BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achter de spelers staan?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 21 januari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Ik wil best achter de spelers gaan staan hoor, maar niet achter alle. Neem bijvoorbeeld Lucius of Timmer. Die hoeven echt niet meer mijn support te verwachten. Lucius moet lekker in een sportviswinkel gaan werken ofzo kan die rond oud en nieuw nog lekker vuurwerk gaan verkopen ook. En Timmer kan beter samen met zijn vrouw gaan schaatsen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 21 januari 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Die twee mogen van mij ook direct opzouten. Waar ze voor de rest wel of geen aandeel in hebben zal me een rot zorg zijn. Moet er van huilen als ik die twee in het veld bezig ziet. Zijn voor mij ook echt de enige twee waar ik voor de rest geen twijfels bij heb. Lamzaad, Hofland en de Cler kunnen naar mijn mening echt wel voetballen. De Cler heeft dat bij Feyenoord al bewezen en Hofland ook maar daar moet je dan wel een type Vlaar naast hebben. (dus is wel maar een wedstrijd of 8 geweest) Lamzaad heb ik heel veel vooroordelen over maar heeft in het verleden wel laten zien dat hij kan voetballen. Lucius en Timmer weg geven, niet verkopen!! (duurt te lang!)
Fr08kevin
 Fr08kevin - woensdag 21 januari 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Ze mogen inderdaad opzouten maar ik vind dat we hebben laten blijken wat we van ze vinden wat voor hun ook echt wel duidelijk is en het enige wat we nu kunnen doen is achter onze club blijven staan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
hoe moet dat dan in de tweede helft? dan sta ik meestal voor de spelers.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 21 januari 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Als supporter mag je het best oneens zijn met het beleid
Je mag ook spelers hebben waar je geen vertrouwen meer in hebt
Maar op het moment dat het beginsignaal wordt gegeven sta je als supporter achter alle spelers
Dat is namelijk het enige dat je als supporter kan doen
Na het eindsignaal laat je maar weer blijken wat je van ze vind
Maar tijdens de wedstrijd verdienen ze onze steun
Want dan vertegenwoordigen zij ons cluppie
colombiaan
 colombiaan - woensdag 21 januari 2009 - 23:55   quote  deeplink  
ja helemaal mee eens Phyxsius je gaat je eigen spelers demotiveren door te gaan fluiten en te roepen echt ongeloofelijk waar zijn jullie als zogenaamde supporters mee bezig....timmer is een goede keeper maar gaat te lang door eind van het jaar met pensioen
ilovemo6
 ilovemo6 - donderdag 22 januari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
euh de spelers demotiveren mij juist, met dat futloze spel zonder strijd.
Met 3-0 thuis verliezen doe je met 2 keer rood en een paar gele kaarten.
Zoniet schande!!!!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 22 januari 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Natuurlijk sta ik achter onze spelers. Het is wel dat ik bijna medelijden krijg met sommige van hen.
En voor eenieder die er niet meer achter wil staan:recht je rug en ga er toch maar achter staan.
Het is zoals Phyxsius zegt, meer kunnen we niet doen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 januari 2009 - 04:26   quote  deeplink  
uitfluiten is zo troosteloos
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 22 januari 2009 - 06:33   quote  deeplink  
Ik zou niet durven om nu achter de spelers te gaan staan!!
Maar dat boem-boem Lucius en schaatsdiva Timmer eruit moeten is wel zeker, het lijken wel een stel ouwe dames. En ook Bruins kan beter bij de pupillen gaan voetballen daar kan ie misschien mee komen....................
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 22 januari 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 00:22 schreef ilovemo6 het volgende:
euh de spelers demotiveren mij juist, met dat futloze spel zonder strijd.
Met 3-0 thuis verliezen doe je met 2 keer rood en een paar gele kaarten.
Zoniet schande!!!!
Je kan veel zeggen over afgelopen wedstrijd
Maar als jij van mening bent dat de spelers dinsdag te weinig inzet hebben getoond, dan ben ik van mening dat jij de wedstrijd niet hebt gezien...
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 22 januari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
eens , maar idd met Lucius erin kan je echt géén wedstrijd winnen , die jongen denkt echt dat hij op zijn ervaring kan voetballen: nou mis dus , Theo is altijd een speler geweest die t van inzet en taken uitvoeren moest hebben , nu gaat hij op zijn routine vertrouwen en valt finaal door de mand wat een domme voetballer is dat zeg! en Timmertje , ja t wordt ook met hem wel erg triest hoor , pakt echt bijna niets meer ...........triest,triest ik heb lang deze 2 verdedigt maar nu kan ik dat ook niet meer , wie deze 2 nog opstelt is niet capabel voor Feyenoord.
DJ010
 DJ010 - donderdag 22 januari 2009 - 10:52   quote  deeplink  
zag later de wedstrijd nog een keer op tv en die 1e twee waren weer fouten van Lucius...hoe simpel hij weggezet werd bij die 2e goal...

hoop dat de nieuwe trainer die zwakke spelers eindelijk een keer vervangt, tot die tijd het team wel als geheel blijven steunen. En dat fluitconcert richting bruins en lucius is begrijpbaar maar ze gaan er niet beter door spelen ben ik bang...maar het blijft frustrerent te zien dat ze constant mogen blijven staan...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 22 januari 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 09:37 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Je kan veel zeggen over afgelopen wedstrijd
Maar als jij van mening bent dat de spelers dinsdag te weinig inzet hebben getoond, dan ben ik van mening dat jij de wedstrijd niet hebt gezien...
dat vind ik juist zo beangstigend, het lijkt of ze niet beter kunnen. In dit soort gevallen zou je over moeten stappen op de botte bijl methode. Pak b.v. zo'n pranjics in de eerste minuten een paar keer hard aan. Zorg dat de vlam in de pan slaat, dat slaat dan over op het legioen, en dan gaat het pas echt spoken in de kuip. Die stap weet deze selectie helaas niet te maken...
DJ010
 DJ010 - donderdag 22 januari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
Helemaal mee eens hotjumper!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Achter de spelers staan?









0.0060689