BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het feyenoord gevoel gebleven?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:12   quote  deeplink  
met afgrijzing kijk ik de laatste jaren naar feyenoord hoe ze zo diep konden zinken
het is niet dit seizoen dat het slecht gaat 2 jaar geleden nadat kalou en kuyt weggingen zag je de kwaliteitsarmoede van feyenoord.
ik heb jaren lang zelf gevoetbalt en er is mij geleerd dat je van achteruit begint te bouwen aan een elftal.
een degelijke keeper een sterke defensie en het liefst met een over mijn lijk mentaliteit als je dat hebt heb je de meeste punten al binnen.
wat ik mis bij feyenoord zijn echte kerels zoal een fraser de wolf rinus israel. we zijn nooit oogstrelend voetbal gewend maar we hadden de wil om te winnen. en er stond altijd een team
ik hoop dat er snel iets gaat veranderen want dit gaat echt niet zo langer
we bestaan al 100 jaar maar als het zo door gaat kunnen we wel eens failliet gaan
volgend jaar waarschijnlijk geen europees voetbal we hebben geen geld voor versterkingen makaay gio timmer mols landzaat tomasson gaan ons niks geen geld meer opleveren
enige lichtpuntjes zijn nog wijnaldum en fer. biseswar vind ik een leuke voetballer voor een subtopper maar niet voor een europese topclub die feyenoord eigenlijk hoort te zijn
ik heb 13 jaar bij mijn opa en oma geleefd in rotterdam overschie en mijn familie zijn rasfeyenoorders en helaas zijn ze er niet meer. maar ik had hun dit ook niet gegund want onze club glijdt af en waar stopt het

kom op wij zijn feyenoord kom het veld op en kijk je tegenstander recht in zijn ogen aan en de borst vooruit wees bereidt dat gras op te vreten

waar is het feyenoord gevoel gebleven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door Boudewijn --
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
sorry moest dit ff kwijt
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Ik mis dat soort mannen ook in het team , de gemiddelde vrouw is breder dan de meeste van onze spelers.
En maar janken als ze dat krachthonk in moesten
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:16 schreef ilovemo6 het volgende:
Ik mis dat soort mannen ook in het team , de gemiddelde vrouw is breder dan de meeste van onze spelers.
En maar janken als ze dat krachthonk in moesten
ACH, KRACHTHONK? 'T IS GEWOON GEBREK AAN KWALITEIT, MET NAME VERDEDIGEND.
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:25   quote  deeplink  
toch vind ik het raar , ik vond lucius vorig seizoen altijd vol inzet en strijd voor mijn gevoel en er komt nu geen klote meer uit.
Hofland speelde super bij wolfsburg , waren ook helemaal niet blij dat hij daar weg ging en daar komt ook niks meer uit.
Fonsie
 Fonsie - dinsdag 20 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Nou in de doelpunten van feyenoord vliegen je om de oren, wat een gesuis en het komt allemaal door gertje van der beek
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:25 schreef ilovemo6 het volgende:
toch vind ik het raar , ik vond lucius vorig seizoen altijd vol inzet en strijd voor mijn gevoel en er komt nu geen klote meer uit.
Hofland speelde super bij wolfsburg , waren ook helemaal niet blij dat hij daar weg ging en daar komt ook niks meer uit.
SORRY HOOR, MAAR LUCIUS VOND IK 'T VORIG SEIZOEN OOK AL REGELMATIG DRAMA!
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:37   quote  deeplink  
nee denk het niet ik was ook heel blij met Verbeek.
Het ligt aan iets anders, hoeveel spelers hebben we nu al niet gehad die totaal bij ons flopten en ergens anders de sterren van de hemel speelden.
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:38   quote  deeplink  
ik vond lucius ook egelmatig een drama maar ik vond dat hij er wel voor ging als anderen het kopje lieten hangen, ik vind strijd net zo belangrijk
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:41   quote  deeplink  
ik vind het gewoon echte klote voor de club de supporters ik woon nu in groningen en hier leven ze zelfs mee echt ongeloofelijk
ik heb de wedstrijd zitten kijken met ongeloof
wat ik ook niet begrijp is dat als de guzman zolang geblesseerd is waarom haalden ze hofs niet terug creatieve speler scorend vermogen minpuntje vaak geblesseerd
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:38 schreef ilovemo6 het volgende:
ik vond lucius ook egelmatig een drama maar ik vond dat hij er wel voor ging als anderen het kopje lieten hangen, ik vind strijd net zo belangrijk
OKAY, MAAR STRIJD ALLEEN IS DUIDELIJK NIET VOLDOENDE, DAT BLEEK OOK DE LAATSTE 2 WEDSTRIJDEN TEGEN HEERENVEEN WEER. 'T IS PUUR EEN KWESTIE VAN TEKORT AAN VOETBALKWALITEIT.
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:44   quote  deeplink  
bruins is een toptalent maar komt totaal niet uit de verf echt heel vreemd
laat don leo maar komen die kan jongen hun vertrouwen teruggeven op ze inpraten we hebben best een redelijk elftal voor de eredivisie makaay scoort normaal elk jaar zeker 20 doelpunten en nu
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 januari 2009 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 - 23:41 schreef colombiaan het volgende:
ik vind het gewoon echte klote voor de club de supporters ik woon nu in groningen en hier leven ze zelfs mee echt ongeloofelijk
ik heb de wedstrijd zitten kijken met ongeloof
wat ik ook niet begrijp is dat als de guzman zolang geblesseerd is waarom haalden ze hofs niet terug creatieve speler scorend vermogen minpuntje vaak geblesseerd
VAAK GEBLESSEERD? SO WHAT? DAAR HEBBEN WE ER WEL MEER VAN!
IK VOND DE KOMBINATIE HOFS/MAKAAY OOK NIET ZO VERKEERD.
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:45   quote  deeplink  
strijd ik heb geen strijd gezien echt nie
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 20 januari 2009 - 23:47   quote  deeplink  
hofs makaay vonden elkaar tenminste dat kan ik van de meeste spelers niet zeggen vanavond
ilovemo6
 ilovemo6 - dinsdag 20 januari 2009 - 23:48   quote  deeplink  
ja ook 2 , slory bruins , de 2 top talenten van vorig seizoen, psv en ajakkes wou ze allebei hebben .
Komt gewoon niks uit, helemaal niks
Piair
 Piair - woensdag 21 januari 2009 - 00:21   quote  deeplink  
colombiaan, je hebt gelijk , nicky hofs moet terug, een vechter, een bijter in zijn spel, geeft nooit op en was de enige die makaay kon bereiken. snap nog steeds niet waarom hij weg moest. Maar zulke jongens hebben we ech nodig. gvd
Els
 Els - woensdag 21 januari 2009 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 00:21 schreef Piair het volgende:
colombiaan, je hebt gelijk , nicky hofs moet terug, een vechter, een bijter in zijn spel, geeft nooit op en was de enige die makaay kon bereiken. snap nog steeds niet waarom hij weg moest. Maar zulke jongens hebben we ech nodig. gvd
Verbeek zag het niet in hem zitten, dat is rondom zijn overgang duidelijk naar buiten gebracht. Waarom hebben wij toch zo'n selectief geheugen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
tekenend: geen gele kaarten voor feyenoorders. Zaag verdomme een paar van die friezen af, we laten de tegenstanders veel te veel voetballen de laatste tijd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 09:52   quote  deeplink  
Grootste zwakrepunten gisteren: Timmer, Lucius.
Bruins was ook niet goed, maar heb je zijn gezicht bekeken? Daar dropen de zenuwen vanaf.. Paar wedstrijden op die plek laten staan en die jongen vertrouwen geven, misschien komt de oude Bruins weer terug, anders lekker verkopen.

