|
|
Julio Cortez
|
|
|
jongens ff serieus dit is geen grap via insiders heb ik vernomen dat guus hidding technisch directeur wordt bij feyenoord volgend seizoen en dat ie Arshavin meeneemt m.b.v die 30 miljoen die feyenoord zal krijge. Ik maak egt geen grap dit is echt VOLGEND SEIZOEN KAMPIOEN
we zullen het zien volgend seizoen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En toch beschouw ik het als een grote grap! |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
hahahahahaha geef mij ook een beete van die shit die jij gebruikt |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Lijkt mij ook. Been wil Beenhakker als TD |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
rocutus
|
|
|
Dit is geen grap, dit is ronduit belachelijk Als dit waar is eet ik 5 ajax sjalen op. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
hahaahhaha daar hou ik je aan maar idd,lijkt mij ook weer een grap |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik ben Feyenoorder en zou het graag geloven maar dit wil er bij mij echt niet in! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Als dit waar is dan ga ik naakt op de tribune zitten. Wel bij een lekker temperatuurtje |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Arshavin naar Nederland??!
Arsenal moet al op z'n knieën om hem binnen te halen.. Maar gelukkig hebben we bij Feyenoord een superbestuur, die tot alles in staat is. Wie weet kunnen we Drogba en Walcott ook meteen halen. Guti en touré om de bank warm te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
sinterklaas bestaat volgens jou zeker ook,of is hij je bron? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja hij neemt Abramovic ook mee denk? |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
lach me kapot als die vent gelijk het hahaha |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
joh ze weten kaka nog los te weken bij ac milan:P:S kom op zeg waarom plaats je zo een topic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jez2s dat grapje zat wel diep zeg haha |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ahhh, net wanneer ik m aangepast heb |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ik merk dat ik weer een boel onzin loop te lullen. Dus misschien is het maar beter voor me om te gaan pitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2009 - 00:29 schreef fey21 het volgende:ik merk dat ik weer een boel onzin loop te lullen. Dus misschien is het maar beter voor me om te gaan pitten Het was ook koud in de KUIP,mij noten waren er bijna vanaf gevroren.Snel naar huis gereden en dan is de scherpte er ook vanaf.Dus het kan ook aan mij gelegen hebben pffffffff wat een avond wederom. Ik ga ook naar mijn mandje .... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jongens, ik kreeg een smsje van robinho die is het zat bij city! en wil ook wel komen naar feyenoord. Ook heeft hij nog veel contact met cannavaro en vertelde aan cannavaro dat feyenoord ook de beste ploeg is om af te bouwen dus hij bellen met de kuip maar niemand nam op dus gaat hij het nog een keer proberen als er een td'r zit .... ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
@Julio Cortez
Je naam klinkt alsof je uit Colombia komt. Je praat of je uit colombia komt. Met andere woorden "kan je niet voor een leuk prijsje iets regelen wat uit Colombia komt?". Jij begint er in ieder geval behoorlijk raar van te lullen.1: Kan Hiddink helemaal niet bepalen want is bondscoach en geen trainer van Zenit. 2: En hiddink komt niet. 3: liever drie of vier structurele versterkingen 4: alleen Arshavin aakt het verschil niet enz. enz. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: inderdaad dit zijn geen grappen |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ja zal wel,ingeruild op timmer en zijn kliek zeker... |
|
|
|
|
ron70
|
|
|
ja jongens het is echt waar maar de grootste verassing kom nog messi en kaka komen ook ik ga volgende week geld ophalen kom mischien ook bij jullie aan de deur ne nog een goed bericht de eerste 5euries heb ik al |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 25 januari 2009 - 10:47 schreef ron70 het volgende:ja jongens het is echt waar maar de grootste verassing kom nog messi en kaka komen ook ik ga volgende week geld ophalen kom mischien ook bij jullie aan de deur ne nog een goed bericht de eerste 5euries heb ik al Als je toch bezig bent, neem Materazzi ook mee dan!!! |
|
|
|
|
dre
|
|
|
stel als het zo zou zijn vind ik die arshavin te oud. stel als hij 2 seizoenen zou blijven is hij ook 30 geef dat geld wat je aan talent vole spelers uit die nog de groei mogelijkheden hebben en later voor meer geld weer weggaan van de 30 miljoen wat feijenoord krijgt moeten ze proberen om het over een aantal jaar te verdubbelen met de aan en verkoop van de nieuwe spelers. |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
we hebben niet eens geld voor niewe pionnen |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Dre? Arshavin te oud... kom op zeg! dit soort spelers lik je je vingers bij af, of zie ik dit nu verkeerd? hij kreeg nederland niet te vergeten stil... |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
hij is een meerwaarde voor elk team idd |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
ja en een ramp voor de begroting...iemand als been scout geen voetballers maar kan ze maken...eigen jeugd en vertrouwen want er loopt talent genoeg rond |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Dream on dear Feyenoord fans , it will never happens i thinks |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik heb ik een vorige post ale eens een team voor volgend seizoen ingegeven.... Ik denk dat het nog waarheid gaat worden op deze manier. ;-) |
|
|
|