|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat Timmer volgend seizoen ook nog eerste keeper is. Hoop dat ze een jonge keeper halen als: Krul of Vermeer ofzo... Welke keeper zou nog meer haalbaar zijn? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Timmer wou nog 1 jaar door , ik hoop als reserve want het is wel mooi geweest zo. Mulder tjah ik weet niet hoor.... Dacht meer aan een Veldhuizen of Krul idd. |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
gentenaar niet al te duur reserve bij ajax halen die gast |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mulder terug!!! Anders Krul of Velthuizen!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Bahia? die zit altijd met zijn handen of aan een speler of aan de bal, denk dat ie wel goed zou kunnen keepen ;)
Vanavond weer de opkomst van Timmer zien, met veel aplaus wat is niet echt kan begrijpen, tuurlijk hij is Feyenoord uitfluiten niet maar mijn bevroren vingers en handen blijven in mijn zak. Voor de aftrap als hij zijn lijntje van de 16 naar zijn doellijn trek wil ik altijd wel ff, maarja weg met die gozert! stoot tegen een tafel ofzo en blijf weken thuis! |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
laat je hond uit timmert!! ;) |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
T is te hopen dat Vlemmings de stap durft te zetten van Dijk erin te zetten |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Michel Vorm Moet feyenoord echt voor gaan is goeie jonge keeper |
|
|
|
|
appel
|
|
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Krul, Vorm of Mulder een van deze drie kan en moet het worden waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Mulder mede vanwege zijn lengte |
|
|
|
|
opa
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Heeft iemand die Krul zien spelen? Nee, ik ook niet. Hij mag dan wel bij Newcastle onder contract staan, maar daar is die 3e keeper. En zou je dan goed genoeg zijn voor Feyenoord volgend jaar? Ik zou Mulder voor de leeuwen gooien met backup van good-old Van Dijk, Timmer 3e keeper. |
|
|
|
|
marcelinho
|
|
|
Mulder moeten ze terug halen hij laat elke week zien bij excelsior een goede keeper te zijn! En anders moeten ze Dudek terughalen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Dat die Timmer ook nog in het nederlands eftal zit, pfff..... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: Ja dat snap ik al jaren niet deze Timmer kan gewoon niet meer mee en moet heel snel met pensioen of naar arabie om zijn portemonnee te vullen ( Vraag maar aan de broertjs de Boer ) |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Geboren in Rotterdam
|
|
|
Alles is goed, als Timmer maar vervroegd naar zijn nieuwe job bij Jaap Stam verdwijnt. Mijn keus: 1. Veldhuizen, 2, Vorm, 3. Mulder. Ik heb die krul nog nooit in actie gezien, dus heb ik er ook geen mening over |
|
|
|