkijken van makaay, en nog wel een paar, want dit is geen team. Maar er moet er dus ook wat nieuwe komen. Hoe en wie gaat dat finacieren?
MISSCHIEN OP DEZE WIJZE(?);
Als Feyenoord erin slaagt Mario Been op de korte dan wel lange termijn aan te trekken als nieuwe trainer, is er een groep investeerders bereid om de portemonnee te trekken. Dit heeft Hans Kraay junior maandagavond beweerd in het programma Voetbal International. Kraay senior beweerde zondagavond in Studio Voetbal al iets soortgelijks, maar weigerde namen en rugnummers te noemen. Kraay junior deed dit na enig aandringen wel.

Het zou in ieder geval gaan om havenbaron Willem van 't Wout, met 67 miljoen euro nummer 395 in de Quote 500, zakenman Hans Brus en Trust-baas Michel Perridon, met 230 miljoen euro op plaats 139 in de Quote 500.

Al dan niet in samenwerking met anderen zou Been – die de opvolger moet worden van Gertjan Verbeek – dertig miljoen in nieuwe spelers mogen investeren om Feyenoord er weer bovenop te helpen.

HET ZOU (VOLGENS ZEGGEN) WAARSCHIJNLIJK NOG WEL EEN BEDUIDEND HOGER BEDRAG KUNNEN GAAN WORDEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door sevillana --
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:52   quote  deeplink  
vind ik ook niet erg als ze financieel maar weer gezond worden
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:54   quote  deeplink  
ja maar 30 miljoen is gewoon niet genoeg, en dan nog als van de Herik wegging zouden we ook miljoenen krijgen , weten jullie dat nog?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LIVE: Feyenoord - Heerenveen - 0 - 3









0.0063159