BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit team vecht niet meer voor elkaar

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 25 januari 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Er zit niets anders op dan na dit seizoen een groot deel van de selectie te verkopen/verhuren. Dit elftal gaat niet meer door het vuur voor elkaar. Spelers zijn ook onzeker en sommige horen gewoon niet thuis op het hoogste niveau...
fey21
 fey21 - zondag 25 januari 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Exit Bruins, Lucius, Greene
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 januari 2009 - 00:45   quote  deeplink  
Exit Lucius Greene en vooral TIMMERRRRRRRRRR.
Marciano
 Marciano - zondag 25 januari 2009 - 00:47   quote  deeplink  
Wil je geen pech?
Timmer weg!
Kadaver
 Kadaver - zondag 25 januari 2009 - 00:57   quote  deeplink  
100% eens met de topic.
-100% eens met het noemen van Bruins van fey21.
Bruins is een heel groot talent. Ik vind het jammer dat hij geen kans krijgt vanuit het publiek. Die kerel zit overduidelijk niet lekker in zijn vel en wij helpen hem daar niet bij door dat gekanker en te juichen wanneer hij gewisseld wordt, zelfs als hij de slechtse niet was op het veld. Bruins wordt door het legioen geslachtofferd en dat is diep en diep triest.
Bruins wordt een belangrijk pion in de toekomst en die moet je koesteren.
fey21
 fey21 - zondag 25 januari 2009 - 01:12   quote  deeplink  
ik weet dat hij wel KAN voetballen
Maar op dit moment past hij gewoonweg niet bij Feyenoord.
Feyenoord heeft op dit moment geen tijd om te wachten totdat hij op fc Twente-niveau gaat voetballen.
Nu vind ik m alleen leuk voor op de bank, maar daar zal hij uiteindelijk niks van leren..
Dus denk ik dat de beste oplossing is om hem te verkopen nu hij nog wat waard is., of verhuren.

nogmaals, het kan een hele goeie speler worden, maar dat zal veel tijd gaan kosten.
En feyenoord heeft geen tijd en geld om met spelers te experimenteren tot ze 28 zijn.
derq
 derq - zondag 25 januari 2009 - 04:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 00:47 schreef Marciano het volgende:
Wil je geen pech?
Timmer weg!
wil je geen ruzie? hofland lucius opkankeren.
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 05:14   quote  deeplink  
100% eens met kadaver
DJ010
 DJ010 - zondag 25 januari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
bruins of hofs??? tja ik weet het wel...en dan is nicky best vaak geblesseerd maar toch
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Bruins kan geweldig voetballen in een draaiend team. Hebben we dat nu??? Nee, dus exit Bruins. Iedereen zit maar over geduld, maar hebben we de ranglijst en het vertoonde voetbal al eens gezien. Nu oplossingen want gaat zo niet langer. anders zeg ik dat we hem moeten verhuren en kijken of hij weer op niveau komt en anders exit. Mag hij Timmer, Lucius, Greene en Hofland mee nemen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
O ja!!!!! Haal Hofs terug!!!!!!!
Els
 Els - zondag 25 januari 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Dat Timmer en Lucius op zijn, daar lijkt iedereen het toch wel mee eens. Dat je van hen zegt: oppleuren is weliswaar niet de term die ik voor een Feyenoordspeler zou gebruiken, maar ik ben het wel eens met de strekking. Van Bruins hetzelfde zeggen, is kapitaalvernietiging. Die jongen heeft wel degelijk veel talent, maar om een of andere reden (zware omstandigheden, fysiek en psychisch, ik noem maar wat?) komt het er momenteel niet uit. Even 2 heel goede redenen om hem nu niet de Kuip uit te jagen: 1 Been komt, de trainer onder wie hij z'n aanduiding talent heeft verworven. 2 Hebben wij niet vaker talent afgeschreven, wat bij andere elftallen de sterren van de hemel speelde, zie bijv van Persie?
sebbe1
 sebbe1 - zondag 25 januari 2009 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 00:57 schreef Kadaver het volgende:
100% eens met de topic.
-100% eens met het noemen van Bruins van fey21.
Bruins is een heel groot talent. Ik vind het jammer dat hij geen kans krijgt vanuit het publiek. Die kerel zit overduidelijk niet lekker in zijn vel en wij helpen hem daar niet bij door dat gekanker en te juichen wanneer hij gewisseld wordt, zelfs als hij de slechtse niet was op het veld. Bruins wordt door het legioen geslachtofferd en dat is diep en diep triest.
Bruins wordt een belangrijk pion in de toekomst en die moet je koesteren.
Misschien wel een talent, maar hij loopt erbij alsof hij het al helemaal heeft gemaakt. Je kan wel leuk ballen, maar met een 020 mentaliteit ben je op dit moment geen meerwaarde. We hebben niets aan ego's op het moment, je moet je kunnen wegcijferen voor het team en dat kan/doet hij niet.
Kadaver
 Kadaver - zondag 25 januari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 10:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Bruins kan geweldig voetballen in een draaiend team. Hebben we dat nu??? Nee, dus exit Bruins. Iedereen zit maar over geduld, maar hebben we de ranglijst en het vertoonde voetbal al eens gezien. Nu oplossingen want gaat zo niet langer. anders zeg ik dat we hem moeten verhuren en kijken of hij weer op niveau komt en anders exit. Mag hij Timmer, Lucius, Greene en Hofland mee nemen.
Dit is nog geen reden om hem standaard uit te fluiten!
Ik ben het ermee eens dat hij volledig op zijn rendement draait in een goed spelend elftal, maar dat geldt voor heel veel spelers. Er wordt lang niet zoveel gekankerd op anders spelers als op hem, terwijl die dezelfde fouten maken.
Waarschijnlijk omdat hij een laconieke uitstraling heeft die niet bij Feyenoord past, maakt het hem niet tot favoriet, maar als je hem als publiek zijnde geen kans geeft, zal hij het bij Feyenoord nooit waarmaken en zal hij bij een andere club wel volledig ontbloemen, net zoals bij van Persie en Elmander (Els).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2009 door Kadaver --
sevillana
 sevillana - zondag 25 januari 2009 - 13:27   quote  deeplink  
TEAM? WELK TEAM?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Dan maar ergens anders ontbloemen, wij hebben op het moment geen kut aan hem. Is niet leuk als hij ergens anders ontbloemt maar is nog veel minder leuk om spelers van zijn huidige niveau en lager bij ons in het veld te zien. Heeft niet de goede kop, uitstraling en niveau (in ieder geval niet wat ik tot nu toe van hem gezien heb) om bij Feyenoord te spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit team vecht niet meer voor elkaar









0.0076999