BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik zat fout! jullie ook?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 21 januari 2009 - 02:00   quote  deeplink  
Beste mede supporters;

Ik heb aandachtig naar gerard meijer geluisterd voor de wedstrijd tegen heerenveen, en ik weet dat deze man in 50 jaar dat ie bij de club rond loopt nog nooit wat gezegd heeft. als zelfs hij nou moeite en dat is milt uitgedrukt. met verbeek. wie geloven we dan? ook ik was boos dat verbeek werdt ontslagen, maar ik hoor nu van spelers,en mensen die bij feyenoord werken dat het 7 maanden een hel was om met die man te werken. IK ben die kale die deze week op tv was en in verschillende kranten stond omdat ik verbeek hoog had zitten. maar inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik fout zat. en na een aantal mensen te hebben gesproken ben ik er nu van overtuigd dat verbeek op ze zachts gezegd ons feyenoorders behoorlijk in de maling heeft genomen door heel simpel zijn waarheid te vertellen! maar het was 1 tegen 100 en niet alleen de spelers komen met deze verhalen ook medewerkers binnen feyenoord. Het is wel heel toevallig he dat de vrouw van bijv peter bosz bij het ad werkt en dat juist daar zogenaamd gelekt werd! de selectie wil graag verder laten we in godsnaam ophouden onze ploeg steunen en verder kijken naar de toekomst, er is 1 speler ernstig bedreigt de man heeft vrouw en kinderen dat kan niet.daar ga je echt niet beter van voetballen.als wij dan feyenoord zijn zoals we zegen laten we dan als 1 man achter feyenoord gaan staan want er is niemand groter dan de club. leve feyenoord 1 groeten co alblasserdam
Els
 Els - woensdag 21 januari 2009 - 07:30   quote  deeplink  
knap van je dat je dat kan toegeven. In het begin had ik ook alle vertrouwen in Verbeek, maar dat was begin december ook helemaal verdwenen. En met de persconferentie is hij bij mij definitief van z'n voetstuk gedonderd
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 10:01   quote  deeplink  
had ook meer verwacht van verbeek, maar zijn ontslag deed me niks. Vond alleen de manier waarop het ging schandalig en dat is het duidelijk van beide kanten.
gj
 gj - woensdag 21 januari 2009 - 10:36   quote  deeplink  
Hallo Co,
nou je zat vast niet helemaal fout zoals wat normaal is kiezen de medewerkers vaak de kant van de spelers. Ze werken veel samen en zijn beetje collega/vrienden van elkaar ja die steunen elkaar wel want het is hun brood he. De medewerkers die nu zeggen nee hoor die Verbeek was een goeie.... Wat zal daar dan meegebeuren denk je Co.
Nee ze gaan gewoon verder met hun werk en passen zich weer aan.
Ik vind het trouwens een grote fout dat Verbeek voor de duels tegen Heerenveen eruit gegooid is, hij kent Heerenveen zo goed dat hij toch zeker 1 keer van hun gewonnen had denk ik. En dan had we nog europees voetbal kunnen halen. Trouwens bij Heerenveen en Heracles heeft hij prima gewerkt, waarom dat bij ons niet werkt?
Nou, omdat we het te hard werken vinden.
Dat vind het elftal niet fijn, en de medewerkers ook niet want die verzorgen de jongens he. Nee Gert-Jan had het allerbeste voor met ons, de jongens wilden alleen liever niet zo hard werken. Die van Heerenveen liepen trouwens zo onze verdedigers voorbij... zouden ze daar nog op de Verbeek manier trainen??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 10:50   quote  deeplink  
gj
kijk ff naar de ranglijst dan zie je de ware verdienste van verbeek...
Geloof best dat ie de beste bedoelingen had, maar hij heeft er niet veel van gebakken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 januari 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Goed bezig Co. Is wat ik ook al zei. Verbeek was mijn vriend niet, maar om hem op zo'n manier er uit te flikkeren. Het is nu aan de spelers. Er zijn aan alle kanten fouten gemaakt. Dus ook Verbeek. is alleen jammer dat er maar een echt de dupe er van is en dat is het legioen. Dat bedoel ik in de context dat wij al door voorgelogen zijn. Maar ja, we hadden eigenlijk ook niets anders kunnen verwachten. De KLK (kleine liegende krullebol) zat er als TD. was toch al langer duidelijk dat hij niet goed bezig was.
Milo
 Milo - woensdag 21 januari 2009 - 11:33   quote  deeplink  
GJ ik ben het helemaal eens met jouw. Bij heereveen is er in de afgelopen jaren onder verbeek en foppe de haan ontzettend veel en hard getraind.
Hierdoor was heereveen de fitste en minst geblesseerde ploeg van nederland!
Daar plukken ze nu nog de vruchten van!
Onze voetbalploeg wilde niet investeren om zo doende over een paar jaar de beste ploeg van nederland te zijn!
Ik ben van menning dat verbeek een stuge vent is maar om hem nou als een totale onbenul af te serveren vind ik onterecht!
Krachttraining maakt je sterker, fitter, scherper etc...
Ik denk dat verbeek een 100 procent instelling wilde van personeel en spelers had je die niet dan kon je oprotten!!
Je moet eerst zaaien voor dat je kan oogsten.
Ik hoor veel dat de spelers een people manager nodig hebben weet je waarom omdat ze dan de hemel worden ingeprezen en wij er dan ook weer intrappen.
Ik vind dat iedereen zich weer heeft laten omlullen want nu heeft verbeek het allemaal gedaan.
Maar open je ogen en kijk naar het veld en zie wat er gebeurd!
Er gebeurd niks!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Ach.. het doet er niet meer toe..
Er zijn weer een aantal passanten weg en er zullen weer spelers weggaan ook.
Daar zullen weer nieuwen voor in de plaats komen, zo gaat dat.

