BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: lachwekkend gewoon Lucius Bahia en Hofland rot a.u.b. op

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shinjinr1
 Shinjinr1 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Wat is dit nou, het is gewoon lachwekkend.
Speel je zo'n wedstrijd en wat doet Vlemmings nou zet ie Lucius en Hofland in het centrum. Wat een drama. Ik schaam mij diep voor dit team. Onvoorstelbaar gewoon. De oudjes met hun grote bekken maken ons Feyenoord kapot. Ze laten immers niets zien
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Lucius, Hofland, Timmer en Lamzaad hebben niets bij Feyenoord te zoeken. gewoon lekker laten ophoeren. Bahia zou ik gewoon houden dat kan een nuttige speler zijn.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 21 januari 2009 - 11:26   quote  deeplink  
ey schaap wat lul je???????
BAHIA?!?!?!? volgens mij was berends helemaal NERGENS!!
die andere 2 ben ik het over eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 11:33   quote  deeplink  
Bahia is nogsteeds jong he.. met de juiste mentor kan hij nog zoveel leren.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 21 januari 2009 - 11:35   quote  deeplink  
precies
en ik vond hem gister 1 van de betere
ben er zelf geweest,zoals altijd
Pjotr
 Pjotr - woensdag 21 januari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Bahia was inderdaad niet slecht.Hofland en Lucius waren dramatisch. Ik heb Makaai betere verdedegende akties zien maken dan die andere twee prutsers.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 21 januari 2009 - 11:50   quote  deeplink  
ja idd,zelfs daar stond ik van te kijken,verdedigend opzicht was makaay best goed,beter als normaal
chrissie
 chrissie - woensdag 21 januari 2009 - 11:51   quote  deeplink  
Waarom loopt iedereen toch altijd Bahia af te zeiken gvd een 'echte' feyenoorder iemand die wil werken voor zijn geld en zijn hart bij feyenoord heeft liggen. en nee hij speelt echt zo slecht niet, gisteren ook niet.
waarom lucius nog steeds speelt is me een raadsel wat een onzettende lamlul is dat. volgens mij zijn we het daar allemaal over eens, net als hofland en timmer maar waarom doet niemand daar wat aan??????????????????????? als trainer zie je dat toch ook of ben ik nu gek.....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 11:44 schreef Pjotr het volgende:
Bahia was inderdaad niet slecht.Hofland en Lucius waren dramatisch. Ik heb Makaai betere verdedegende akties zien maken dan die andere twee prutsers.
en dat is juist het probleem, bijvoorbeeld met corners van de tegenpartij, is Makaay terug en peert die bal vaak naar voren. naar........ precies, niemand want daar had hij zelf moeten staan. Verder denk ik dat als Makaay bij de middenlijn blijft staan met corners hij zeker 2 man aan zich bindt, die dan weer niet kunnen scoren.
Milo
 Milo - woensdag 21 januari 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Shit, jullie vergeten timmer! die probeerd altijd de bal uit het doel te kijken.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 21 januari 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 11:51 schreef chrissie het volgende:
Waarom loopt iedereen toch altijd Bahia af te zeiken gvd een 'echte' feyenoorder iemand die wil werken voor zijn geld en zijn hart bij feyenoord heeft liggen. en nee hij speelt echt zo slecht niet, gisteren ook niet.
waarom lucius nog steeds speelt is me een raadsel wat een onzettende lamlul is dat. volgens mij zijn we het daar allemaal over eens, net als hofland en timmer maar waarom doet niemand daar wat aan??????????????????????? als trainer zie je dat toch ook of ben ik nu gek.....
dat is dezelfde kwestie als met bruins toch???iedereen ziet,althans als ik zo hier end aar de reacties lees,dat bruins op dit moment nog niet waardig is voor de selectie,ik zie veel liever fer op 10,want alle ballen gaan lang,en bruins kan geen bal in de lucht aanemen..

