|
|
nieuwerbrug
|
|
|
dinsdag hoor je dat gudde en brard exc. moeten vertrekken dag later hoor je dat RVC achter gudde staat weet jij het weet ik het
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 januari 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat ze zouden moeten vertrekken was een uitspraak van Derksen (VI) en tjah, een dag voordat Verbeek uitgezwaaid werd stond iedereen ook nog achter Verbeek zeiden ze...
We kunnen alleen maar afwachten, maar volgens mij heeft de media het de laatste tijd bij Feyenoord vaker goed dan fout! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ja ik vind het ook jammer maar er is denk ik geen geld om iedereen buiten te gooien Maar in Gudde ben ik wel teleurgesteld want ik vind dat er gauw een nieuwe trainer moet komen voor dit elftal want deze Vlemmings gaat gewoon op de voet van Verbeek verder helaas |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
snap niet als het zo zou zijn dat ze weg moeten waarom ze dan tot donderdag wachten zou mij trouwens niet verbazen als die vlemmings trainer blijft tot eind van het seizoen |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
welke trainer er ook komt met bahia, lucius, hofland en timmer wint niemand. Zijn van 1e divisie kwaliteit. Seizoen is verloren. Seizoenkaarten liggen in de prullenbak. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
De Wolf zegt heerenveen heeft slim en sluw gespeeld . en hij heeft gelijk ,want hij bedoelde natuurlijk met die poppetjes van B, Smit ergeren doe je niet meer , je moet er om lachen toch. |
|
|
|