Dus of je de trainer of speler er uit gooit. Het zal wel.
T wordt nu gewoon tijd dat er een goede professionele organisatie komt. Daar snakken we al jaren naar. En dat begint top level en zo de hele boomstructuur naar beneden.

We zullen zien...
kale co
 kale co - woensdag 21 januari 2009 - 12:19   quote  deeplink  
spelers hebben mij verzekerd dat het niet aan kracht training en werken lag. maar aan de manier hoe verbeek met mensen omgaat.als zelfs gerard meijer dat zegt betekent heel wat he? die man is geboren in een feyenoord schirt!het belangrijkste is dat nu de sfeer veranderd,waardoor het een positieve wending krijgt! natuurlijk is er gistern niet erg goed gevoetbalt maar er waren kleine lichtpuntjes
Milo
 Milo - woensdag 21 januari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Een ding is duidelijk de nieuwe kuip hoeft er niet te komen want als we zo doorgaan is het wel aantrekkelijk om met sparta of excelsior te ruilen.
Elk jaar roepen we: van dit seizoen gaat het gebeuren, nu zijn er veranderingen opkomst bladiebladiebla....we houden elke keer onze handen boven elkaars hoofd en we lullen altijd bijelkaar in het straatje.
Ik geloof er niet meer in been, hiddink, beenhakker het zal wel ik heb er geen vertrouwen meer in, dan hebben we een goede trainer maar is de td er slecht.
1 ding weet ik wel ik ga echt kapot van binnen!
Els
 Els - donderdag 22 januari 2009 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 10:36 schreef gj het volgende:
Hallo Co,
nou je zat vast niet helemaal fout zoals wat normaal is kiezen de medewerkers vaak de kant van de spelers. Ze werken veel samen en zijn beetje collega/vrienden van elkaar ja die steunen elkaar wel want het is hun brood he. De medewerkers die nu zeggen nee hoor die Verbeek was een goeie.... Wat zal daar dan meegebeuren denk je Co.
Nee ze gaan gewoon verder met hun werk en passen zich weer aan.
Ik vind het trouwens een grote fout dat Verbeek voor de duels tegen Heerenveen eruit gegooid is, hij kent Heerenveen zo goed dat hij toch zeker 1 keer van hun gewonnen had denk ik. En dan had we nog europees voetbal kunnen halen. Trouwens bij Heerenveen en Heracles heeft hij prima gewerkt, waarom dat bij ons niet werkt?
Nou, omdat we het te hard werken vinden.
Dat vind het elftal niet fijn, en de medewerkers ook niet want die verzorgen de jongens he. Nee Gert-Jan had het allerbeste voor met ons, de jongens wilden alleen liever niet zo hard werken. Die van Heerenveen liepen trouwens zo onze verdedigers voorbij... zouden ze daar nog op de Verbeek manier trainen??
Nee, er is duidelijk aangegeven door de spelers dat ze onder Sollied heel anders trainen. Blijkbaar kun je dus ook een goeie conditie krijgen door niet aan gewichten te gaan hangen, maar door gewoon te voetballen. In '91 zaten we in een vergelijkbare situatie, ik denk niet dat de oplossing nu anders is, vertrouwen kweken bij de spelers, automatismen aanleren en inzicht geven in hoe de ander reageert (en dat doe je dus door op het veld te trainen, niet in het krachthonk) en het doel dichttimmeren. Kan je op z'n slechts 0-0 spelen.
gj
 gj - donderdag 22 januari 2009 - 07:43   quote  deeplink  
Even een kleine reminder...

