BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord onderhandelt met Been - Na de zomer definitief...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 23 januari 2009 - 16:51   quote  deeplink  


Feyenoord onderhandelt met Been

Feyenoord heeft de onderhandelingen geopend met Mario Been. De trainer van NEC sprak vrijdagmiddag met een delegatie van de Rotterdamse club. Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis.

Dat gebeurde in het appartement van algemeen directeur Eric Gudde in Maassluis. Daar waren ook financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Benthem aanwezig.

Rond kwart over vier verlieten Been en zijn zaakwaarnemer Rob Jansen de parkeergarage van Guddes huis. Feyenoord wil dat Been komende zomer bij Feyenoord begint.

De trainer maakt in elk geval dit seizoen af bij NEC, waarmee hij nog in de KNVB-beker en het UEFA Cup-toernooi zit. Vorige week ontsloeg de Rotterdamse club trainer Gertjan Verbeek. Sindsdien is Leon Vlemmings de interim-coach.

Bron: AD Sportwereld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Boudewijn --
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:01   quote  deeplink  
net idd op radio rijnmond het intervieuw met Been gehoort,
Been geeft toe in onderhandeling tezijn, gevraagd is of hij al eerder zou willen, maar hij houdt zich aan zijn woord met NEC, maar volgend seizoen hebben we MARIO!!!

SPONSERS KOM MAAR OP!!!

yessssssssssssssssssssssss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Nop --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 januari 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Ik zie wel een grote smile op z'n gezicht :)
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
bij mij ook,
ok dit seizoen is verloren, maar dit zorgt ervoor dat ik mijn seizoenkaart met een goed gevoel kan verlengen :)
en we beginnen allemaal op 0 volgende seizoen, helaas geen europees voetbal, maar ook dat heeft zijn voordelen!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 januari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Uit het AD:

Mario Been zei: ,,Het was een zeer goed gesprek en we gaan er absoluut uitkomen. Het gaat om een overeenkomst voor volgend seizoen. Ze hebben nog wel geprobeerd me over te halen per direct te komen. Maar hoe zeer ik ook Feyenoorder ben, ik wil mijn afspraken met NEC absoluut nakomen.''

Been wilde nog niks zeggen over de contractduur. ,,We hebben het ook nog niet afgerond. Er zal nog meer worden gesproken.''
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 23 januari 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:
Ik zie wel een grote smile op z'n gezicht :)
Dan zullen de onderhandelingen wel geslaagd zijn...
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
gefeliciteerd Feyenoord, eindelijk toch nog iets in het jubileum jaar om te vieren!
heb weer helemaal zin in morgen