maar idd
na gistere en meerdere wedstrijden verdient bahia mn respect!van 2002,die selectie,zit hij er nog steeds bij!hij heeft geknokt om in de basis te staan..respect.en hij doet zn uiterste best!
G-child
 G-child - woensdag 21 januari 2009 - 12:01   quote  deeplink  
Wanneer is de houdbaarheidsdatum van Timmer eigenlijk verlopen? volgens mij 3 jaar geleden. En waarom spelen we met lucius en hofland in godsnaam op buitenspel? is dit omdat zij hun man niet direct kunnen verdedigen of is dit weer een super idee van hofland? En wat is er met bruins, hij speelt ongeinteresseerd en er komt helemaal niks meer uit die jongen.... Weten jullie wat het is? ik deel namelijk die schaam gevoelens als ik 90 minuten mijn tijd verdoe om mezelf te kwellen...
kekum
 kekum - woensdag 21 januari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Het was in ieder geval een stuk beter als zondag maar ja Lucius wat een drama en Hofland had wel een paar goede verdedigende acties maar was soms ook wer bedroevend
G-child
 G-child - woensdag 21 januari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
Voetbal bestaat toch niet uit een paar goede verdedigende acties? Van een voetballer wordt toch verwacht juist de hele wedstrijd goede verdedigende actie maakt en een klein foutje kan gebeuren? We moeten niet mensen blijven beschermen anders blijven we een degradatie imago houden!!!!
kale co
 kale co - woensdag 21 januari 2009 - 12:25   quote  deeplink  
kijk nou eens hoe er gespeelt wordt op de buitenspel val worden we al afgetroeft je speelt eigenlijk gewoon 1 tegen 1 achterin ja dat kan niet!! speel je dalijk met hofland laatste man bahia als voorstopper de cler op links en tindali op rechts
bronckhorst en fer in de midden en voorin bisesewar wijnaldmum en makaay dan ziet het er heel anders uit
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 21 januari 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 12:25 schreef kale co het volgende:
kijk nou eens hoe er gespeelt wordt op de buitenspel val worden we al afgetroeft je speelt eigenlijk gewoon 1 tegen 1 achterin ja dat kan niet!! speel je dalijk met hofland laatste man bahia als voorstopper de cler op links en tindali op rechts
bronckhorst en fer in de midden en voorin bisesewar wijnaldmum en makaay dan ziet het er heel anders uit
sorry co maar dan staan we met 10 man!
Coz
 Coz - woensdag 21 januari 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 12:25 schreef kale co het volgende:
kijk nou eens hoe er gespeelt wordt op de buitenspel val worden we al afgetroeft je speelt eigenlijk gewoon 1 tegen 1 achterin ja dat kan niet!! speel je dalijk met hofland laatste man bahia als voorstopper de cler op links en tindali op rechts
bronckhorst en fer in de midden en voorin bisesewar wijnaldmum en makaay dan ziet het er heel anders uit
Dan sta je nog met zat spelers, die niet Feyenoordwaardig zijn...Hofland,De Cler, Makaay
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 21 januari 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 12:45 schreef Coz het volgende:

[..]

Dan sta je nog met zat spelers, die niet Feyenoordwaardig zijn...Hofland,De Cler, Makaay
precies
daag gj
 daag gj - woensdag 21 januari 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Dreetje topgozer, Kevin is oke, Theo oprotten.
King Yvo
 King Yvo - woensdag 21 januari 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Waarom zeuren over bahia hij speelde op een andere plek en kijk bij een cornor voor ons wie er altijd de meeste kansen krijg hij staat bijna altijd op de goede pleknu nog scoren en lucius hofland timmer moeten op de boot naar de noordpool wat een verschrikking zeg
craven
 craven - woensdag 21 januari 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 11:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en dat is juist het probleem, bijvoorbeeld met corners van de tegenpartij, is Makaay terug en peert die bal vaak naar voren. naar........ precies, niemand want daar had hij zelf moeten staan. Verder denk ik dat als Makaay bij de middenlijn blijft staan met corners hij zeker 2 man aan zich bindt, die dan weer niet kunnen scoren.
Precies zou hou je de druk af van de verdedigers, biseswar ook bij de middellijn voor snelle uitbraken. En a.u.b. niet meer op 1 lijn verdedigen!. Ze kunnen niet op buitenspel verdedigen, dat is gisteren wel gebleken.
Joppe
 Joppe - woensdag 21 januari 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 12:45 schreef Coz het volgende:

[..]

Dan sta je nog met zat spelers, die niet Feyenoordwaardig zijn...Hofland,De Cler, Makaay
Makaay feyenoord onwaardig???? Moet een type foutje zijn
kale co
 kale co - woensdag 21 januari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
ja jantje er moet er nog 1 bijn op het midden maar wie?
kale co
 kale co - woensdag 21 januari 2009 - 13:30   quote  deeplink  
makaay?? staat nu op eilandje wat moet ie dan doen met die kut ballen die hij krijgt niks toch
Teunis
 Teunis - woensdag 21 januari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Supporters van Feijenoord, ik ben een Utrechter van 60 jaar die al heel lang meeloopt in het voetbal, mijn mening van wat er moet gebeuren bij jullie club is, ga investeren in de toekomst en zet al die oudere zakkenvullers aan de kant, ik zie gisteravond na afloop Mols met tranen in zijn ogen, nou dat is een voorbeeld van zo'n oudere speler die alleen zijn zakken 2 jaar heeft gevuld, want in 2 jaar ben je geen Feijenoorder, dus die tranen waren puur nep. Ga beginnen met de vele talentvolle jongeren die jullie hebben , dan maar een of twee jaar geen Europees voetbal maar daarna staat er wel weer een geweldig jong en sterk team van echte Feijenoorders.
SUPPORTERS VEEL SUCCES EN BLIJF ACHTER JE CLUPPIE STAAN
Coz
 Coz - woensdag 21 januari 2009 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 13:10 schreef Joppe het volgende:

[..]

