BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerucht: Bij komst Been, 30 miljoen!!! Wat zou jij doen met die 30 miljoen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 12:17   quote  deeplink  
contract ontbinden: Timmer, Lucius

aankopen: Bjartsmyr, Cahais (Kruiswijk), El Akchaoui (Botteghin), Pranjic, v. Bommel, v. Wolfswinkel (Jermaine Lens)

verkopen: Greene, Vincken, Landzaat,(event. Hofland, maar is met Vlaar een sterk duo en dan moet je Cahais en Kruiswijk halen)

verlengen: Biseswar (heb je meer ruimte voor leuk salaris)

terug halen: Hofs en Mulder

Zorgen dat Beenhakker langere tijd TD bij ons is. (Hiddink alleen als investeerders buiten deze 30 miljoen garant staan voor zijn salaris en dan nog liever Beenhakker)

Eventuele overgebleven financieen aan schulden besteden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
een léuk eeuwfeest voor de supporters organiseren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 13:23 schreef hotjumper het volgende:
een léuk eeuwfeest voor de supporters organiseren
Is ook een goede optie, maar ben dan toch eerder voor het redden van de club. Moeten op verschillende niveaus nu snel veranderingen komen. Alsnog Europees voetbal halen is voor mij een feest genoeg om het jubileum te vieren. Als je kijkt waar we nu staan dan. (zowel letterlijk, als figuurlijk). Sta liever snel weer op de Coolsingel dan een eeuwfeest!!!!!
Marciano
 Marciano - vrijdag 23 januari 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 13:23 schreef hotjumper het volgende:
een léuk eeuwfeest voor de supporters organiseren
1. Dat is al geweest!
2. Ik ben gelukkiger met betere recultaten en er gaat een geruchten van 17 mils schuld waar je beter maar van af kan zijn! teminste iedereen heb het maar over de toekomst maar dat heb je pas echt als je uit de schulden bent!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 14:02 schreef Marciano het volgende:

[..]

1. Dat is al geweest!
2. Ik ben gelukkiger met betere recultaten en er gaat een geruchten van 17 mils schuld waar je beter maar van af kan zijn! teminste iedereen heb het maar over de toekomst maar dat heb je pas echt als je uit de schulden bent!
Zit wat in. Moeten alleen ook wel europees binnen blijven halen als je een beetje in de top wil blijven mee draaien!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerucht: Bij komst Been, 30 miljoen!!! Wat zou jij doen met die 30 miljoen?









0.0049779