BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te veranderen na dit rampseizoen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
melrdam010
 melrdam010 - zondag 25 januari 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Dit seizoen valt er niks meer te halen..
Het is een rampjaar, en een jaar die feyenoord snel wil vergeten.

Maar wat zou er moeten veranderen voor het seizoen 2009/2010?

technische staf, trainer, spelersgroep alles eigenlijk?
melrdam010
 melrdam010 - zondag 25 januari 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Ik wil sowieso been als trainer met misschien wel john de wolf als assistent. 2 echte feyenoorders, die echt wat met de club hebben.

Verder zou beenhakker aangesteld moeten worden als technisch directeur, en alles laten veranderen binnen de club wat verandert moet worden. Die man heeft de kwaliteiten om feyenoord weer op het spoor te zetten.

Wat de spelersgroep betreft mag het hele elftal opnieuw worden opgebouwd.

Weg mogen:
Timmer(tijd gehad), Greene(niet feyenoordwaardig), Lucius(drama), Hofland(drama), Mols (stoppen), Makaay (afbouwen), Vincken(helemaal uit beeld)

Verhuren:
bruins (mist vertrouwen), Tiendallie (doet zn best, maar te licht), Pedro (ervaring), Janota (ervaring), Manteiga (ervaring)

Opstelling: (mits iedereen fit is)

............V. Dijk...........
aankoop..Vlaar..Bahia..V. Bronckhorst
Wijnaldum..Ahmadi..Landzaadt..Guzman
........Biseswar..Tomasson........

Bank:
Darley
Watemaleo
Verdediger (aankoop)
Fer
Hofs
Slory
Aanvaller (aankoop)

Kopen:

Rechtsback: Verhaegh
Centrale verdediger: Loovens, majstorovic? harde verdedigers missen we
Spits: ergens in scandinavie ofzo..een goalgetter
dennis
 dennis - zondag 25 januari 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Eerst moet Feyenoord een goede trainer + keeper halen en daarna 1 of 2 verdedigers.
En een paar spelers verkopen.
dennis
 dennis - zondag 25 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
melrdam010

waarom een aankoop om rechtsback?
Tiendalli vind ik daar heel goed spelen hoor.
Van dijk niet op doel maar Vorm.

Vorm
Tiendalli-Vlaar-Bahia-Gio
Wijnaldum-El'Ahmadi-De guzman
--------Tomasson------
Biseswar---Makaay
melrdam010
 melrdam010 - zondag 25 januari 2009 - 11:52   quote  deeplink  
dennis

ja ik vind tiendallie ook een topper, maar ik denk dat ie net iets te kort komt voor feyenoord 1. Hij werkt altijd wel hard, maar eerlijk is eerlijk hij is niet echt een rechtsback waar feyenoord beter van word. daar is die net iets te licht voor denk ik
dennis
 dennis - zondag 25 januari 2009 - 11:53   quote  deeplink  
vind je me opstelling goed?
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 25 januari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Weg moeten wat mij betreft: Lucius,Greene,Bahia,Timmer en verder vind ik dat we met Tiendalli,de Cler en Hofland wel verder kunnen en moeten we Vlaar, Vincken en de Guzman na hun blessures weer kijken of ze weer op niveau kunnen komen!
En Loovens of Majstorovic zie ik ook wel graag komen en Verhaegh is ook een betere optie dan Tiendalli en verder moet er zeer zeker een nieuwe keeper komen.
Wat Feyenoord moet proberen te halen is 2 of 3 verdedigers een bikkelaar voor op het middenveld en een paar aanvallers plus een keeper
melrdam010
 melrdam010 - zondag 25 januari 2009 - 11:57   quote  deeplink  
ja opzich wel hoor..alleen 10dallie zou ik vervangen voor een nieuwe rechtsback.
En makaay vind ook niet meer wat het geweest is. daar zou ik tomasson zetten en dan bv landzaadt derbij op het middenveld
melrdam010
 melrdam010 - zondag 25 januari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
ja precies antoniorijen
sebbe1
 sebbe1 - zondag 25 januari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Beenhakker als TD, Been als Trainer.

Afscheid van Timmer, Lucius, Greene en zo zijn er nog wel een paar namen te bedenken.

Maar als je zag hoe Timmer bij corners half uitkomt en dan weer staat te grabbelen en weer een tegendoelpunt incasseerd zeg ik meteen vervangen.
sevillana
 sevillana - zondag 25 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
TE VEEL OM OP TE NOEMEN?
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
een bestuur dat om de club geeft
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Beenhakker TD
Been trainer
Nieuwe scouting (de Wolf, Hooijdonk, Bosvelt bijv.)

Exit: Timmer, Greene, Lucius, Vincken (per direct)

twijfel: Hofland (kan misschien toch wel wat betekenen), Tiendalli (iets te licht voor basis), Bruins (weet niet of Been hem op gang krijg)

verhuren: Janota, Pedro, Manteiga, Erasmus, Nieveld

aankopen: keeper (Krul of Velthuizen, als Mulder niet terug komt)
rechtsback: El Akchaoui 1e keus of Botteghin
1 of 2 centrale verdedigers: Loovens, Bjarsmyr, Cahais, Kruiswijk, Majstorovic
1 of 2 middenvelders: Pranjic, v. Bommel, Engelaar
1 of 2 aanvallers: Nilsson, v. Wolfswinkel, Rigters, Vagner Love, hoe oud is Vennegoor nu??, spits scouten in Zuid Amerika.

