BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positieve dingen tijdens Feyenoord - heerenveen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Dat het legioen zich weer als een man achter het team schaarde
GJV
 GJV - dinsdag 20 januari 2009 - 23:25   quote  deeplink  
toch heb ik tot en met 0-2 het gevoel gehad dat we het toch gingen halen, helaas.
f
 f - dinsdag 20 januari 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Ongeloofelijk, wat een verdediging! Bij alle 3 de goals, WAARDELOOS!!!!
Mentaal is dit Feyenoord gebroken, en dat doet mij ongeloofelijk veel pijn!
Zelfs mijn vriendin, die Feyenoord steunt, maar altijd positief blijft, ziet het niet meer zitten. Naar mijn mening zijn deze spelers mentaal naar de klote, en hebben ze niet meer het vermogen om ook maar enigzins uit te stralen dat ze onverslaanbaar zijn in de kuip. Vroeger kwamen clubs met knikkende knieën naar de kuip, tegenwoordig hebben ze het idee, dat ze ook hier kunnen winnen. Ik ben gescokt en voel me zwaar ellendig, toch ga zal ik zaterdag weer de hoop hebben, want het blijft mijn feyenoord!
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
tegenwoordig hebben ze het idee, dat ze ook hier kunnen winnen?

nee ze gaan er gewoon vanuit!
f
 f - dinsdag 20 januari 2009 - 23:37   quote  deeplink  
Sorry, voor mijn Nederlandse taal, maar dat doet de drank! deze is helaas net zo slecht als de verdediging van ons.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 20 januari 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Je kan niet zeggen dat ze slecht zijn, ze zijn erg constant alleen tegen Ne ne ne nac was ff een vergissing
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:33 schreef f het volgende:
Ongeloofelijk, wat een verdediging! Bij alle 3 de goals, WAARDELOOS!!!!
Mentaal is dit Feyenoord gebroken, en dat doet mij ongeloofelijk veel pijn!
Zelfs mijn vriendin, die Feyenoord steunt, maar altijd positief blijft, ziet het niet meer zitten. Naar mijn mening zijn deze spelers mentaal naar de klote, en hebben ze niet meer het vermogen om ook maar enigzins uit te stralen dat ze onverslaanbaar zijn in de kuip. Vroeger kwamen clubs met knikkende knieën naar de kuip, tegenwoordig hebben ze het idee, dat ze ook hier kunnen winnen. Ik ben gescokt en voel me zwaar ellendig, toch ga zal ik zaterdag weer de hoop hebben, want het blijft mijn feyenoord!
VROEGER DIE KNIKKENDE KNIEËN, DAT IS WEL EEN TIJDJE GELEDEN HOOR, DENK DAT JE DAN MINIMAAL NAAR DE TIJD VAN DE WOLF EN FRÄSER TERUG MOET GAAN.
f
 f - dinsdag 20 januari 2009 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

VROEGER DIE KNIKKENDE KNIEËN, DAT IS WEL EEN TIJDJE GELEDEN HOOR, DENK DAT JE DAN MINIMAAL NAAR DE TIJD VAN DE WOLF EN FRÄSER TERUG MOET GAAN.
Jed hebt gelijk, het is al jaren kut
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:46 schreef f het volgende:

[..]

Jed hebt gelijk, het is al jaren kut
ik kan niet eens meer boos worden... nog erger..het is berusting en teleurstelling...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
ik heb gewoon het idee dat ze gewoon niet beter kunnen. Heerenveen hoefde maar even iets te versnellen en Feyenoord was weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Positieve dingen tijdens Feyenoord - heerenveen









0.0062639