BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Selectie correctie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 22 januari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
Gelden vrij maken en opnieuw investeren.

Nu,halverwege dit seizoen is duidelijk dat het belangrijkste resultaat wat nog te behalen is het ontlopen van degradatie blijkt te zijn. De huidige samenstelling van de selectie is niet in staat om voor het ontlopen van degradatie enige zekerheid te bieden.

Een flinke kwaliteits impuls in deze selectie zou uiterste noodzaak zijn,dit is echter geen enkele optie gezien de financiele positie van de club,zeker gezien de hierbij komende financiele consequenties van de spelers coupe die net achter de rug is.Weer investeren is onmogelijk zo lijkt het.

Binnen het onderstaande lijstje zouden er vele millioenen vrij gemaakt kunnen worden,vele millioenen aan kosten die nu als een molensteen om de nek van de club hangen en mede daarom enkele broodnodige investeringen onmogelijk maakt.

Een grootschalige sanering lijkt de weg te zijn om velen millioenen vrij te kunnen maken,millioenen die gebruikt kunnen worden om wel enkele juiste investeringen te kunnen doen.

Het is niet echt mogelijk om precies aan te geven hoeveel de opbrenst/besparing zal gaan worden,maar een ruwe schatting van een kleine 20 millioen zal dicht in de buurt gaan komen lijkt me.10/12 millioen aan binnenkomende transfer gelden en een besparing van een 8/9 millioen aan salarissen zal ook in de buurt gaan komen.

Hiermee zouden er 2 spelers gehaald kunnen worden,binnen de kwaliteits norm zoals El Ahmadi en in de leeftijdgroep van midden 20-ers. En verder de opengevallen plaatsen maar invullen met spelers vanuit de eigen jeugd.Terwijl spelers als Giovanni,van Dijk en in mindere mate El Ahmadi voorlopig als de ervaren spelers binnen deze groep gezien moeten worden.

Tomasson......................Verkopen
Timmer..........................Verkopen/weg
Bronckhorst....................Houden
Dijk................................Houden/contract verlengen (1 jaar)
Bahia ............................Houden
Vincken..........................Houden
Greene...........................Verkopen
De Guzman.....................Verkopen
Vlaar...............................Houden
Biseswar.........................Houden/contract verlengen
Lucius.............................Verkopen
Tiendalli...........................Houden/contract verlengen
Wijnaldum........................Houden
Makaay............................Verkopen
de Cler.............................Verkopen
Hofland............................Verkopen
Bruins..............................Houden
Slory................................Houden
Mols.................................Verkopen/weg
Landzaat...........................Verkopen
Fer....................................Houden
Darley Ramon Torres..........Houden
El Ahmadi .........................Houden
Manteiga............................Houden
Pedro.................................Houden
Mulder...............................Terug halen
Hofs.................................Terug halen

+++++++++++++++++++++++++++++
Lodewijks.........................Weg/vervangen voor Hiele

Een nieuwe frisse start,een selectie creëren waarbij de kans van degradatie zeker niet groter zal zijn als dat met de huidige selectie het geval is. Een selectie creëren waar ook de achterban voor de volle 100% zijn onvoorwaardelijke steun aan kan gaan verlenen,een selectie creëren van waaruit er in de nabije toekomst weer geld te genereren valt,spelers die ook op financieel vlak van belang moeten gaan worden voor de club.

Binnen dit gehele plan is het van essentieel belang dat de 2 te halen midden 20ers van kwaliteit zijn,en voor de juiste positie's binnen de nieuw samen te stellen selectie gehaald dienen te worden. Voorals nog denk ik dan aan een centrale verdediger en een spits.

Dit alles is naar mijn idee de ingreep die noodzakelijk is om in alle redelijkheid degradatie te kunnen ontlopen en gelijktijdig een basis neer te zetten voor de wederopbouw die naar verwacht de nodige jaren in beslag zal gaan nemen.

Met namen,status,verleden en nog meer van dat soort flauwe kul kan/mag geen rekening gehouden worden,de actuele prestaties gelevert vorig seizoen en dit seizoen dienen maatgevend te zijn voor hen die binnen deze sanering moeten vallen. Geheel terug naar af en vanuit die basis opnieuw opbouwen is naar mijn mening de enige optie.

We shall not be moved.

Bussie
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 22 januari 2009 - 14:14   quote  deeplink  
En dan spelen we de komende jaren in de Jupiler Leauque
De selectie die overlbijft is veel te klein en te jong

Vlaar en Vincken zijn geen zekerheid, veel te veel geblesseerd

Pedro en Manteiga kunnen hoogstens invallers zijn
Die kunnen een hele wedstrijd niet aan

We zouden 1 verdediger overhouden
Zelfs als die 2 aankopen van jou verdedigers zijn hebben we maar 3 verdedigers

Ik ben blij dat jij niet aan het roer staat bij Feyenoord
ariefr
 ariefr - donderdag 22 januari 2009 - 15:07   quote  deeplink  
waarom zou je makaya verkopen, oke hij speelt niet best, maar ik heb liever hem in de spits als iemand uit de d1, en de guzman zon talent ga je ook niet zomaar verkopen...
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 22 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Als eerste wie wil ze kopen.
Timmer 2e keeper en van Dijk seizoen af laten maken.
Lucius een hengel geven en bedanken voor zijn inzet.
Bruins in de verhuur kom nog te kort.
Hofs terug halen of ruilen met Santi Kolk.
Centrale verdediger huuren met optie tot koop als het kan 2 stuks.
Tomasson tijdelijk verbieden om uit te komen voor Denemarken.
Als de Cler weer faalt verder gaan met Watamaleo die waren jullie vergeten.
En het elftal wat ik in begin in me hoofd had heb ik nog niet gezien.
Ook zone verdedigen afschaffen speel eerst maar is op de nul.
Snoek
 Snoek - donderdag 22 januari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Wattalameo komt als linksback duidelijk tekort

weg : Timmer , Greene , Lucius , Bahia , Slory , Vincken en Mols stopt natuurlijk

Halen : Krul , Suchy , Bjarnsmyr , Donk , Cahais en Bradley

Mulder terughalen als 2de keeper
fey21
 fey21 - donderdag 22 januari 2009 - 22:11   quote  deeplink  
waarom moet hofland weg, terwijl vlaar mag blijven??

