BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 7 miljoen voor Wijnaldum??????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 09:47   quote  deeplink  
Ik lees net een stuk over het feit dat Real madrid in Wijnaldum geinterreseerd is. dat baart me geen zorgen want zal toch wel weer onzin zijn, maar het prijskaartje wat aan hem zou hangen wel. Voor 7 miljoen moet je hem nu nooit weg doen. dat is er nu echt een voor de toekomst. Word waarschijnlijk een van de belangrijkste spelers bij Feyenoord en over een paar jaar kan je dan maximaal geld voor hem vangen. Voor 7 miljoen, gaan we het toch niet doen????
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Op dit moment is Wijnaldum een speler die het goed doet bij een middenmoter in een middelmatige competitie, je mag blij zijn als je er nu 7 miljoen voor krijgt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Dus nu niet weg doen. Is voor Feyenoord op het moment een van de belangrijkste spelers en als hij zich zo blijft ontwikkelen zal hij dat ook wel blijven. ook als het straks misschien weer beter gaat.
internationaal
 internationaal - vrijdag 23 januari 2009 - 12:04   quote  deeplink  
Wijnaldun is nog veel te jong om na al veel te goedkoop naar het buitenland te gaan.zal dan waarschijnlijk op de reservebank verpieteren.laat hem zoals hij zelf van plan is nog enkele jaren bij feyenoord blijven en als hij dan nog beter is hem voor 20 miljoen of meer verkopen,been zal ook het beste uit hem halen.
moa
 moa - vrijdag 23 januari 2009 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 10:07 schreef hotjumper het volgende:
Op dit moment is Wijnaldum een speler die het goed doet bij een middenmoter in een middelmatige competitie, je mag blij zijn als je er nu 7 miljoen voor krijgt.
Mafkees... ?

Wijnaldum is een wereldtopper in spe, over 5 jaar wil iedere europese topclub wel een plaatsje vrij maken voor Wijnaldum.
Feyenoord is een topclub in crisis.. niks geen middenmotor!
Daarnaast is de Nederlandse competitie nog steeds een bijzonder goede opleidings plaats voor toppertjes, tientallen spelers worden iedere keer weer verkocht aan de grotere competities. 7 Miljoen is belachelijk,
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 12:34 schreef moa het volgende:

[..]

Mafkees... ?

