BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaan ruimen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - donderdag 22 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Ze moeten die ouwe rotten er eens uit gooien. Zoals van Bronkhorst,Makaai,Hofland,Lucius,Timmer
Robertz
 Robertz - donderdag 22 januari 2009 - 23:30   quote  deeplink  
beginnen met Lucius
Joszef
 Joszef - vrijdag 23 januari 2009 - 00:14   quote  deeplink  
Gio NOOIT
fey21
 fey21 - vrijdag 23 januari 2009 - 01:16   quote  deeplink  
makaay kun je niet op straat zetten...
derq
 derq - vrijdag 23 januari 2009 - 02:13   quote  deeplink  
lucius en hofland gewoon contract laten ontbinden. wordt heulemaal niks meer.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 05:58   quote  deeplink  
Gio zeer zeker en voor de rest zijn er wel meer dan Timmr,Lucius,Hofland,Makaay die van mij weg mogen/moeten zoals:
Bruins,Slory,Bahia,van Dijk,de Cler, Fer. Deze zijn gewoon Feyenoord ontwaardig, ze kunnen beter wijven voetbal gaan spelen
Daar hoeft je je mouwen niet op te stropen
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 05:59   quote  deeplink  
Gio zeer zeker niet bedoel ik
daag gj
 daag gj - vrijdag 23 januari 2009 - 06:02   quote  deeplink  
Roy is onze topspits
Els
 Els - vrijdag 23 januari 2009 - 06:44   quote  deeplink  
Misschien is het verstandiger en goedkoper als je er een goede trainer bovenzet, die wel in staat is om het optimale uit z'n selectie te halen? We zijn toch hopelijk allemaal ook wel een beetje klaar met die discussie? Of blijven we nog een jaar of 2 achter Verbeek aanlopen?
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 07:54   quote  deeplink  
Timmer en Lucius eruit flikkeren, de rest houden als buffer, wanneer je weer 12 spelers mist, tot die tijd verhuren. Verkopen wanneer je ze kan verkopen, maar koop dan gvd iets waardigs voor terug.
Sjaakie Arnhem
 Sjaakie Arnhem - vrijdag 23 januari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
heb je gelijk in Nop
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 10:44   quote  deeplink  
misschien kunnen we de FHV (Feyenoord hengelsport vereniging)maken we lucius voorzitter en voor timmer is het ook leuk, vangt ie ook weer eens wat
Robertz
 Robertz - zaterdag 24 januari 2009 - 00:55   quote  deeplink  
op de palingtour dus
Vak Q
 Vak Q - zaterdag 24 januari 2009 - 01:29   quote  deeplink  
Wie zegt dat Gio en Makaay op moeten rotten snapt er niet veel van.
Gio is een ras echte Feyenoorder en Makaay is een top spits die alleen een tweede spits naast hem moet hebben om volledig uit de verf te komen.
Als hij alleen alles moet doen in de spits en moet wachten totdat opa Fer of opa Bruins aansluiten wordt het helemaal niks.
Zet Slory er dan maar naast (die is snel genoeg) en zet die Biseswar op de bank totdat hij weer meer samen gaat spelen met de rest van de ploeg want hij wordt met de week meer egoist en doet steeds hetzelfde door naar binnen te komen en te schieten.(soms lukt dat maar meestal niet)
Ik zie meer in combinatie voetbal da dat domme gedraaf van hem.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 januari 2009 - 08:52   quote  deeplink  
Timmer, Landzaat en Lucius zeker!!! De rest kan nog wel wat voor Feyenoord betekenen.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 24 januari 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 08:52 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Timmer, Landzaat en Lucius zeker!!! De rest kan nog wel wat voor Feyenoord betekenen.
Timmer en Lucius snap ik
Maar waarom Landzaat?
Door blessures heeft hij nog niks kunnen laten zien
Als hij nu fit is, moet hij eerst maar de rest van het seizoen fit blijven
Dan kunnen we oordelen of hij goed genoeg is
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 24 januari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Vooral Timmer, Lucius en Greene moeten wat mij betreft vertrekken en verder mogen van mij ook Slory, Bruins, Vincken, Bahia vertrekken! Alleen jammer dat Derijck is vertrokken was zeker goed gekomen onder Super Mario
DJ010
 DJ010 - zaterdag 24 januari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
We hebben een door en door rotte spelersgroep. wat een wanbeleid. waarom kunnen andere clubs het wel en wij nooit?? scouting, technische staf of bestuur? week in week uit faalt lucius (hoeveel doelpunten dankzij zijn fouten? Timmer faalt en probeert het verbloemen door te schreeuwen naar anderen, Bahia die geen woord zegt, Hofland valt me vies tegen. de Cler ook maar die heeft wel iets, maar komt er niet uit. Bruins tja, die heeft gewoon een grote dip, kan wel spelen, maar oogt zo nonchalant.
Snoek
 Snoek - zaterdag 24 januari 2009 - 10:53   quote  deeplink  
weg - Timmer , Lucius , Greene , Bahia , Slory en Vincken