zaterdag 1 minuut stilte voor Aad Bak
500 wedstrijd voor Timmer......
Been zeker erbij!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - vrijdag 23 januari 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Volgend jaar 30mijoen extra voor spelers en kampioen onder Been mooier kan komend seizoen niet worden. KAMERADEN 4-ever
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 januari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
ben wel een zeikerd, maar als ze vorige week wel hadden gebeld was ie waarschijnlijk wel meteen gekomen. Ik denk dat hier 2 bestuursleden heel hard bezig zijn om hun baantje te redden. Wil Been kunnen presteren moet de organisatie op de schop. dus Gudde en Jacobs oprotten...
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:23   quote  deeplink  
jezus wat ben jij een zeikerd ;)
schiedam
 schiedam - vrijdag 23 januari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 17:20 schreef hotjumper het volgende:
ben wel een zeikerd, maar als ze vorige week wel hadden gebeld was ie waarschijnlijk wel meteen gekomen. Ik denk dat hier 2 bestuursleden heel hard bezig zijn om hun baantje te redden. Wil Been kunnen presteren moet de organisatie op de schop. dus Gudde en Jacobs oprotten...
blijf toch is een x postief man zo kom feyenoord nooit op de rails met alleen maar dat gezeik!!!!!!
derq
 derq - vrijdag 23 januari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
gudde jacobs hofland lucius timmer landzaat weg
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 17:52   quote  deeplink  
Lucis en Timmer EENS maar ff ontopic, fantastisch eindelijk nieuws uit de kuip!
volgende week kunnen we weer zeuren en de week erna dat we maar 3 punten uit 4 wedstrijden hebben gehaald, maar nu wil ik ff blij zijn :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door Nop --
ariefr
 ariefr - vrijdag 23 januari 2009 - 18:16   quote  deeplink  
waarom moet landzaat weg, terwijl ie niet speelt, vlaar en vincken zijn al 3 jaar geblesseerd en mogen wel blijven.. lucius, hofland,de cler en timmer oprotten, en als makaay zo door gaat ook dan zijn de rotte appels uit de selectie weg sponsors leggen geld in been komt we halen 2 goed verdedigers en een of 2 spitsen iedereen contract verlengen en nieuwe start maken. Volgend jaar geen europees voetbal maar dat heeft idd voordelen. Kijk naar AZ, vorig jaar 12e nu 1e en topfavoriet , been kan automatisme inslijpen omdat ie tussen de wedstrijden traininsgelegenheid genoefg heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 januari 2009 door ariefr --
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 18:31   quote  deeplink  
bron Been > Radio Rijnmond;

http://217.149.193.67:8080/ramgen//audio/januari2009/23-01-been.rm
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 23 januari 2009 - 18:52   quote  deeplink  
eindelijk goed nieuws!!!! Werd tijd! Nu Don Leo voor rest van het seizoen en vanaf volgend jaar TD. Dan ook maar hopen dat dat van die dertig miljoen ook echt waar is.
cees zwartbles
 cees zwartbles - vrijdag 23 januari 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Alees goed en best, ben er blij mee!
MAAR je begint toch met een nieuwe Technisch Directeur?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 januari 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 19:02 schreef cees zwartbles het volgende:
Alees goed en best, ben er blij mee!
MAAR je begint toch met een nieuwe Technisch Directeur?
Of een trainer voor dit seizoen

Maar ben wel blij als Been volgende zomer komt
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Hehe eindelijk eens goed nieuws vanuit Rotterdam! Alleen jammer dat we de rest van het seizoen met een Vlemmings moeten doen.

Ook ik denk nu dat ik mijn seizoenskaart gaat verlengen maar dat ligt er nog aan wie men aantrekt als technisch directeur.

Ik hoop echt dat het Hiddink of Beenhakker wordt!
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 19:34   quote  deeplink  
tv rijnmond vult nog aan dat ws. Beenhakker ook komt, dit zou de reden zijn dat Been nu al naar buiten is gebracht.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 19:36   quote  deeplink  
En dan die zogenaamde mensen met geld , nu moeten ze daad bij woord voegen en die € 30.000.000,= aan investeringen voor nieuwe spelers toekennen aan het nieuwe technisch team van Feyenoord om nu eens de juiste spelers aan te trekken!

Een nieuwe keeper, 2 centrumverdedigers en minimaal 2 aanvallers en een bikkel voor op het middeveld. Dus wat mij betreft 6 nieuwe spelers en de volgende mogen wat mij betreft vertrekken:
Hofland,Bahia,Greene,Lucius,Bruins,Slory en Fer
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 19:36   quote  deeplink  
suggesties voor nieuwe spelers zie ik graag tegemoed.........
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 januari 2009 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 19:36 schreef antoniorijen het volgende:
En dan die zogenaamde mensen met geld , nu moeten ze daad bij woord voegen en die € 30.000.000,= aan investeringen voor nieuwe spelers toekennen aan het nieuwe technisch team van Feyenoord om nu eens de juiste spelers aan te trekken!

