BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zou jij Feyenoord financieel willen helpen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 23 januari 2009 - 13:12   quote  deeplink  
Supporters wilt u financieel helpen, ja of nee!

Wilt u als supporters Feyenoord financieel helpen of juist niet. Geef uw mening via de poll op deze site. Zoals u weet staat Feyenoord er financieel slecht voor.

Supporters hebben bij de FSV eerder het verzoek gedaan of de FSV een geldinzamelingactie zou willen organiseren via supporters. Dit verzoek is aan ons gedaan toen Verbeek trainer was, ruim voor zijn ontslag.

Op andere Feyenoord gerelateerde websites leeft nu deze discussie opnieuw op. Supporters vragen aan mede supporters of zij genegen zijn geld over te maken.

Hierop reageren supporters met gemengde gevoelens. De ene vindt het een prima idee, de ander denkt er niet over om geld over te maken.

De FSV is zeer benieuwd naar uw mening.

Zou u, wanneer de club weer op de rails staat en u zeker weet dat uw geld goed terecht komt, misschien bij een eventuele komst van Mario Been en Leo Beenhakker, de club financieel willen steunen of niet.

Geef uw mening via de poll ,rechts, op deze website.

PS: Het is van belang dat vele supporters hun mening geven zodat wij een werkelijk beeld krijgen van het geen wij aan u voorleggen.
Dus zegt het voort en stem!

Stemmen doe je op www.feyenoordnet.nl
Shinjinr1
 Shinjinr1 - vrijdag 23 januari 2009 - 13:47   quote  deeplink  
ja natuurlijk minimaal 50 euro
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 13:53   quote  deeplink  
@Shinjinr1
Jazeker. Iedereen wel zelf bedrag bepalen. Niet iedereen kan zoveel missen. Als de mensen die alleen minder kunnen missen ook meedoen krijg je toch weer meer. Geven doe je toch omdat je hart voor de club hebt, dus zal je zelf waarschijnlijk ook een leuk bedrag bepalen wat je kan missen. Diegene die op jou manier willen, die storten dus sowieso wel 50 euro of meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Feyenoord till i die --
Marciano
 Marciano - vrijdag 23 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Ik geef al genoeg uit aan de club!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 13:58 schreef Marciano het volgende:
Ik geef al genoeg uit aan de club!
Dat is eigenlijk ook wel waar. Ik betaal nog steeds een seizoenkaart voor een topclub, maar zijn al tijdje middenmoter. Ach laten we maar denken dat het voor een hoger doel is.
derq
 derq - vrijdag 23 januari 2009 - 14:59   quote  deeplink  
FEYENOORD
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 16:40   quote  deeplink  
heb nee gestemd, ga pas meer geven als gudde en jacobs zijn opgetieft en er goed plannen op tafel komen
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Been trekt hopelijk de sponsers aan die ter ronde gaan,
beenhakker als TD lijkt me ook reeel en inkopen doen in de zomer!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zou jij Feyenoord financieel willen helpen?









0.0065300