Mario Been stond met NEC volgens mij vorig jaar op dit moment van de competitie dus naar 18 wedstrijden ook iets van 16e met NEC!!!
Alleen hebben ze hem net niet ontslagen en nu staan ze er leuk voor.. Van Gaal stond met AZ ook als een stervende zwaan voor zijn elftal, die staan nu eerste geloof ik.
Mijn vraag is dus wat doen we met Been als het net zoals bij NEC gaat.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 22 januari 2009 - 08:32   quote  deeplink  
NEC was vorig jaar de eerste 9 wedstrijden klote maar toen begon wel de opmars en werd er veel gewonnen , bij ons was en is dat nog niet in zicht , dus GJ doe eerst je huiserk voor je kritiek levert!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 januari 2009 - 08:33   quote  deeplink  
Been moet altijd blijven!!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 22 januari 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 11:33 schreef Milo het volgende:
GJ ik ben het helemaal eens met jouw. Bij heereveen is er in de afgelopen jaren onder verbeek en foppe de haan ontzettend veel en hard getraind.
Hierdoor was heereveen de fitste en minst geblesseerde ploeg van nederland!
Daar plukken ze nu nog de vruchten van!
Onze voetbalploeg wilde niet investeren om zo doende over een paar jaar de beste ploeg van nederland te zijn!
Ik ben van menning dat verbeek een stuge vent is maar om hem nou als een totale onbenul af te serveren vind ik onterecht!
Krachttraining maakt je sterker, fitter, scherper etc...
Ik denk dat verbeek een 100 procent instelling wilde van personeel en spelers had je die niet dan kon je oprotten!!
Je moet eerst zaaien voor dat je kan oogsten.
Ik hoor veel dat de spelers een people manager nodig hebben weet je waarom omdat ze dan de hemel worden ingeprezen en wij er dan ook weer intrappen.
Ik vind dat iedereen zich weer heeft laten omlullen want nu heeft verbeek het allemaal gedaan.
Maar open je ogen en kijk naar het veld en zie wat er gebeurd!
Er gebeurd niks!
Ik had liever gezien dat de almachtige messias Verbeek getraind had op positie spel, combinatie's, hoe op buitenspel te spelen i.p.v. de makkelijke kreten in de media te gooien van we moeten harder trainen.
Er zijn op dit moment 11 ploegen boven Feyenoord, zouden die ook allemaal iedere dag in het krachthonk hangen.
Zoals velen al hebben geschreven, Gert Jan was misschien een aardige vent naar de suporters toe maar voor de rest heeft hij er niks van gebakken.
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 16:10   quote  deeplink  
GJ is toch niet stiekem GJV?
GJV
 GJV - donderdag 22 januari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
nee
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 22 januari 2009 - 16:31   quote  deeplink  
GJV, GJ, 1 pot nat!
daag gj
 daag gj - donderdag 22 januari 2009 - 16:38   quote  deeplink  
wie is verbeek??????????????????????
Milo
 Milo - donderdag 22 januari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Als je een dertig plus bent en een half leven op het voetbalveld staat. ga je er vanuit dat je weet hoe je op buitenspel moet spelen etc...
Dodenspel momenten, corners, vrije trappen daarop kun je trainen, maar al ben je niet fit ga je fouten maken!En dan raak je nooit ingespeeld met elkaar en dat kost feyenoord elke keer doelpunten. ik heb al eerder gelezen dat lucius alles op routine doet en dat is te kort hofland niet fit komt in een wedstrijd aan het begin van het seizoen met twee benen in en breek zo wat de benen van een tegenspeler timmer is door zijn leeftijd te traag en doet ook alles op ervaring en kost ons ook punten.
Nu zegd gio dat vlemmings een goede trainer is! ik geloof echt niet dat hij beter dan verbeek is.