Een nieuwe keeper, 2 centrumverdedigers en minimaal 2 aanvallers en een bikkel voor op het middeveld. Dus wat mij betreft 6 nieuwe spelers en de volgende mogen wat mij betreft vertrekken:
Hofland,Bahia,Greene,Lucius,Bruins,Slory en Fer
Even een paar vragen over de spelers die jij laat vertrekken:

Wat heb jij tegen Bahia?
Die is zeer bruikbaar en is nu gewoon wat onzeker

Wat heb jij tegen Fer?
Is in de ogen van veel kenners een groot talent

Wat heb jij tegen Slory?
Hij heeft nog niet echt een kans gehad door blessures
Voor Vlaar en Vincken geldt hetzelfde, maar die stuur je niet weg
Nop
 Nop - vrijdag 23 januari 2009 - 19:40   quote  deeplink  
two Been or not two Beenhakkerrrrrr
Mario Met een Been bij Feyenoord
Hakken in die selectie met die Benen!
Timmer en lucius nemen hopelijk de Benen.

Tering als je ff doorgaat kan dit een leuk lijstje worden ;) ben echt blij met dit nieuws heerlijk!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 23 januari 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Wat wel vreemd is dat er meteen gezegd werd dat de dinsdag na het ontslag van Verbeek zeker de nieuwe (tijdelijke) trainer bekend zou worden gemaakt en in wat andere berichten dat Been en Beenhakker ideale kandidaten waren maar dat gisteren Beenhakker nog niets had vernomen, ook niet via een omweg, en dat ze vandaag pas aan Been gevraagd hebben of hij niet eerder weg kon bij NEC.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 23 januari 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 19:39 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Even een paar vragen over de spelers die jij laat vertrekken:

Wat heb jij tegen Bahia?
Die is zeer bruikbaar en is nu gewoon wat onzeker

Wat heb jij tegen Fer?
Is in de ogen van veel kenners een groot talent

Wat heb jij tegen Slory?
Hij heeft nog niet echt een kans gehad door blessures
Voor Vlaar en Vincken geldt hetzelfde, maar die stuur je niet weg
Tja wat moet ik zeggen ik vind deze spelers gewoon waardeloos en voegen niks toe aan dit Feyenoord en daar gaat het mij om en je heb gelijk wat betreft vinken en vlaar. Maar ik vind dat deze spelers zich eerst mogen bewijzen en dan pas oordelen
Dre71
 Dre71 - vrijdag 23 januari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
bijna rond... paar consumptiebonnetjes schijnt het nog om te gaan ;-)
limbo fr
 limbo fr - vrijdag 23 januari 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Als we Vlaar hadden gehad stonden we nu in de top 4, had zelfs Timmer een keeper geleken.
vergelijk Vlaar maar eens met green,lucius en hofland
reteppp
 reteppp - vrijdag 23 januari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
beenhakker als td erbij ...die man heeft een netwerk ...niet normaal....laat ze maar komen....mijn weekend kan niet meer stuk........
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 januari 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 20:06 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Tja wat moet ik zeggen ik vind deze spelers gewoon waardeloos en voegen niks toe aan dit Feyenoord en daar gaat het mij om en je heb gelijk wat betreft vinken en vlaar. Maar ik vind dat deze spelers zich eerst mogen bewijzen en dan pas oordelen
Maar je oordeelt al wel over Slory
En die heeft evenveel tijd gekregen om zich te bewijzen
Ook nog geen 5 wedstrijden
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 januari 2009 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 - 17:25 schreef schiedam het volgende:

[..]

blijf toch is een x postief man zo kom feyenoord nooit op de rails met alleen maar dat gezeik!!!!!!
Nee, door een held als Been op te schepen met een kut bestuur daar trekken we straks een volle kuip mee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 januari 2009 - 08:55   quote  deeplink  
Is er inderdaad eindelijk eens goed nieuws en blijven sommigen nog afgeven op Feyenoord!!! We moeten ze ook wel een kans geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord onderhandelt met Been - Na de zomer definitief...









0.0083689