Timmer, lucius nooit meer opstellen. Nooit meer over praten ook.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Is timmer bang dat ie een bal in zn gezicht krijgt? hij duikt altijd de verkeerde kant op.
chrissie
 chrissie - woensdag 21 januari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
ik hoop echt dat lucius en hofland nu echt hun laatste wedstrijd voor feyenoord gespeeld hebben. lekker in het tweede laten ballen.
gio als linksback neerzetten, landzaat als controlerende middenvelder
en waar is nicky hofs, die zou in ieder geval het gras opgevreten hebben...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 10:12   quote  deeplink  
vond hofland gisteren nog wel meevallen. lamzaad mag van mij gewoon meteen vertrekken, overgewaardeerde kut-neus
Marciano
 Marciano - woensdag 21 januari 2009 - 10:31   quote  deeplink  
waarom is Derijk nou weg die kon juis mooi naast Hofland staan want die Lucius bakt er niks van!!! krijgt hij een bal schiet ie em maar weg! En Bruins mag al helemaal weg die kan de druk niet aan! naja en verhaal Timmer is bekent!
colombiaan
 colombiaan - woensdag 21 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
nou els als ik dit gekwakel zie is het dus maar beter dat verbeek weg is hofs terug
F.L.E
 F.L.E - donderdag 22 januari 2009 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 10:31 schreef Marciano het volgende:
waarom is Derijk nou weg die kon juis mooi naast Hofland staan want die Lucius bakt er niks van!!! krijgt hij een bal schiet ie em maar weg! En Bruins mag al helemaal weg die kan de druk niet aan! naja en verhaal Timmer is bekent!
Typisch staaltje Feyenoord beleid,laten we nog snel een paar euries vangen.
Maar dat een volgende ronde beker ze meer euries kan opleveren hebben die koekebakkers nog niet door.
prins
 prins - donderdag 22 januari 2009 - 01:04   quote  deeplink  
mijn vader hij is net 82 jaar.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 22 januari 2009 - 06:40   quote  deeplink  
Geen woorden maar flaters past beter bij dit Feyenoord

Wat een drama zeg, heb je die Lucius gezien en Bruins??

Kan mijn neefje van 5 jaar nog beter voetballen.

Ik kreeg er tranen van in mij ogen
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 22 januari 2009 - 06:42   quote  deeplink  
En Leon Vlemmings moet ook weer heel snel assistent worden en er moet snel een nieuwe hoofdtrainer aangesteld!! Interim of vast en heel rap een nieuwe TD
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 januari 2009 - 07:13   quote  deeplink  
Het Feyenoord gevoel zit in ieder geval niet bij veel spelers. ze zouden best wel eens wat vaker de botte bijl kunnen hanteren als het voetballend niet lukt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waar is het feyenoord gevoel gebleven?









0.0064439