Makaay feyenoord onwaardig???? Moet een type foutje zijn
Is het niett
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 14:00 schreef Teunis het volgende:
Supporters van Feijenoord, ik ben een Utrechter van 60 jaar die al heel lang meeloopt in het voetbal, mijn mening van wat er moet gebeuren bij jullie club is, ga investeren in de toekomst en zet al die oudere zakkenvullers aan de kant, ik zie gisteravond na afloop Mols met tranen in zijn ogen, nou dat is een voorbeeld van zo'n oudere speler die alleen zijn zakken 2 jaar heeft gevuld, want in 2 jaar ben je geen Feijenoorder, dus die tranen waren puur nep. Ga beginnen met de vele talentvolle jongeren die jullie hebben , dan maar een of twee jaar geen Europees voetbal maar daarna staat er wel weer een geweldig jong en sterk team van echte Feijenoorders.
SUPPORTERS VEEL SUCCES EN BLIJF ACHTER JE CLUPPIE STAAN
Mols een zakkenvuller noemen.. u wordt meteen niet meer serieus genomen...
Teunis
 Teunis - woensdag 21 januari 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Stylzz, ik bedoel Mols als een voorbeeld van iemand die volgens mij niet een echt Feyenoord hart heeft, dat kan niet na twee seozoenen. Ik had misschien een ander als voorbeeld kunnen noemen , maar het gaat niet om namen maar om het feit dat er bij jullie veel rond lopen die echt alleen maar om de centen denken en niet aan jullie echte supporters die door dik en dun achter Feyenoord blijven staan en daar vele euro's aan uitgeven om ze dor heel Nederland en Europa te volgen.
ariefr
 ariefr - woensdag 21 januari 2009 - 14:17   quote  deeplink  
lucius heel gauw opdondere, maar waarom zet ie niet is een x die 2 uit de jeugd erin, nieveld en die andere miss doen die het wel beter als de lamlullen achterin op bahia en tiendalli na
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mols een zakkenvuller noemen.. u wordt meteen niet meer serieus genomen...
hij kan nog steeds niet verkroppen dat mols niet naar utrecht kwam. hahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 14:17 schreef Teunis het volgende:
Stylzz, ik bedoel Mols als een voorbeeld van iemand die volgens mij niet een echt Feyenoord hart heeft, dat kan niet na twee seozoenen. Ik had misschien een ander als voorbeeld kunnen noemen , maar het gaat niet om namen maar om het feit dat er bij jullie veel rond lopen die echt alleen maar om de centen denken en niet aan jullie echte supporters die door dik en dun achter Feyenoord blijven staan en daar vele euro's aan uitgeven om ze dor heel Nederland en Europa te volgen.
Misschien..

Maar Spelers met clubliefde zijn bijna net zo schaars als een klaver 4. Ze bestaan wel je vindt ze alleen nergens.

Mols zn verdriet was echt, het is het verdriet van een topsporter die zich volkomen machteloos voelt, tranen van kwaadheid. Welwillend, zelf niet meer kunnend.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 13:10 schreef Joppe het volgende:

[..]

Makaay feyenoord onwaardig???? Moet een type foutje zijn
inderdaad, Makaay loopt zich het schompes, stond op een gegeven moment back. En dat gaat ten koste van zijn effectiviteit voor het doel. Hij moet nu gewoon teveel werk van andere opknappen.
Teunis
 Teunis - woensdag 21 januari 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Stylzz, het komt allemaal wel weer goed met jou club, kijk naar AZ vorig jaar en nu, dus blijft vertrouwen hebben in de spelers en andere goedwillende mensen met een clubhart.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 21 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
die berends had het niet zo gemakkelijk en soms was Bahia ook nog op rechts te vinden. nee maar goed dat hij de duivel niet in z'n pens heeft anders was het oorlog achterin
een echte feyenoord
 een echte feyenoord - woensdag 21 januari 2009 - 15:17   quote  deeplink  
wie is hier een fan ?? van feyenoord
nog geen 1 geloof ik julle kraken alleeen maar af nee dit help sttelletjes megolen
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 21 januari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:17 schreef een echte feyenoord het volgende:
wie is hier een fan ?? van feyenoord
nog geen 1 geloof ik julle kraken alleeen maar af nee dit help sttelletjes megolen
wie is nou de MONGOOL hier? ga eerst ff leren spellen ;-)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:28 schreef Ch€sz het volgende:

