BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer komt er duidelijkheid?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - dinsdag 20 januari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
dinsdag hoor je dat gudde en brard exc. moeten vertrekken
dag later hoor je dat RVC achter gudde staat
weet jij het weet ik het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 20 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Dat ze zouden moeten vertrekken was een uitspraak van Derksen (VI) en tjah, een dag voordat Verbeek uitgezwaaid werd stond iedereen ook nog achter Verbeek zeiden ze...

We kunnen alleen maar afwachten, maar volgens mij heeft de media het de laatste tijd bij Feyenoord vaker goed dan fout!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 20 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Ja ik vind het ook jammer maar er is denk ik geen geld om iedereen buiten te gooien
Maar in Gudde ben ik wel teleurgesteld want ik vind dat er gauw een nieuwe trainer moet komen voor dit elftal want deze Vlemmings gaat gewoon op de voet van Verbeek verder helaas
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - dinsdag 20 januari 2009 - 21:47   quote  deeplink  
snap niet als het zo zou zijn dat ze weg moeten waarom ze dan tot donderdag wachten zou mij trouwens niet verbazen als die vlemmings trainer blijft tot eind van het seizoen
darwin
 darwin - dinsdag 20 januari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
welke trainer er ook komt met bahia, lucius, hofland en timmer wint niemand. Zijn van 1e divisie kwaliteit. Seizoen is verloren. Seizoenkaarten liggen in de prullenbak.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 20 januari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
De Wolf zegt heerenveen heeft slim en sluw gespeeld . en hij heeft gelijk ,want hij bedoelde natuurlijk met die poppetjes van B, Smit ergeren doe je niet meer , je moet er om lachen toch.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer komt er duidelijkheid?









0.0050740