BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: gezellig

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 05:32   quote  deeplink  
quote:
Gevraagd naar aanknopingspunten loofde Vlemmings onder meer de manier waarop zijn spelersgroep in de moeilijke fase die zij doormaakt met elkaar omgaat, evenals de prettige omgang met de begeleidingsstaf, directie en Raad van commissarissen. ‘Ik merk dat het allemaal wat rustiger wordt’, zei de coach. ‘Dat is de absolute basis om goed te kunnen werken.’
ben erg opgelucht om van Vlemming te horen dat de gezeligheid niet lijdt onder de resultaten.

wat een lul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2009 door hotjumper --
Jahmehyka
 Jahmehyka - zondag 25 januari 2009 - 08:34   quote  deeplink  
Je hebt gelijk wat een lul. Iemand die met droge ogen Lucius, Hofland, ]bruins en Timmer blijft opstellen kan je niet serieus nemen.

Mijn opstelling voor a.s. zondag (als de heren niet meer geblesseerd zijn):

Van Dijk

Tiendalli Landzaat Bahia de Cler

El Ahmadi Gio

Tomasson

Winaldum of Slory Makaay Biseswar

Met de kanttekening dat ik geen Landzaat fan ben maar ik v ond hem tegen die neuzen geen slechte pot spelen dus centraal achterin met Bahia als mandekker
agneovo
 agneovo - zondag 25 januari 2009 - 08:49   quote  deeplink  
en moeten we jullie wel serieus nemen dan???
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Neem op dit moment iedereen meer serieus dan een trainer die stug Timmer, Lucius, Greene, Bruins of Hofland blijft op stellen. Neem zelfs de mensen die het nooit met me eens zijn op dit forum meer serieus. denk wel dat Bruins gewoon even een jaartje uitgeleend moet worden of misschien dat Been hem aan het voetballen krijg. Potentie heeft hij wel, maar je heb nu geen ene klote aan hem!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 08:49 schreef agneovo het volgende:
en moeten we jullie wel serieus nemen dan???
tuurlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: gezellig









0.0083901