BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP !!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patjo
 patjo - zondag 25 januari 2009 - 14:25   quote  deeplink  
Beste Feyenoorders, ik loop al weer even met het idee over hoe WIJ Feyenoord echt kunnen helpen, ik dacht door met z'n allen te proberen om zoveel mogelijk in te zamelen om de afkoopsom van Mario te betalen.

Ik heb het er zo hier en daar eens over gehad en hoorde dat er wel degelijk animo voor is, graag hoor ik jullie mening hier over.

Wie weet hoe ver we kunnen komen!!

WE ZIJN HET BESTE EN GROOTSTE LEGIOEN,

WE SHALL NOT BE MOVED!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 14:48   quote  deeplink  
afkoopsom wordt al betaald door sponsor, zamel maar geld in om voor timmer en lucius een enkeltje bora bora te geven.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 14:48 schreef hotjumper het volgende:
afkoopsom wordt al betaald door sponsor, zamel maar geld in om voor timmer en lucius een enkeltje bora bora te geven.
Eens!!!
patjo
 patjo - zondag 25 januari 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 14:48 schreef hotjumper het volgende:
afkoopsom wordt al betaald door sponsor, zamel maar geld in om voor timmer en lucius een enkeltje bora bora te geven.
Ja hoor, lekker blijven ouwehoeren en afwachten tot iemand anders er geld in steekt maar over Timmer en Lucius ben ik het ook eens.
derq
 derq - zondag 25 januari 2009 - 15:20   quote  deeplink  
hofland weg!
kale co
 kale co - zondag 25 januari 2009 - 15:58   quote  deeplink  
pleur je geld maar in de maas heb je eerder kans dar een zeemeermin het pakt laat nu niet weer de fans betalen als ze zich zo schuldig voelen leveren ze per direct 10.000 euro salaris in
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 25 januari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 14:48 schreef hotjumper het volgende:
afkoopsom wordt al betaald door sponsor, zamel maar geld in om voor timmer en lucius een enkeltje bora bora te geven.
AHAHAHAHA
G-child
 G-child - zondag 25 januari 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Kan iemand mij ook uitleggen waarvoor een jeugdopleiding dient? Die Timmer maakt zichzelf met zijn spel enkel nog belachelijk... hebben we niet een keeper die wel 100% ervoor gaat en niet enkel zijn verdedigers uitscheld? Ookal zou ik ook gek worden met Hofkneus voor me... Mario Been, beter dat jij ook daadwerkelijk komt...Feyenoord heeft je nodig
damien
 damien - zondag 25 januari 2009 - 18:00   quote  deeplink  
vind dit een rare oproep, laat die volgevreten vedetten van spelers nu maar is wat doen, een flinke hap van hun zeer riante salaris inleveren bijvoorbeeld, dan houden ze nog meer dan genoeg over en van dat geld kunnen we dit elftal misschien een beetje versterken
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 januari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 15:04 schreef patjo het volgende:

[..]

Ja hoor, lekker blijven ouwehoeren en afwachten tot iemand anders er geld in steekt maar over Timmer en Lucius ben ik het ook eens.
nee kluns, was al geregeld, in principe had Been er al kunnen staan, financieën waren al af getikt (750000 afkoopsom door sponsor)
alleen was meneer gudde ff een weekje te laat met bellen...
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 25 januari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Laat Lucius lekker iedere wedstrijd in de rust werken als terreinknecht! Beetje graspollen terugstampen. Levert hij binnen de kortste tijd zijn contract in, kost ie niks meer en zijn we er mooi vanaf!
patjo
 patjo - vrijdag 30 januari 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 22:36 schreef Dubbel V het volgende:
Laat Lucius lekker iedere wedstrijd in de rust werken als terreinknecht! Beetje graspollen terugstampen. Levert hij binnen de kortste tijd zijn contract in, kost ie niks meer en zijn we er mooi vanaf!
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=16167

KIJK HIER MAAR!!!!!!!!!!!!!

ECHTE FEYENOORDERS EN GEEN MEELOPERS!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2009 door patjo --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Op zich wil ik ook wel geven maar de andere kant is dat ik al jaren een seizoenkaart betaald met de prijs van een topclub maar die dat niet waard is. afgelopen seizoen ook weer gemiddeld 40000 maal 200 euro is acht miljoen. Wat is er met dat geld gedaan? of is de huur van het stadion al zoveel geld. nogmaals wil best geven maar snap ook dat er genoeg zijn die dat niet willen. denk dat al veel mensen een jaar moeten sparen voor een seizoenkaart.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 januari 2009 - 14:20   quote  deeplink  
een jaar sparen voor 200EURO? Nou dat lijkt me toch sterk...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Jij misschien niet! Ik niet! Maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel moeten. Vind het toch een aardig bedrag. Om weer eens terug te rekenen, het is toch 450 gulden. Ik ken zelfs mensen die het gewoon niet kunnen betalen door uitlopende redenen. Dus zullen er ook wel genoeg zijn die er voor moeten sparen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Jij misschien niet! Ik niet! Maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel moeten. Vind het toch een aardig bedrag. Om weer eens terug te rekenen, het is toch 450 gulden. Ik ken zelfs mensen die het gewoon niet kunnen betalen door uitlopende redenen. Dus zullen er ook wel genoeg zijn die er voor moeten sparen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 januari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Laat ik het anders stellen, als je een jaar moet sparen voor een seizoenskaart, moet je je serieus afvragen of je dat geld dan wel daaraan moet besteden...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 - 14:39 schreef Stylzz het volgende:
Laat ik het anders stellen, als je een jaar moet sparen voor een seizoenskaart, moet je je serieus afvragen of je dat geld dan wel daaraan moet besteden...
Dat ben ik met je eens. Je heb natuurlijk ook mensen waar Feyenoord hun grote liefde van is. Zijn er denk nog genoeg die erg krap zitten maar toch sparen voor die seizoenkaart elk jaar. Een goed voorbeeld een WAO'er. Of wat dacht je van het oude mannetje met zijn AOW. Zijn maar twee voorbeelden. Of die gescheiden vader. Op zich is het gewoon belachelijk dat wij de club financieel moeten ondersteunen terwijl ze toch nooit eens naar ons luisteren. Maar ja, dat is weer een andere topic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP !!!!!!!









0.0070660