Vlaar mag dan wel een mega-talent zijn...Hofland staat er wel altijd en ik ben ervan overtuigd dat hij zich volledig inzet.
ik weet dat vlaar er niks aan kan doen dat hij geblesseerd is, maar op basis waarvan zou hij wel mogen blijven en hofland niet??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 januari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Gaat allemaal toch niet gebeuren dus??Eerst een trainer en TDer....
Marciano
 Marciano - donderdag 22 januari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 13:56 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Gelden vrij maken en opnieuw investeren.

Nu,halverwege dit seizoen is duidelijk dat het belangrijkste resultaat wat nog te behalen is het ontlopen van degradatie blijkt te zijn. De huidige samenstelling van de selectie is niet in staat om voor het ontlopen van degradatie enige zekerheid te bieden.

Een flinke kwaliteits impuls in deze selectie zou uiterste noodzaak zijn,dit is echter geen enkele optie gezien de financiele positie van de club,zeker gezien de hierbij komende financiele consequenties van de spelers coupe die net achter de rug is.Weer investeren is onmogelijk zo lijkt het.

Binnen het onderstaande lijstje zouden er vele millioenen vrij gemaakt kunnen worden,vele millioenen aan kosten die nu als een molensteen om de nek van de club hangen en mede daarom enkele broodnodige investeringen onmogelijk maakt.

Een grootschalige sanering lijkt de weg te zijn om velen millioenen vrij te kunnen maken,millioenen die gebruikt kunnen worden om wel enkele juiste investeringen te kunnen doen.

Het is niet echt mogelijk om precies aan te geven hoeveel de opbrenst/besparing zal gaan worden,maar een ruwe schatting van een kleine 20 millioen zal dicht in de buurt gaan komen lijkt me.10/12 millioen aan binnenkomende transfer gelden en een besparing van een 8/9 millioen aan salarissen zal ook in de buurt gaan komen.

Hiermee zouden er 2 spelers gehaald kunnen worden,binnen de kwaliteits norm zoals El Ahmadi en in de leeftijdgroep van midden 20-ers. En verder de opengevallen plaatsen maar invullen met spelers vanuit de eigen jeugd.Terwijl spelers als Giovanni,van Dijk en in mindere mate El Ahmadi voorlopig als de ervaren spelers binnen deze groep gezien moeten worden.

Tomasson......................Verkopen
Timmer..........................Verkopen/weg
Bronckhorst....................Houden
Dijk................................Houden/contract verlengen (1 jaar)
Bahia ............................Houden
Vincken..........................Houden
Greene...........................Verkopen
De Guzman.....................Verkopen
Vlaar...............................Houden
Biseswar.........................Houden/contract verlengen
Lucius.............................Verkopen
Tiendalli...........................Houden/contract verlengen
Wijnaldum........................Houden
Makaay............................Verkopen
de Cler.............................Verkopen
Hofland............................Verkopen
Bruins..............................Houden
Slory................................Houden
Mols.................................Verkopen/weg
Landzaat...........................Verkopen
Fer....................................Houden
Darley Ramon Torres..........Houden
El Ahmadi .........................Houden
Manteiga............................Houden
Pedro.................................Houden
Mulder...............................Terug halen
Hofs.................................Terug halen

+++++++++++++++++++++++++++++
Lodewijks.........................Weg/vervangen voor Hiele

Een nieuwe frisse start,een selectie creëren waarbij de kans van degradatie zeker niet groter zal zijn als dat met de huidige selectie het geval is. Een selectie creëren waar ook de achterban voor de volle 100% zijn onvoorwaardelijke steun aan kan gaan verlenen,een selectie creëren van waaruit er in de nabije toekomst weer geld te genereren valt,spelers die ook op financieel vlak van belang moeten gaan worden voor de club.

Binnen dit gehele plan is het van essentieel belang dat de 2 te halen midden 20ers van kwaliteit zijn,en voor de juiste positie's binnen de nieuw samen te stellen selectie gehaald dienen te worden. Voorals nog denk ik dan aan een centrale verdediger en een spits.

Dit alles is naar mijn idee de ingreep die noodzakelijk is om in alle redelijkheid degradatie te kunnen ontlopen en gelijktijdig een basis neer te zetten voor de wederopbouw die naar verwacht de nodige jaren in beslag zal gaan nemen.

Met namen,status,verleden en nog meer van dat soort flauwe kul kan/mag geen rekening gehouden worden,de actuele prestaties gelevert vorig seizoen en dit seizoen dienen maatgevend te zijn voor hen die binnen deze sanering moeten vallen. Geheel terug naar af en vanuit die basis opnieuw opbouwen is naar mijn mening de enige optie.

We shall not be moved.

Bussie
Bruins en Slory houden?? en Tomasson verkopen??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Selectie correctie









0.0069169