BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Wie doet er mee?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - donderdag 22 januari 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Beenhakker als trainer en Tech. Dir. in een dubbel funktie - tot einde seizoen, daarna kan Been het stokje overnemen als trainer.
Die twee kunnen vast vanaf nu contact onderhouden (Mario ziet toch alle wedstrijden) over wat er volgend jaar moet gebeuren.

Vlemmings mag van mij blijven als assistent.Maar dat moeten Been en Beenhakker maar beslissen.

Gudde ook opzouten en al die familie en vriendjes van Bosz meenemen. Of zitten daar talenten tussen waarvan wij niet weten?

Topdirecteur binnenhalen - Molenaar ?

Scouting, ass. trainer(s) enz. een paar echte Feyenoorders - Hanegem ? de Wolf ? Israel ?

En als de donder gaan werken aan een nieuwe toekomst.
Met zo’n naam, zo’n stadion, zo’n legioen samen met goede mensen moet het mogelijk zijn geld binnen te halen.

Trouwens ; wij zijn (seizoenkaart houders/sup. ver/leden met 100.000 man(en vrouw).
Stel 50.000 kopen een aandeel van 1000 euro dan komt er 50 milj. binnen. Daarvoor willen wij (de supporters) wel een plaats in het bestuur (uiteraard regelen wij dit via democratische verkiezingen).
Mensen die dit bedrag niet cash hebben liggen - kunnen een lening krijgen van onze sponser Fortis - afbetalen in 10 jaar - d.w.z. ongeveer 12,50 euro per maand.
Ik bedoel dit zeker niet als grap - wie denkt dat dit een goed idee is ? wie wil mij helpen dit te organiseren ?
Volgens mij een superplan maar laat aub niet iedereen zeggen “ik wacht eerst op de eerste 25.000″ dan komen we er nooit. Uiteraard lukt dit niet met 1000 man. Niemand hoeft zich in het begin te verbinden alleen een belofte “als het doorgaat doe ik mee” - een intensieverklaring is genoeg.
Help me mee aub en zet dit bericht ook op andere sites en praat erover.
Als dit zou lukken slaan we 3 vliegen in 1 klap;
1) grote opruiming in het maasgebouw
2) we trekken ons Feyenoord binnen 1 jaar uit het dal
3) wij (de normale supporters) krijgen eindelijk de medenzeggenschap die we al jaren verdienen.

WIE DURFT / WIE DOET ERMEE AAN DIT PLAN ???????????
GEEN WOORDEN MAAR DADEN

http://www.fr-fanatic.com/2009/01/22/15117/
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 22 januari 2009 - 14:44   quote  deeplink  
Ik wil wel meedoen, maar of de rest van het legioen het ook gaat doen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Wie doet er mee?









0.0058269