Wijnaldum is een wereldtopper in spe, over 5 jaar wil iedere europese topclub wel een plaatsje vrij maken voor Wijnaldum.
Feyenoord is een topclub in crisis.. niks geen middenmotor!
Daarnaast is de Nederlandse competitie nog steeds een bijzonder goede opleidings plaats voor toppertjes, tientallen spelers worden iedere keer weer verkocht aan de grotere competities. 7 Miljoen is belachelijk,
Kijk even wat de uefa ranking is van nederland (cq het aantal europacup plaatsen wat wij hebben).
Let wel, ik vind Wijnaldum een wereldvoetballer en denk dat het een grote kan worden. Maar op dit moment denk ik dat je niet veel meer voor hem krijgt. en het grote gevaar is nog dat Feyenoord hem nog weg doet voor dat geld ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 13:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kijk even wat de uefa ranking is van nederland (cq het aantal europacup plaatsen wat wij hebben).
Let wel, ik vind Wijnaldum een wereldvoetballer en denk dat het een grote kan worden. Maar op dit moment denk ik dat je niet veel meer voor hem krijgt. en het grote gevaar is nog dat Feyenoord hem nog weg doet voor dat geld ook.
Ik bedoel maar. Geen jonge potentiele basisspelers verkopen, mits we richting de 15 miljoen gaan of meer. Is ook afhankelijk van welke speler. Wijnaldum is over vijf jaar met deze ontwikkeling, minimaal 20 miljoen waard. Dat is nu het perfecte voorbeeld van Feyenoord van de toekomst. Anders groei je nooit meer uit tot een echte topclub. Zulke spelers heb je met onze financiele situatie hard nodig. Of hij moet de hoofdprijs opleveren. Moet je wel minimaal twee posities met dat geld kunnen versterken.
Geef die jonge jochies dan allemaal ook gelijk contracten van 3 jaar met een eenzijdige optie van Feyenoord voor nog eens drie jaar (of langer!). Dan hou je geld in kas. Is het niets na anderhalf jaar kan je toch nog een redelijk prijsje krijgen en is het wel wat na dezelfde tijd, verleng je hem gelijk drie jaar (of langer). Heb je toekomst of een mooi bedrag als hij verkocht word. Jonge Gassies allemaal optioneel voor lange tijd aan Feyenoord binden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Feyenoord till i die --
ariefr
 ariefr - vrijdag 23 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
wijnaldum heeft een vijfjarig contract..
Marciano
 Marciano - vrijdag 23 januari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
o gelijk maar weer denken aan geld of houden voor goed spelen denk ook aan zijn toekomst! het xzal goed voor hem zijn om nog maximaal 2/3 seizoenen te blijven en ook goed voor ons!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 14:30   quote  deeplink  
sorry Marciano maar ik denk alleeen aan de toekomst van Feyenoord. Elke speler is het onderdeel van een groter doel. Als een speler goed gepresteerd heeft krijgt hij altijd respect van me, maar wat ze na Feyenoord doen zal mij een worst wezen. Alleen belangrijk als ze elders beter worden en ze komen later weer terug. Wil maar dat het met een ding goed gaat en dat is met Feyenoord. Gaat het met Feyenoord goed , dan gaat het met de spelers ook goed. Met de toekomst van spelers hou ik mij alleen bezig als de toekomst bij Feyenoord ligt.
craven
 craven - vrijdag 23 januari 2009 - 14:47   quote  deeplink  
aangezien hij in een talentpool zit, gaat er nog 25% naar de investeerders. Dus 5,25 Miljoen
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 23 januari 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 13:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kijk even wat de uefa ranking is van nederland (cq het aantal europacup plaatsen wat wij hebben).
Let wel, ik vind Wijnaldum een wereldvoetballer en denk dat het een grote kan worden. Maar op dit moment denk ik dat je niet veel meer voor hem krijgt. en het grote gevaar is nog dat Feyenoord hem nog weg doet voor dat geld ook.
daar ben ik dus ook bang voor
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 23 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 14:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
sorry Marciano maar ik denk alleeen aan de toekomst van Feyenoord. Elke speler is het onderdeel van een groter doel. Als een speler goed gepresteerd heeft krijgt hij altijd respect van me, maar wat ze na Feyenoord doen zal mij een worst wezen. Alleen belangrijk als ze elders beter worden en ze komen later weer terug. Wil maar dat het met een ding goed gaat en dat is met Feyenoord. Gaat het met Feyenoord goed , dan gaat het met de spelers ook goed. Met de toekomst van spelers hou ik mij alleen bezig als de toekomst bij Feyenoord ligt.
mee eens
Marciano
 Marciano - vrijdag 23 januari 2009 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 14:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
sorry Marciano maar ik denk alleeen aan de toekomst van Feyenoord. Elke speler is het onderdeel van een groter doel. Als een speler goed gepresteerd heeft krijgt hij altijd respect van me, maar wat ze na Feyenoord doen zal mij een worst wezen. Alleen belangrijk als ze elders beter worden en ze komen later weer terug. Wil maar dat het met een ding goed gaat en dat is met Feyenoord. Gaat het met Feyenoord goed , dan gaat het met de spelers ook goed. Met de toekomst van spelers hou ik mij alleen bezig als de toekomst bij Feyenoord ligt.
Ja je hebt gelijk maar ik zei ook dat hij voor ons hard nodig is!
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Wij kennen hem goed gebruiken komend seizoen, en gaat hij beter speler, en gaat Feyenoord beter spelen wordt hij alleen maar meer waard!
Wij zijn geen sperma, nak of welke club dan ook die alles direct moeten verkopen als ze wat beter spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 januari 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Ik denk dat hij toch niet gaat want hij komt wel erg verstandig over.De druk van zijn omgeving is het belangerijkste.Zijn oma is de baas,nee wij gaan eindelijk genieten van een talent uit de eigen jeugd.
Hij heeft de capiciteiten om in de toekomst de club schuldvrij te maken.Maar nog belangerijker is het feit dat een talent groots word bij de club die hem heeft opgeleid.Feyenoord Rotterdam
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 januari 2009 - 23:44   quote  deeplink  
Voor 7 miljoen zal Feyenoord hem niet laten gaan
Juist omdat we geld problemen hebben zal het niet gebeuren
We kunnen geen nieuwe Wijnaldum kopen
En 7 miljoen is geen bedrag waarmee je je gehele selectie erg versterkt
Hij heeft nog een 5 jarig contract
Feyenoord ziet zelf ook wel in dat hij met 2 jaar een veelvoud waard zal zijn
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 januari 2009 - 04:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 23:44 schreef Phyxsius het volgende:
Voor 7 miljoen zal Feyenoord hem niet laten gaan
Juist omdat we geld problemen hebben zal het niet gebeuren
We kunnen geen nieuwe Wijnaldum kopen
En 7 miljoen is geen bedrag waarmee je je gehele selectie erg versterkt
Hij heeft nog een 5 jarig contract
Feyenoord ziet zelf ook wel in dat hij met 2 jaar een veelvoud waard zal zijn
Ik hoop het. Maar bedenk wel dat degene die dat soort zaken op dit moment beheren een ex-ambtenaar en een boekhouder zijn.
King Yvo
 King Yvo - zaterdag 24 januari 2009 - 06:05   quote  deeplink  
zeker net als de guzman wachten met verkopen en dan geblesseerd raken en niets meer opleveren wij hebben altijd ongeluk als het gaat om spelers verkopen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 januari 2009 - 08:53   quote  deeplink  
dat klopt King Ivo, maar dat risico moeten we maar nemen.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 24 januari 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 06:05 schreef King Yvo het volgende:
zeker net als de guzman wachten met verkopen en dan geblesseerd raken en niets meer opleveren wij hebben altijd ongeluk als het gaat om spelers verkopen
Een groot verschil met de Guzman is dat Wijnaldum's contract nu nog 5 jaar doorloopt
Dat van de Guzman liep nog maar 2 jaar door
Snoek
 Snoek - zaterdag 24 januari 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Wijnaldum moet natuurlijk 2 jaar vlammen en dan voor een miljoen of 18 verkocht worden , ze moeten is kappen spelers voor fooien te verkopen ( in het verleden Van Persie en S.Kalou).