Mensen kunnen niet tegen kritiek en geven altijd de ander de schuld maar kijk gvd in de spiegel!
Want de jonkies hadden geen problemen met verbeek.
En iedereen vond dat we de jonkies een kans moesten geven.
Ik HAAT het namelijk dat iedereen elkaar weer in elkaars straatje staat te lullen!!!!!!
Let maar op dat de volgende club waar verbeek aan de slag gaat gaat goed presteren.
daag gj
 daag gj - donderdag 22 januari 2009 - 17:03   quote  deeplink  
haha Milo, de volgende club zal de plaatselijke F1 zijn, ook allemaal jonkies die hij dan kan vertellen hoe het moet.
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Ga jij nu verkondigen dat Verbeek goed gepresteerd heeft? Teletekstpagina 819 vertelt een ander verhaal. En bij Heerenveen is hij niet zelf opgestapt, maar moest hij weg. Vast niet omdat het allemaal zo geweldig was. En die Friezen staan er toch niet om bekend dat ze om de haverklap van trainer wisselen.
Anja80
 Anja80 - donderdag 22 januari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Zeg Milo, talenwonder, wat zijn dodenspel momenten?
Milo
 Milo - donderdag 22 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
he anja80, gaan we bijdehand doen!
Anja80
 Anja80 - donderdag 22 januari 2009 - 18:27   quote  deeplink  
Ik dacht misschien dat als Timmer bij een aanval stokstijf de bal nakijkt dat dat een dodenspel moment zou kunnen zijn.
Milo
 Milo - donderdag 22 januari 2009 - 19:29   quote  deeplink  
Sorry, zo had ik het nog niet bekeken!
Maar als die vlemmings zo goed is waarom laat hij dan die losers staan!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 januari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
vlemming is helemaal niet goed.
Milo
 Milo - donderdag 22 januari 2009 - 20:31   quote  deeplink  
gio zei, dat die vlemmings een grote toekomst heeft (intervieuw)als trainer.
En
VP
 VP - donderdag 22 januari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Pffffff Kale Co bij Feyenoord zijn ze gewoon enorm verwend en niet alleen de spelers. Als je dan een organisatie strak wilt gaan leiden loopt dat tegen weerstand van alle verwende nestjes. De jongere spelers wilden graag luisteren en kregen voor het erst in 100 jaar weer eens een kans! Natuurlijk zal de waarheid ergens in het midden liggen maar het is een feit dat niet de hele selectie GJ weg wilde hebben maar alleen de club van 30 jaar en ouder.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 21:48 schreef VP het volgende:
Pffffff Kale Co bij Feyenoord zijn ze gewoon enorm verwend en niet alleen de spelers. Als je dan een organisatie strak wilt gaan leiden loopt dat tegen weerstand van alle verwende nestjes. De jongere spelers wilden graag luisteren en kregen voor het erst in 100 jaar weer eens een kans! Natuurlijk zal de waarheid ergens in het midden liggen maar het is een feit dat niet de hele selectie GJ weg wilde hebben maar alleen de club van 30 jaar en ouder.
dacht dat we deze discussie nu wel gehad hadden.
gj
 gj - vrijdag 23 januari 2009 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 08:32 schreef jantje 1974 het volgende:
NEC was vorig jaar de eerste 9 wedstrijden klote maar toen begon wel de opmars en werd er veel gewonnen , bij ons was en is dat nog niet in zicht , dus GJ doe eerst je huiserk voor je kritiek levert!
Ik heb het nog even naar gekeken in de archieven maar naar 18 wedstrijden stond NEC wel degelijk op de 14e plaats!!!

14 NEC 18 3 4 11 13 15- 31

Kijk maar op www.koningvoetbal.nl

Dus jantje niet lullen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik zat fout! jullie ook?









0.0075550