de rest hoeft van mij niet weg alleen moet zich wel gaan bewijzen en afhankelijk van geld wat er loskomt elkaar concurreren voor 1 plek ( vb Gio en de Cler)

gewenste aankopen : Krul, Suchy , Bjarnsmyr , Donk , Cahais , Bradley en Janda
DJ010
 DJ010 - zaterdag 24 januari 2009 - 10:59   quote  deeplink  
ga morgen maar eens kijken naar vitesse-nec, die vechtlust metname bij die nekkers dat missen we. buijs had dat voorheen, totdat ie bij ons kwam, toen ging hij blind schoppen. oorlog in het veld, daar kun je toch ook op selecteren. ik vind het wel lachen hoe bruins fel gaat spelen, die blik en dat onhandige doorjagen... mijn zoontje wordt er nog niet bang voor. laat mario eerst die linksback van nec meenemen...gezonde agressie
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 25 januari 2009 - 21:22   quote  deeplink  
HA HA HA WAT EEN EI.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 25 januari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Timmer en Lucius per direct weg. Een goede verdedigerstrainer halen (De Wolf?), die Bahia, Tiendalli, Hofland en Wattalameo onder handen neemt. En een alternatief zoeken voor Bruins, want dat is ook een groot drama.
Robertz
 Robertz - zondag 25 januari 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Bruins,Bruins,je moet toch beter kunnen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 januari 2009 - 23:33   quote  deeplink  
Het spijt mij maar sommige willen een compleet elftal opruimen en vergeten daarbij de finacielen situatie van de club.
De idealen prof in dienst van Feyenoord heet Andrè Bahia,zeurt niet gaat er altijd voor en als hij de kans krijgt van zijn ploeggenoten stoomt hij redelijk succesvol op naar voren.Bij dodenspel momenten voor de goal van de tegenstander is hij een gevaar voor die zelfde tegenstander.Aangezien zijn nog ZEER jonge leeftijd kun je wel stellen dat hij een talent is.Als hij ooit nog eens een knappe verdediger naast hem krijgt dan wordt het een topper.Hofland wordt ook te vroeg afgeschreven,de druk op hem is giganties te noemen.Vorig seizoen was hij terecht van de kaart vanwegen iets dat zijn kind had en zeer ernstig leek.V Marwijk liet hem gewoon spelen terwijl hij totaal van de kaart was.Als je zag hoe Kevin Alves vorigseizoen in bedwang hield (Feyenoord/Heerenveen),moet je toch gezien hebben dat deze jongen echt wel kwaliteit bezit.Lucius als centrale verdediger is een drama ,maar is hij dat wel eens eerder geweest??????????
Vanuit mijn ogen is het falen van Feyenoord meer het middenveld dat steken laat vallen en zo ook de aanval.Bruins is echt wel een talent maar kan nu niet het verschil maken omdat er van hem meer arbeid wordt verwacht.Daarbij zijn Gio Al Ahmadi Fer en toch ook Wijnaldum veel te veel aan het werken met de bal.Deze voetballers zijn te veel werkers dus de balans is gewoon weg op het middenveld.Stuk voor stuk zijn het heus goede voetballers ,maar te veel van het zelfde is gewoon niet goed voor de balans.De aanval is ook niet goed te noemen,maar Makaay staat in zijn eentje in de spits.Het is zowat aandoenlijk hoe hij werkt zoals hij nog nooit heeft gewerkt.Ik weet niet wat zijn opdracht is maar om nou telkens bij een hoekschop van de tegenstander allemaal je eigen 16 in te duiken lijkt helemaal nergens op.Bij spel hervating is de afvallende bal telkens voor de tegenstander omdat iedereen in zijn eigen 16 blijft.Makaay of Biseswar moeten niet verder inzakken tot de middenliijn.En als ze dan toch moeten werken verdedig dan constant in de 16 en rond de middenlijn op de helft van de tegenstander.maar als Landzaat terug komt en Tomasson dan komt die balans terug.
Dat spelers weg moeten is ook wat ik denk,maar geef dan de reden erbij waarom.
Lucius moet weg omdat hij inspiratieloos overkomt en totaal geen overzicht heeft.1 x heeft hij een goed paas afgeven,dat was een mooie crospaas op Makaay waardoor hij kon scoren.Jammer daarbij was dat hij daarvoor behoorlijk werd uitgefloten.Na die ene mooie paas stak hij zijn middelvinger op naar het publiek.Conclusie Lucius voetbald alleen goed wanneer hij uitgefloten word.Timmer is nummer 2 Timmer heeft ongeloofelijke goede reddingen gehad afgelost door de meest simpelen door te laten .Hij heeft het gewoon niet meer,en het is jammer dat hijzelf overtuigd is dat hij onmisbaar is.Na gisteren waarschijnlijk niet meer,en in zijn geval ,ik mag hem ook niet die praatjesmaker.Maar dat heeft niks met mijn voetbel mening over hem te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2009 door Leon FR1908 --
Vak Q
 Vak Q - maandag 26 januari 2009 - 00:50   quote  deeplink  
Mooi gesproken Leon ik ben het bijna helemaal met je eens.
Lucius doet het inderdaad niet zo goed als centrale verdediger maar je kan dat niet allemaal bij hem neerleggen.
Hij is een middenvelder en daar kan hij tot zijn recht komen als nuttige speler en dat heeft hij in het verleden vaak laten zien.
Maar hij moet bij Feyenoord op alle plaatsen spelen behalve als rechter middenvelder
Inderdaad klopt het middenveld van geen kant omdat daar mensen lopen die allemaal balverliefd zijn en graag mannetjes passeren en niet echt van terug verdedigen hebben gehoord.Dus bij balverlies wat constant gebeurd komt de verdediging in de problemen en kan iedereen weer zeiken over Hofland en Lucius.
Timmer heeft nog wel zijn goede reflexen (gisteren toch een zeker doelpunt bij de 0-1 er uit gehouden)maar ik twijfel toch wel aan zijn organiserend vermogen.
Die 0-1 was een fout van El Ahmadi (liet zijn vent vrij inkoppen)maar heeft Timmer hem wel gewaarschuwd.(ik denk van niet)
Maar voor de rest ben ik het met jou eens.hahahahahaha
Even een positieve afsluiting:
We zijn dit weekend 2 punten ingelopen op de Neuzen.(hahahahahaha)
derq
 derq - maandag 26 januari 2009 - 00:56   quote  deeplink  
2 punten? krij je der twee dan van een gelijkspel?
Vak Q
 Vak Q - maandag 26 januari 2009 - 00:59   quote  deeplink  
Sorrie tikfout gemaakt maar ik vond het zelf wel een positief grapje na het slechte gevoel van gisteren avond.
1 punt inglopen dan.
Is het zo goed?
willem g
 willem g - maandag 26 januari 2009 - 10:48   quote  deeplink  
We kunnen nou wel allemaal schuldigen aan wijze maar het meest opvallend is al het hele sizoen de ruimte die Feyenoord op het middenveld weggeeft. Elke tegnstander, maakt wie of van wat vor niveau maakt daar optimaal gebruik van. Warom niet gewoon 4-4-2. Mt een sterk middenveld bezetting. Op de huideige manier krijgt de verdediging van alle kanten spelers op zich afkomen die zo vel vrijheid hebben dat het gen doen is voor de verdediging.
Fyenoord heeft voldoend kwaliteit om in het linker rijtje te staan maar ik snap niks maar dan ook niks van de veldbezetting.