feyenoord kan alleen heel snel de inhaalslag maken als ze paar klappers maken en de organisatie plus scouting upgraden
Vak Q
 Vak Q - zaterdag 24 januari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 10:48 schreef Snoek het volgende:
Wijnaldum moet natuurlijk 2 jaar vlammen en dan voor een miljoen of 18 verkocht worden , ze moeten is kappen spelers voor fooien te verkopen ( in het verleden Van Persie en S.Kalou).

feyenoord kan alleen heel snel de inhaalslag maken als ze paar klappers maken en de organisatie plus scouting upgraden
Ja dat kan je nu wel zeggen.maar als de bewuste spelers niet willen bijtekenen en een aflopend contract hebben moet je ze toch zien te verkopen voordat ze GRATIS weggaan.
(v.Persie en S.Kalou wilden niet blijven en bijtekenen)
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 24 januari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 11:10 schreef Vak Q het volgende:

[..]

Ja dat kan je nu wel zeggen.maar als de bewuste spelers niet willen bijtekenen en een aflopend contract hebben moet je ze toch zien te verkopen voordat ze GRATIS weggaan.
(v.Persie en S.Kalou wilden niet blijven en bijtekenen)
Is op zich een logische redenatie
Maar het gaat nu om een jongen met een vijfjarig contract
Over 2 jaar heeft heeft hij nog een driejarig contract
Daar krijg je wel wat voor
Snoek
 Snoek - zaterdag 24 januari 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 11:10 schreef Vak Q het volgende:

[..]

Ja dat kan je nu wel zeggen.maar als de bewuste spelers niet willen bijtekenen en een aflopend contract hebben moet je ze toch zien te verkopen voordat ze GRATIS weggaan.
(v.Persie en S.Kalou wilden niet blijven en bijtekenen)
Als je zulke grote talenten hebt , moet je dus eerder verkopen of eerder met een langdurig contract komen met betere voorwaarden voor de speler.

El Hamdaoui wilde ook ooit , maar ze wilde die jongen een jeugdcontract geven , het gaat om te zien en te erkennen wat er voor potentieel in een speler zit
fr9
 fr9 - zaterdag 24 januari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
7 miljoen veel te weinig
Vak Q
 Vak Q - zaterdag 24 januari 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Ik ben het wel met jullie eens maar Snoek als je eerder verkoopt krijg je dus nooit de hoofdprijs.
En nu moeten we met Wijnaldum zuinig omspringen want als hij nog 5 jaar contract heeft moeten we hem nu een optie voorleggen voor nog 3 jaar zodat hij misschien over 3 jaar een hoop geld kan opleveren.
Maar het belangrijkste blijft:Wat wil de betreffende speler zelf.
Ook de Guzman moet nu bijtekenen omdat hij dit seizoen niets heeft kunnen presteren en dit de club verschuldigd is.
En zo kan hij iets terug doen voor de club waar hij is groot geworden.
Alleen vraag ik mij af of er nog spelers bestaan die ook aan de club denken en niet alleen aan zichzelf.(Neem Dirkie Kuyt als voorbeeld)
Snoek
 Snoek - zaterdag 24 januari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
er zit nog een behoorlijke prijs tussen hoofdprijs en een opleidingsfooi
sevillana
 sevillana - zaterdag 24 januari 2009 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 10:48 schreef Snoek het volgende:
Wijnaldum moet natuurlijk 2 jaar vlammen en dan voor een miljoen of 18 verkocht worden , ze moeten is kappen spelers voor fooien te verkopen ( in het verleden Van Persie en S.Kalou).

feyenoord kan alleen heel snel de inhaalslag maken als ze paar klappers maken en de organisatie plus scouting upgraden
IDD, VOLKOMEN MEE EENS!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 januari 2009 - 13:43   quote  deeplink  
inderdaad Snoek!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 7 miljoen voor Wijnaldum??????









0.0069379