BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 24 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Ik zie dat we weer achter staan dank zij Timmer die twijfelt bij een corner, het wordt de hoogste tijd dat deze bejaarde gaat rusten en dan voorgoed
Bokito
 Bokito - zondag 25 januari 2009 - 10:46   quote  deeplink  
en laattie Lucius dan meenemen om te dammen
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 25 januari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 - 22:10 schreef antoniorijen het volgende:
Ik zie dat we weer achter staan dank zij Timmer die twijfelt bij een corner, het wordt de hoogste tijd dat deze bejaarde gaat rusten en dan voorgoed
Kun je niet rekenen?
We hebben 2 punten verloren
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 25 januari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Dit heb ik geplaats toen we nog met 0-1 achterstonden, maar al met al hij kost ons weer duurbare punten. Het is de hoogste tijd om Timmer te vervangen en te laten gaan. Kan ie met Marianne Timmer naar het buitenland om haar bij te staan tijdens het schaatsseizoen
ariefr
 ariefr - zondag 25 januari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
ja idd, timmer zn fout maar er waren er meer die niet onschuldig waren, en dat de hele weds lang
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 25 januari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Jij heb een punt verdiend phyxsius ha ha ha

Wat bokito zegt is niet waar

Ik denk dat ze gaan vissen.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 25 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Nee misschien kunnen timmer,lucius,bahia en hofland op rollator voetbal
ariefr
 ariefr - zondag 25 januari 2009 - 20:37   quote  deeplink  
dan blinken ze wel uit
Vak Q
 Vak Q - zondag 25 januari 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Hoi Antonzeikerd.
Als jij tijd heb om tijdens de wedstrijd op jou PC te gaan vermelden wat er aan de hand is weet ik genoeg.
Weer zo'n radio/tv supporter met een grote bek maar niet de lef in zijn sodemieter om naar de kuip te komen.
En als je goed heb opgelet kon je zien dat El Ahmadi zijn mannetje vrij liet inkoppen en ik lees ook niets over de redding toen we achter stonden en Bahia zich makkelijk liet uikappen door Demouge die daarna vrij kon inschieten.
Maar de redding van Timmer voorkwam de 0-2.
Ben je blind of wo; je zo iets niet zien anders heb je niks te zeiken achter je computertje.
eddie1988
 eddie1988 - zondag 25 januari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
hoi vakkie Q je mag wel gelijk hebben maar een normale keeper hoord die redingen te maken.
Daarvoor sta die in het doel.
Timmer kost ons alleen maar punten met twijfelen verkeerde ballen uitschieten niet weten waar die mee bezig is. Stil staan bij vrije trappen altijd te ver in de hoe staan.
Nou ik wordt er helemaal op afgemaakt als ik stap bij een corner en ga dan terug eerste keepers regel. als je kom kom je en mag je nooit terug lopen ben je altijd geklopt.
Sorry maar moes is ff kwijt.
Wat een kut keeper is die Timmer
Vak Q
 Vak Q - zondag 25 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Geeft niks hoor iedereen heeft een mening maar op dit moment hebben we niet veel beters dus je moet het er mee doen.
eddie1988
 eddie1988 - zondag 25 januari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
ik vind zelf van dijk toch meer uitstraling hebben.
wel wat ouder maar net als lodewijks niemand durf in zijn buurt te komen en ze heersen allebij in hun strafschop gebied.
Dus met lodewijks er bij 2 goede vervangers
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 25 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Hallo vakkie Q zeikerd,

Ik was nu thuis gebleven met een flinke griep dus wat loop jij nu te zeieken normaal kom ik elke thuis wedstrijd bekijken vanuit Noord brabant en dan helemaal vanuit Helmond dus doe jij even normaal. En ik beoordeel Timmer niet over 1 wedstrijd maar al vele jaren , het is over en uit met Timmer is vergane glorie
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 25 januari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Ook ik vind Timmer niet goed genoeg meer, maar dat is al vele malen besproken in dit forum, dus heeft niet zoveel zin daar weer over te beginnen.
Bloedgroep-FFFFF
 Bloedgroep-FFFFF - zondag 25 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Twijfelkont en angsthaas Timmer, weer bedankt, nu is je clausule zeker ingegaan? een jaar extra bij ons? Galbak, gaat heen, Mario stelt je echt niet op, NOOIT. De pers spreekt er al schande van, maar kennelijk heb je daar in de kleedkamer wel zelfvertrouwen en doe je je mond open, ( zou je eens in het veld moeten doen/hebben),
Als je Feyenoord echt nog meer punten wilt kosten, dan blijf je keeper, maar..aub, doe waanzinnig vveel mensen een plezier en dan maar Rob v dijk, die was 2 wedstrijden AANWEZIG en straalde zekerheid uit, riep LOS en pakte de bal. Maar jij?
Je hebt ons dit seizoen extreem veel punten gekost, ipv gepakt voor de club, kijk eerlijk in de spiegel en VERTREK, liefst gisteren nog.
Vak Q
 Vak Q - maandag 26 januari 2009 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 21:44 schreef antoniorijen het volgende:
Hallo vakkie Q zeikerd,

Ik was nu thuis gebleven met een flinke griep dus wat loop jij nu te zeieken normaal kom ik elke thuis wedstrijd bekijken vanuit Noord brabant en dan helemaal vanuit Helmond dus doe jij even normaal. En ik beoordeel Timmer niet over 1 wedstrijd maar al vele jaren , het is over en uit met Timmer is vergane glorie
Oke ik wist niet dat je kwaad werd.
en wat spelhervattingen betreft heb je een beetje gelijk maar het is ook moeilijk als je het spel wil hervatten en niemand wil de bal hebben.
Dus niet alles afschuiven op 1 mannetje.(vind ik)
derq
 derq - maandag 26 januari 2009 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 01:02 schreef Vak Q het volgende:

[..]

