BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ernie Brandts rest vh seizoen opvolger Verbeek'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - donderdag 22 januari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Ernie Brandts heeft vanavond in een restaurant gesproken met een delegatie van Feyenoord. Eric Gudde was overigens niet aanwezig. Brandts moet het seizoen afmaken bij Feyenoord en is gepolst voor een half jaar om met zijn vriend Leon Vlemmings het seizoen af te maken.
Robertz
 Robertz - donderdag 22 januari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Ze hebben samen goed gewerkt bij NAC ; het is wel een optie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Vriendje van een vriendje daar gaan we weer..........
Maar goed als hij de weg vrijmaakt aan het einde van het seizoen voor Mario dan heb ik er vrede mee.Het zekers geen onaardige vent en ondanks ze bij het bestuur van NAC hem een trap na hebben gegeven heeft hij toch een heel mooi eindresultaat neergezet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 22 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
maar niet de optie die wij willen toch zeker?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 januari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 22:31 schreef jantje 1974 het volgende:
maar niet de optie die wij willen toch zeker?
Niet de onze ,maar hebben wij wat te vertellen dan Jantje???Te soft maar ja als we maar niet degraderen denk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - donderdag 22 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
vi medewerker???
't zal wel weer een nieuw gerucht zijn, zie nog op geen ene site melding staan van dit bericht. Don Leo lijkt mij, met vele anderen, vooralsnog de beste optie om dit trieste seizoen nog redelijk af te maken. Volgend seizoen hem de functie TD geven en samen met Mario aan een nieuw Feyenoord laten bouwen.
PS: vi medewerker, nou maar eens ff kappen met die geruchten plaatsen, hè? Wij, de supporters, worden er een beetje moe van namelijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2009 door sevillana --
tz90
 tz90 - donderdag 22 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Ja tuurlijk, ik geloof er geen fuck van, ligt te dik bovenop hoor. vi medewerrker pfff. Gewoon iemand die weer effe de aandacht wil. Brands is een goeie trainer, maar niet de man om voor deze groep te staan op dit moment. Er moet iemand komen met naam en faam, ervaring en clubliefde. Een icoon die de verantwoordelijkheid neemt en de druk en aandacht bij de spelersgroep weghaalt. Don leo dus.
R()b
 R()b - donderdag 22 januari 2009 - 22:48   quote  deeplink  
Een vi medewerker zou het voor zijn blad gebruiken , dus ouwehoer niet zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 januari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 22:48 schreef R()b het volgende:
Een vi medewerker zou het voor zijn blad gebruiken , dus ouwehoer niet zo.
Die is er pas woensdag weer,dan is het zeer oud nieuws.Maar ik geloof het ook niet zo eigenlijk.
tz90
 tz90 - donderdag 22 januari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 22:48 schreef R()b het volgende:
Een vi medewerker zou het voor zijn blad gebruiken , dus ouwehoer niet zo.
Ja precies, gaat ze dat zeggen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2009 door tz90 --
Martijn
 Martijn - donderdag 22 januari 2009 - 23:16   quote  deeplink  
hey vi medewerker, kom eens met wat meer details. Wie waren er wel bij?
Lijkt me niet serieus. Als je gaat kennismaken/ onderhandelen ga je niet in een openbaar restaurant zitten.
R()b
 R()b - donderdag 22 januari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 - 22:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die is er pas woensdag weer,dan is het zeer oud nieuws.Maar ik geloof het ook niet zo eigenlijk.
Nou Vi online dan :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Ernie Brandts rest vh seizoen opvolger Verbeek'









0.0122420