BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen krachttraining meer voor oudere spelers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zaterdag 24 januari 2009 - 12:43   quote  deeplink  
Geen krachttraining meer voor oudere spelers

Nu Leon Vlemmings aan de macht is, zijn er wel degelijk dingen anders in De Kuip. Zo hoeven de oudere spelers niet meer in het krachthonk. Dat was volgens Vlemmings echter al met Verbeek besloten.

"Met Gertjan hadden we dat al met de spelers besproken. Een aantal oudere jongens heeft van hem de vrijheid gekregen om krachttraining niet binnen te doen, maar naar het veld te gaan. Dat is niet iets nieuws van mijn kant."

Hoewel hij amper een week de taken van Gertjan Verbeek heeft overgenomen, merken de spelers al een verschil in aanpak. "Ik ben wie ik ben, daardoor zullen er automatisch dingen veranderen," zegt Vlemmings daar zelf over in het Algemeen Dagblad. "Op tactisch gebied leg ik misschien andere accenten. Met name in de indeling van trainingen is, denk ik wel iets anders. In zo’n korte tijd moet je dat ook niet te belangrijk maken. We hebben veel wedstrijden achter elkaar gehad en weinig echt kunnen trainen met elkaar. Dat gaat de komende weken, áls ik dan nog in deze positie zit, merkbaar zijn."

Bron: Feyenoord Netwerk

En terecht!
sevillana
 sevillana - zaterdag 24 januari 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Dit feit zal dan ongetwijfeld door een aantal van die oudere spelers gevierd gaan worden in het uitgaansleven van Rotterdam. Doen ze onbewust toch nog iets aan heffen, weliswaar geen gewichten, maar toch!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 24 januari 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Laten we voor we commentaar hebben de komende weken eerst maar eens kijken of het er beter op gaat. Je weet nooit!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 24 januari 2009 - 14:02   quote  deeplink  
Hebben Hofland en Lucius toch hun zin gekregen....................
Belachelijk gewoon dit verhaal hieruit blijk maar weer wie de macht heeft
Gast138
 Gast138 - zaterdag 24 januari 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Anton,

Vlemmings is nu de technische baas en hij stopt met krachttraining voor oudere spelers. Door te beweren dat een tweetal spelers hun zin hebben gekregen, suggereer jij dus dat Vlemmings heeft toegegeven aan de wensen van de oudere spelers. Als dat zo is dan hebben de spelers de macht en is Vlemmings een watje en moet hij oppleuren. Ik denk dat niet, ik denk dat hij gewoon veel meer verstand van voetballen heeft dan die gemankeerde bokser, maar dat terzijde.
Trouwens waarom noem jij alleen Hofland en Lucius? Probeer je op deze manier twee spelers die je niet mag belachelijk te maken? Als je meent wat je zegt en je bent een vent dan noem je ook Gio en Makaay. Of komt dat je niet uit?

Ik denk dat door deze actie duidelijk wordt dat GJV een prutser is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2009 door Gast138 --
moa
 moa - zaterdag 24 januari 2009 - 14:43   quote  deeplink  
@ antonio

En o.a. Makaay, v Bronckhorst, Timmer, Cler,
Deze waren ook tegen de aanpak van Verbeek wat betreft de krachtpatserij..

Overigens is die kritiek terecht, v Bronckhorst en Makaay hebben allebei een dijk van een Carrière, en zijn nog nooit ergens bekritiseerd om fysieke tekort komingen, dus waarom zouden zij nu ineens wel aan de gewichten moeten hangen?
Bokito
 Bokito - zondag 25 januari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
'k heb gisteren ook wel gezien dat ze geen krachttraining nodig hebben ................
een wegwijzer over het veld zou meer opleveren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen krachttraining meer voor oudere spelers









0.0058000