Oke ik wist niet dat je kwaad werd.
en wat spelhervattingen betreft heb je een beetje gelijk maar het is ook moeilijk als je het spel wil hervatten en niemand wil de bal hebben.
Dus niet alles afschuiven op 1 mannetje.(vind ik)
nee, dat zou je eens tegen de spelers moeten zeggen.
die schoven alles toch ook af op 1 mannetje?
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 03:44   quote  deeplink  
timmer moet samen met vlemmings oprotten.
fr1990
 fr1990 - maandag 26 januari 2009 - 14:53   quote  deeplink  
timmer moet echt weg. Zet darley nou eens op goal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door fr1990 --
fey21
 fey21 - maandag 26 januari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 07:19 schreef daag gj het volgende:
Timmer is geen topkeeper, maar heeft zeker geen slecht seizoen, waar was die miskoop van 5 miljoen bij die corner? Laat hem dan oprotten ... bakt er niets van.
En wat Timmer betreft, vergeet niet dat hij ook gewoon een kutverdediging voor zich heeft liggen.
en als Lucius met bahia de centrale verdediging moet gaan verzorgen...
Dan kan je eigenlijk al aanvoelen dat bahia al het werk zal moeten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door Boudewijn --
Ronneke
 Ronneke - maandag 26 januari 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Zag je Timmer weer??
Eerts naar de bal, dan weer stapje terug omdat hij niet durft en dan kansloos zoals zo veel op dezelfde manier is gebeurd. Waardeloze keeper.................
bb
 bb - maandag 26 januari 2009 - 16:58   quote  deeplink  
zeker moet timmer oprotten en lucius ook graag, voordat wij in de jupiler zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door bb --
bobo
 bobo - maandag 26 januari 2009 - 17:58   quote  deeplink  
wat een stel jankers hier en dat noemen zichzelf supporter
LOBBES
 LOBBES - maandag 26 januari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
IK vraag het me ook af,dit zijn de mannen die vooraan staan als het goed gaat.
Supporter ben je in voor en tegen spoed,kritiek oke maar een keer moet het over zijn Blijf lekker thuis als je het niks vind en ga lekker op het 020 forum zitten zeiken!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 18:08 schreef LOBBES het volgende:
IK vraag het me ook af,dit zijn de mannen die vooraan staan als het goed gaat.
Supporter ben je in voor en tegen spoed,kritiek oke maar een keer moet het over zijn Blijf lekker thuis als je het niks vind en ga lekker op het 020 forum zitten zeiken!!!!!!!!!!!!!!
das lekker, als ik thuis blijf ben ik ook geen supporter. nu weet ik het ook niet meer. Maar je bent natuurlijk pas een echte als je blij bent met een keeper die er niets van bakt...
LOBBES
 LOBBES - maandag 26 januari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 18:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

das lekker, als ik thuis blijf ben ik ook geen supporter. nu weet ik het ook niet meer. Maar je bent natuurlijk pas een echte als je blij bent met een keeper die er niets van bakt...
Je hebt helemaal gelijk ,door jou reacties en steun wordt je genomineerd om supporter van het jaar te worden
LOBBES
 LOBBES - maandag 26 januari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 18:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

das lekker, als ik thuis blijf ben ik ook geen supporter. nu weet ik het ook niet meer. Maar je bent natuurlijk pas een echte als je blij bent met een keeper die er niets van bakt...
Je hebt helemaal gelijk ,door jou reacties en steun wordt je genomineerd om supporter van het jaar te worden
raymondtjuh
 raymondtjuh - maandag 26 januari 2009 - 18:32   quote  deeplink  
je heb voor en tegenstanders omtrend henk timmer maar over 1 ding zijn we het toch met zijn alle eens hij is echt heel erg onzeker geworden waardoor hij ons heel veel punten is gaan kosten .en dat hij dat zelf niet ziet dat komt omdat er een paar sukkels hem een nieuw contract hebben aan geboden maar wees gerust mario gaat echt niet met hem verder daar zorg leo wel voor
LOBBES
 LOBBES - maandag 26 januari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Natuurlijk heb je gelijk,ik vond Van Dijk tegen nac ook super.
Hij was rustig en opbouwend tegen de jonge spelers.
Maar zou de hele technische staf het verkeerd zien,willen zij niet winnen?
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 18:30 schreef LOBBES het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk ,door jou reacties en steun wordt je genomineerd om supporter van het jaar te worden
Jippie!!!
remi
 remi - woensdag 28 januari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
Even voor de goede orde. Timmer is voor een al niet zekere verdediging een drama. veel te paniekerig en daardoor geen rust achterin. iedere wedstrijd een fout wat punten kost. Haal Mulder terug van Excelsior want het seizoen is toch al naar de knoppen dan kan die jongen alvast wennen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......









0.0076839