BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord benadert Hiddink als Technisch Directeur'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 21 januari 2009 - 10:40   quote  deeplink  
'Feyenoord benadert Hiddink als Technisch Directeur'

Guus Hiddink is kandidaat om Peter Bosz op te volgen als technisch directeur bij Feyenoord. Dat meldt de Russische krant Komsomolskaya Pravda. Volgens het medium is de bondscoach van Rusland door Rotterdamse zakenlieden, die garant willen staan voor zijn komst, benaderd.

Hiddink, die de laatste maanden wat problemen heeft met officials van de Russische voetbalbond, zou het voorstel in beraad nemen. Mocht het bericht kloppen, dan is het niet de eerste keer dat Feyenoord bij de voormalig PSV-trainer aan de deur klopt. Na het vertrek van Erwin Koeman in 2006 werd de Achterhoeker ook al gepolst om als interim-trainer aan de slag te gaan. Hiddink moest destijds bedanken voor de eer, omdat zijn werkzaamheden in Rusland te veel tijd in beslag namen. "Anders had ik het gedaan", sprak Hiddink toen. "Feyenoord is namelijk een prachtige club met veel potentie. Daar moet iets moois op te bouwen zijn."

Bron: ELF Voetbal

Zou mooi zijn als hij zou komen, maar lijkt me sterk..
Marciano
 Marciano - woensdag 21 januari 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Zal het??
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 10:48   quote  deeplink  
lauw kans, zou ik zeggen
Anja80
 Anja80 - woensdag 21 januari 2009 - 11:02   quote  deeplink  
Ik geloof dat het waar is en Wenger wordt de nieuwe coach met Mourinho als assistent.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 januari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Snap er geen bal van!!!!! Er zijn verschillende mensen die zich aangeboden hebben, maar wij moeten er weer om heen gaan. Hiddink is leuk, maar waarom geen Beenhakker? Die heeft zelf gezegd dat hij graag wil komen. Waarom geen v.Hanegem als trainer tot einde van seizoen? wil het desnoods gratis doen en in de zomer komt Been denk ik wel. Anders eerst Don Leo als trainer en in de zomer TD maken en Been als trainer. Ze gaan gewoon door met het vage beleid.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Ze zoeken een trainer die ook een bijdrage kan leveren aan het nieuwe stadion. (van verbeek was bekend dat ie een handige verbouwert was)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door hotjumper --
Kadaver
 Kadaver - woensdag 21 januari 2009 - 11:18   quote  deeplink  
@Feyenoord till i die,