terug halen: Hofs en Mulder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
vlemmings die opgerot is
ariefr
 ariefr - zondag 25 januari 2009 - 15:40   quote  deeplink  
tiendalli te licht? welke wedstrijden kijk jij dan hij speelt constant goed , en dat kan ik niet zeggen van die andere stuntelaars achterin
G-child
 G-child - zondag 25 januari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Feyenoord till i die? waarom ex spelers als scout? welke ex topvoetballers heeft Heereveen lopen in de scouting? Dit voegt niks toe, enkel een simpele mind met een paar goede voetbalbenen... je moet mensen hebben met kennis en niet ex-topspelers omdat deze zelf een balletje hebben kunnen spelen. Tiendalli cker behouden en waarom hofs terug, laat em lekker spelen met zijn varkenskop in zijn tuin... voegt toch niks toe aan feyenoord, kunnen we net zo goed bruins lekker laten staan. beter nieuwe aankopen en daarbij hoort cker vennegoor niet... anders gaan we op dezelfde voet weer verder en kunnen we zo samen met onze seizoenskaart ook aandelen nemen bij een rollator of pensioenvonds...
raymondtjuh
 raymondtjuh - zondag 25 januari 2009 - 18:32   quote  deeplink  
mario als trainer beenhakker td hofland moet je per direct laten vertrekken misschien moet je erzelf nog geld bij doen anders raak je hem niet kwijt wat vinden jullie van roy beerens van heereveen? past volgens mij prima bij feyenoord henk timmer ik begrijp niet dat men er trots op is bij feyenoord dat ze hem een nieuw contract hebben aangeboden hij had twee jaar geleden al moeten stoppen wat is hij slecht geworden hij is momenteel alleen nog maar goed in het gezichten trekken van , het licht niet aan mij kijk eens hoe goed ik mijn best doe en lucius mag wat mij betref ook weg hij loopt al driejaar te slapen feyenoord moet eens gaan uitkijken naar twee snele verdedigers want momenteel komen ze in de achterhoeden heel veel snel heid tekort en voor het middeveld een spel bepaler
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 25 januari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 11:52 schreef melrdam010 het volgende:
dennis

ja ik vind tiendallie ook een topper, maar ik denk dat ie net iets te kort komt voor feyenoord 1. Hij werkt altijd wel hard, maar eerlijk is eerlijk hij is niet echt een rechtsback waar feyenoord beter van word. daar is die net iets te licht voor denk ik
je vind tiendallie een topper maar niet goed genoeg voor Feyenoord 1 ??????? Op dit moment is Tiendallie een van de weinigen die t nivo Feyenoord 1 haalt! En een topper is altijd goed genoeg voor Feyenoord 1 hoor , zou hem ook weleens als voorstopper willen zien , zit meer power in dan hofland.lucius en bahia bij elkaar!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 25 januari 2009 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 11:57 schreef melrdam010 het volgende:
ja opzich wel hoor..alleen 10dallie zou ik vervangen voor een nieuwe rechtsback.
En makaay vind ook niet meer wat het geweest is. daar zou ik tomasson zetten en dan bv landzaadt derbij op het middenveld
echt blij dat jij geen trainer bent : wat een onzin zeg ! Tiendallie doet t gewoon goed , Makkay gaat wel beter spelen als Tomasson terug is en Jon Dahl is natuurlijk geen echte centrumspits!
clemus
 clemus - zondag 25 januari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
bahia, elamadi, bronckhorst, tomasson, makaay, tiendali, slory,landzaat, vlaar houden en voor de rest jeugd erin. dan krijg je misschien een moeilijk eerste helft van seizoen maar dan loopt 2de helft wel goed denk ik. De verkoop vanjeugd leverd geld op dus die staan dan volgend seizoen in de etalage. En zorgen dat ze lang onder contract staan. 4 a 5 jarig contract. Ik wil elke maand wel 10 euro overmaken en waarschijnlijk vele met mij. Het legioen wil vast helpen voor een beter feyenoord met geld doneren. (het is erg dat het moet maar heb het er graag voor over)
Das Fantom
 Das Fantom - zondag 25 januari 2009 - 20:02   quote  deeplink  
ten eerste een nieuwe doelman want deze kan niet eens duiken. ten tweede een goede jonge verdediger ( deze verdediging is zo lek als een mantje ) en ten derde een echte nr. 10 geen bruins want die is zo lui als wat. middenvelders en spitsen niet nodig
v1n10
 v1n10 - zondag 25 januari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Tiendalli speelt wel het beste maar dat is omdat er gewoon niks beters is. Hij is een aardige speler, maar als Feyenoord naar de top wil, zullen ze wel iets anders moeten halen, want met Tiendalli worden we geen kampioen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 25 januari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Met jou worden we ook geen kampioen (v1n10).
Nogmaals kom jij uit een ei.
Vak Q
 Vak Q - zondag 25 januari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
je moet er twee goede verdedigers bij hebben (Snel en kopsterk)en een tweede spits naast topper Makaay die constant bij hem in de buurt is en zo de verdediging van de tegenstander kan afleiden voor onze spits.
En voor de rest ophouden om met vleugelspitsen te spelen die we niet echt hebben.
Ga zo snel mogelijk over op 4-4-2 en je zal het meemaken dat er zelfs met deze spelers nog genoeg te winnen valt.
Timmer
Tiendalli-Hofland-Bahia-de Cler
Landzaat
Wijnaldum van Bronckhorst
Thomasson
Slory Makaay
------------------------- dit is het beste wat er van te maken valt --------------

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te veranderen na dit rampseizoen?









0.0070388