BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ik hoor helemaal niets meer uit de kuip!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reteppp
 reteppp - donderdag 22 januari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
Zo moeilijk is het toch niet jongens,beenhakker die het seizoen afmaakt en daarna td word en been die het volgende seizoen begint met zijn staf......of hebbe ze weer hun eigen geweldige ideen op zuid!!
daag gj
 daag gj - donderdag 22 januari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
geen nieuws is goed nieuws, haha
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Geen nieuws betekent waarschijnlijk geen beleid!!! Niet weten wat ze willen, niet besluitvaardig, dus uiteeindelijk overal te laat!
erwin demmers
 erwin demmers - donderdag 22 januari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
oh jongens....
Wees nou eens geduldig, het kan toch niet veel slechter gaan?
Zulke dingen kosten nou eenmaal tijd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 januari 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 12:06 schreef erwin demmers het volgende:
oh jongens....
Wees nou eens geduldig, het kan toch niet veel slechter gaan?
Zulke dingen kosten nou eenmaal tijd.
http://www.expertpagina.nl/paginas/hfchaarlem/fansites-jupiler-league.gif
RuudN
 RuudN - donderdag 22 januari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Uit vertrouwbare bronnen vernomen dat feyenoord bezig is met een overname van meer als 100 miljoen, waarvan 50miljoen voor tranfers en de club gezond temaken de rest voor schulden en contracten,
Deze Bouwbedrijf vind dat feyenoord van het volk is en wil dat zo blijven zodat we geen Sjeik of wat dan ook krijgen,

Vandaar dat we helemaal niets meer horen van Feyenoord.

Groetjes Ruud
opa
 opa - donderdag 22 januari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
ja en ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ik morgen de paus word en dat lucius zwanger is.
sjon
 sjon - donderdag 22 januari 2009 - 14:59   quote  deeplink  
lucius zwanger zou wel een hoop verklaren gezien zijn prestaties. maar on topic: blijft idd angstvallig stil
R()b
 R()b - donderdag 22 januari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Hey Ruud
Is je wekker al gegaan??
Anja80
 Anja80 - donderdag 22 januari 2009 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 12:06 schreef erwin demmers het volgende:
oh jongens....
Wees nou eens geduldig, het kan toch niet veel slechter gaan?
Zulke dingen kosten nou eenmaal tijd.
En tijd hebben we genoeg. De eerste 2 weken van februari hebben we Sparta en Groningen thuis en NEC en Ajax uit. Allemaal makkelijke potjes en we staan maar liefst 4 punten boven de streep, niks aan de hand dus...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 januari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
Ik heb uit vertouwbare bronnen dat we alle scheidsrechters de rest van het seizoen omgekocht hebben en dat we daardoor alsnog kampioen worden.
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 22 januari 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 16:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik heb uit vertouwbare bronnen dat we alle scheidsrechters de rest van het seizoen omgekocht hebben en dat we daardoor alsnog kampioen worden.
klinkt niet echt betrouwbaar gozert ;-)
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 22 januari 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Vriend Luinge zal zaterdag het tegendeel al bewijzen. Eerst vriendelijk zwaaien naar ons en ons vervolgens gruwelijk naaien...
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 22 januari 2009 - 17:54   quote  deeplink  
de huidige stand heeft weinig met scheidsrechters te maken dus laten we daar niet over beginnen!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 22 januari 2009 - 17:57   quote  deeplink  
was als lolletje bedoeld. krijg de schijt van al die (betrouwbare) bronnen
Marciano
 Marciano - donderdag 22 januari 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Dan hoor je tog lekker niet meer bij de kuip! dan zie ik je weer in 2019 in het nieuwe stadion!(als dat geen leugen was)
Ronneke
 Ronneke - donderdag 22 januari 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Het is ook niets in de kuip, dinsdag ben ik geweest en heb gezien dat deze selectie niet beter is dan dit.... Een andere trainer gaat daarom ook nu niet helpen. Als we verliezen van Willem2 dan hebben we gewoon een groot probleem. Ben er niet gerust op na wat ik dinsdag heb gezien. Dit elftal kan verliezen van iedereen, maar hopen dat dit niet gebeurt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 18:42 schreef Marciano het volgende:
Dan hoor je tog lekker niet meer bij de kuip! dan zie ik je weer in 2019 in het nieuwe stadion!(als dat geen leugen was)
beter lezen!!!! klopt geen bal van je reactie. Staat duidelijk iets anders in topic titel.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 23 januari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 19:27 schreef Ronneke het volgende:
Het is ook niets in de kuip, dinsdag ben ik geweest en heb gezien dat deze selectie niet beter is dan dit.... Een andere trainer gaat daarom ook nu niet helpen. Als we verliezen van Willem2 dan hebben we gewoon een groot probleem. Ben er niet gerust op na wat ik dinsdag heb gezien. Dit elftal kan verliezen van iedereen, maar hopen dat dit niet gebeurt.
Misschien omdat het geen team is wat op het veld staat, maar 11 individuen? Het is zo duidelijk, maar jij ziet het niet? Juist daarom moeten ze Beenhakker halen als interim, want hij kan een team smeden en laten presteren als geen ander.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ik hoor helemaal niets meer uit de kuip!!!!!!!









0.0073208