[..]

wie is nou de MONGOOL hier? ga eerst ff leren spellen ;-)
en de naam van onze club met een hoofdletter schrijven
Marciano
 Marciano - woensdag 21 januari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Bahia niet slecht Hofland wel maar doet wel zijn best!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 januari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 14:17 schreef Teunis het volgende:
Stylzz, ik bedoel Mols als een voorbeeld van iemand die volgens mij niet een echt Feyenoord hart heeft, dat kan niet na twee seozoenen. Ik had misschien een ander als voorbeeld kunnen noemen , maar het gaat niet om namen maar om het feit dat er bij jullie veel rond lopen die echt alleen maar om de centen denken en niet aan jullie echte supporters die door dik en dun achter Feyenoord blijven staan en daar vele euro's aan uitgeven om ze dor heel Nederland en Europa te volgen.
Heb je je eigen ook bedacht dat dit in zijn laatste seizoen, de laatste kans op een prijs in zijn carriere. Zou ik ook wel emotioneel zijn denk. Denk dat Mols toch ook wel mooie momenten met Feyenoord heb mee gemaakt zo aan het einde van zijn carriere. Echte Feyenoorder? Nee denk ik niet! Maar als ik het goed heb is de beker met Feyenoord wel de enige prijs die hij in Nederland heeft gewonnen en hij had daar ook nog een groot aandeel in. Speciaal plekje? Misschien wel!
VP
 VP - woensdag 21 januari 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Tja ik had graag Derijck nog bij Feyenoord gezien. Ik vond hem erg goed en spelen ook bij Ado zaterdag weer een van de beste en pas 21 jaar.Vind Bahia een wereldgozer net als Gyan was. Alleen is hij niet goed genoeg voor de top. Mannen als Hofland en Lucius zjn in mijn ogen overbetaalde jankers die snel weg moeten.
agneovo
 agneovo - woensdag 21 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 14:00 schreef Teunis het volgende:
Supporters van Feijenoord, ik ben een Utrechter van 60 jaar die al heel lang meeloopt in het voetbal, mijn mening van wat er moet gebeuren bij jullie club is, ga investeren in de toekomst en zet al die oudere zakkenvullers aan de kant, ik zie gisteravond na afloop Mols met tranen in zijn ogen, nou dat is een voorbeeld van zo'n oudere speler die alleen zijn zakken 2 jaar heeft gevuld, want in 2 jaar ben je geen Feijenoorder, dus die tranen waren puur nep. Ga beginnen met de vele talentvolle jongeren die jullie hebben , dan maar een of twee jaar geen Europees voetbal maar daarna staat er wel weer een geweldig jong en sterk team van echte Feijenoorders.
SUPPORTERS VEEL SUCCES EN BLIJF ACHTER JE CLUPPIE STAAN

mols zijn zakken gevuld??volgens mij is er wat aan het aankoeken in je bovenkamer ofniet..als er iemand keihard gewerkt is het mols wel..hij is idd op leeftijd maar het heb hem nooit aan werklust ontbroken..
R()b
 R()b - donderdag 22 januari 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Bahia moet weg?
Voel je je wel helemaal lekker joh mafkees!
Ga lekker fifa manager spelen gast !!!
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Bahia moet blijven. Maar Lucius en Timmer moeten per direct weg!!! Timmer op de bank, Lucius ontploffen. Net zoals z'n vuurwerk.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 22 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Gewoon weg geven deze 4 losers. Dus Bahia,Timmer,Lucius en Hofland.
Deze spelers kosten ons gewoon teveel punten
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Laat John de Wolf een tijdje met Bahia werken en hij wordt een hele nuttige speler met ook nog eens scorend vermogen bij corners.
PVDD
 PVDD - donderdag 22 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Bahia is echt niet zo slecht maar in een k. achterhoede kan je niet goed spelen. De rest is helemaal niks (meer).
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 22 januari 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Bahia is niet zo slecht maar bij 14 van de 18 eredivisie clubs lopen betere dan hij.............................
Ronneke
 Ronneke - donderdag 22 januari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 11:11 schreef hotjumper het volgende:
Lucius, Hofland, Timmer en Lamzaad hebben niets bij Feyenoord te zoeken. gewoon lekker laten ophoeren. Bahia zou ik gewoon houden dat kan een nuttige speler zijn.
HO wacht even, vergeet je Timmer niet met zijn nep duiken. Zo lijkt het nog wat, volgens mij duikt hij alleen om nog te kunnen knipogen naar de camera's

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: lachwekkend gewoon Lucius Bahia en Hofland rot a.u.b. op









0.0081508