gr

Willem G
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 10:48 schreef willem g het volgende:
We kunnen nou wel allemaal schuldigen aan wijze maar het meest opvallend is al het hele sizoen de ruimte die Feyenoord op het middenveld weggeeft. Elke tegnstander, maakt wie of van wat vor niveau maakt daar optimaal gebruik van. Warom niet gewoon 4-4-2. Mt een sterk middenveld bezetting. Op de huideige manier krijgt de verdediging van alle kanten spelers op zich afkomen die zo vel vrijheid hebben dat het gen doen is voor de verdediging.
Fyenoord heeft voldoend kwaliteit om in het linker rijtje te staan maar ik snap niks maar dan ook niks van de veldbezetting.

gr

Willem G
Zou het niet beter zijn dit van achteruit op te lossen. Dat de backs gewoon achterin blijven? Opkomende backs zijn hartstikke leuk natuurlijk maar dat werkt alleen in een goed draaiend elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door hotjumper --
KKL
 KKL - maandag 26 januari 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 10:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zou het niet beter zijn dit van achteruit op te lossen. Dat de backs gewoon achterin blijven? Opkomende backs zijn hartstikke leuk natuurlijk maar dat werkt alleen in een goed draaiend elftal.
Opkomende backs prima maar wat komt ervan terecht?
Wat doen ze ermee?
Nog nooit één knappe voorzet gezien.

Dus inderdaad blijf maar lekker achterin en concentreer je op wat ervan je verwacht word: VERDEDIGEN!!!
Hoelang geleden hebben we de nul gehouden????
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 januari 2009 - 12:55   quote  deeplink  
De Cler in vorm kan wel aardig opkomen maar hij is niet echt in vorm. Voor rechts ben ik al blij als we er een hebben staan die verdedigend zijn taken doet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gaan ruimen









0.0070950