Het is Guus Hiddink, door zijn prestaties in verschillende landen (en niet de minsten) uitgeroepen tot ereburger. Halloooooooooo!!
ZUID
 ZUID - woensdag 21 januari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Alle respect voor Beenhakker, maar ik schat Hiddink toch wel veel hoger in dan Leo. Breder netwerk en heeft recent, en op diverse plekken, laten zien dat hij van ploegen die niet draaien succesvol kan maken. Haalbaar voor Feyenoord is weer iets anders.
Bosz werd o.a. verweten dat hij te veel vrienden om zich heen verzamelde. Dat krijg je met Mario en Leo dan ook zometeen. Het moet toaal anders en dan heb ik in Hiddink meer vertrouwen.
Wim Faasen
 Wim Faasen - woensdag 21 januari 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Ik weet wel op oude roem kun je niet teren.Maar de club, die ooit op enig moment de beste van de wereld was, verdient beter dan de huidige stand.Iedereen is het er toch wel over eens dat er iets moet gebeuren. Maar wat? Ik deel de mening van "Feyenoord till i die". Dat zou vooralsnog de beste oplossing zijn in de huidige crisis.
Kadaver
 Kadaver - woensdag 21 januari 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Van Hanegem als interim coach? Hij heeft bij Utrecht bewezen dat hij het niet meer kan.
Ik sta wel achter Beenhakker, maar ook ik schat Hiddink hoger in. Maar als volgend seizoen de Been(hakker)combo in de Kuip zit, ben ik dik tevreden.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
Je kan over Willem zeggen wat je wil, maar hij heeft wel verstand van het spelletje. Verder weet hij als geen ander wat het voor je zou moeten betekenen om voor Feyenoord te mogen voetballen. Als hij dat gevoel op een groot deel van de selectie weet over te brengen heb je alweer een stap in de goede richting gedaan.
Flipmo
 Flipmo - woensdag 21 januari 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Waar gaat dit over
Wie is de bron????? oja natuurlijk weer zo'n geweldige supporterssite
Hiddink naar feyenoord hahahahahahaha
jxl71
 jxl71 - woensdag 21 januari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Laat hiddink maar komen heb ik wel vertrouwen in ik ben alleen bang dat het een broodje aap cerhaal is
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Kan me niet voorstellen dat Guus voor een appel en een ei naar Feyenoord zal komen. De man kan overal terecht voor een vorstelijke beloning, dus 't zal wel niet waar zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door sevillana --
Stefio
 Stefio - woensdag 21 januari 2009 - 16:22   quote  deeplink  
Nou dat zou een mooie wezen zeg!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 januari 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:34 schreef sevillana het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Guus voor een appel en een ei naar Feyenoord zal komen. De man kan overal terecht voor een vorstelijke beloning, dus 't zal wel niet waar zijn.
Dat bedoel ik dus. Er zijn mensen die ik genoeg van het spelletje begrijpen en die voor bijna niets willen komen om de club te redden en dan hebben wij het weer over een onbetaalbare Hiddink. @ Kadaver: Hallooooooo!!!!!! Dat is dus gewoon weer vaag beleid. mensen die voor bijna niets willen komen (die er echt wel verstand van hebben) voorbij lopen om iemand proberen te halen die onbetaalbaar is. Riekt naar wanbeleid of mag ik dat nu niet meer zeggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2009 door Feyenoord till i die --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 15:34 schreef sevillana het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Guus voor een appel en een ei naar Feyenoord zal komen. De man kan overal terecht voor een vorstelijke beloning, dus 't zal wel niet waar zijn.
Het zelfde bericht meld ook dat er sponsors zijn die garant staan voor het salaris van Hiddink
Dus salaris zal geen probleem zijn
VP
 VP - woensdag 21 januari 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Hoe vaak heb ik die onzin al gelezen. Ik geloof dat Hiddink 5 miljoen per jaar verdiend. Wij hebben niet eens geld om afkoopsommen of versterkingen te halen. Het zou wel hele goede zijn maar ik geloof er geen reet van!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Leest niemand dat artikel dan voor hij reageert?
Dit gezeik over geld is zinloos
Er staat letterlijk dat investeerders garant willen staan voor zijn komst
Dat betekent in de zakenwereld dat zij een eventuele afkoopsom willen betalen en zijn salaris
sevillana
 sevillana - woensdag 21 januari 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 20:11 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Het zelfde bericht meld ook dat er sponsors zijn die garant staan voor het salaris van Hiddink
Dus salaris zal geen probleem zijn
Zie persoonlijk liever dat sponsors geld steken in een paar goede aankopen (lees verdedigers), maar goed, misschien ziet een Hiddink kans om de spelers die beschikbaar zijn dan ook beter te maken?
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 21 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Alweer een broodje aap verhaal, we worden zo wel lekker gemaakt.
Gisteren nog zouden er vandaag 4 ontslagen en 1 terug keren??
Ik wordt moe van al die loze verhaaltjes de journalisten zouden eens hun echte werk moeten gaan doen ipv al die broodjes aap verhalen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 januari 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 - 20:35 schreef antoniorijen het volgende:
Alweer een broodje aap verhaal, we worden zo wel lekker gemaakt.
Gisteren nog zouden er vandaag 4 ontslagen en 1 terug keren??
Ik wordt moe van al die loze verhaaltjes de journalisten zouden eens hun echte werk moeten gaan doen ipv al die broodjes aap verhalen.
Of jij moet beter luisteren...
Ze hebben namelijk niet over vandaag gesproken
Maar over morgen
En het ging niet gelijk om vier
eerst alleen gudde en daarna waarschijnlijk wat maatjes van Bosz

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord benadert Hiddink als Technisch Directeur'









0.0070199