BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanagem: 'Liefde voor De Kuip mag Mario niet blind maken'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 26 januari 2009 - 06:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hanagem: "Liefde voor De Kuip mag Mario niet blind maken" (Het-Legioen.nl)

hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 07:29   quote  deeplink  
Verstandig gesproken door willem, als de structuur bij Feyenoord niet aangepakt wordt dan verzuipt Mario ook. Hij wordt dan gewoon misbruikt als zoethoudertje voor het legioen.

Dus bij voorkeur eerst Gudde, Jacobs en die andere zakkenvullers eruit. En een Feyenoordwaardig bestuur aanstellen.
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 26 januari 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Natuurlijk moet Been harde garanties horen dat er geld is om te investeren, voor hemzelf en dus voor ons, de supporters. Daar schaar ik overigens Hotjumper niet onder, wat een azijnzeiker is dat. Als Been niet was benaderd door de leiding was dat waarschijnlijk een reden geweest om te zeiken, nu doen ze wel wat wij (de meerderheid) wil en is het weer niet goed. Tuurlijk is er veel op de leiding aan te merken maar volgens mij zijn WIJ al jaren niet 'echt' een topclub meer met een goed beleid dus WIE kan het dan wel goed doen. Rust bewaren is nu het juiste om te doen en de juiste mensen aanstellen voor volgend seizoen en op jacht gaan naar investeerders, dat is het devies.
Overigens schuilt er wel een gevaar bij de onderhandelingen... Been wordt bijgestaan door Rob Jansen, die ook weer de spelersmakelaar is van de vele bekritiseerde oudere spelers !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Slaap lekker verder Madhopfc, als er voor Mario geen structurele verbeteringen komen, zal hij het moeilijk krijgen en het waarschijnlijk ook niet redden, enige voordeel is dan dat niet de trainer aan de beurt is maar de bestuursleden die nu aan hun stoel vastgelijmt lijken te zijn.
Ik juich toe dat Mario nu benaderd is, maar vraag me nog steeds af waarom dat niet een aantal dagen eerder gebeurt is. Dan had hij waarschijnlijk nú al bij Feyenoord gezeten.
Overigens hebben de "azijnzeikers" op dit forum tot nu toe wel gelijk gekregen, hoewel ik dat liever anders had gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 januari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 08:56 schreef Madhopfc het volgende:
Natuurlijk moet Been harde garanties horen dat er geld is om te investeren, voor hemzelf en dus voor ons, de supporters. Daar schaar ik overigens Hotjumper niet onder, wat een azijnzeiker is dat. Als Been niet was benaderd door de leiding was dat waarschijnlijk een reden geweest om te zeiken, nu doen ze wel wat wij (de meerderheid) wil en is het weer niet goed. Tuurlijk is er veel op de leiding aan te merken maar volgens mij zijn WIJ al jaren niet 'echt' een topclub meer met een goed beleid dus WIE kan het dan wel goed doen. Rust bewaren is nu het juiste om te doen en de juiste mensen aanstellen voor volgend seizoen en op jacht gaan naar investeerders, dat is het devies.
Overigens schuilt er wel een gevaar bij de onderhandelingen... Been wordt bijgestaan door Rob Jansen, die ook weer de spelersmakelaar is van de vele bekritiseerde oudere spelers !
wat zit jij nou steeds over azijnzeikers en dat zijn geen supporters. ieder heeft zijn eigen gevoelens over hoe het nu bij Feyenoord gaat en ieder mag zijn eigen mening daar over geven, maar wanneeer begrijp je nu eens dat we allemaal supporters zijn. Ieder heeft zijn eigen uitvoering van dat begrip, maar uiteindelijk zitten we straks misschien wel gewoon weer naast mekaar in de Kuip onze club aan te moedigen. Ik word gek van die positivo's maar zeg toch ook niet dat dat geen supporters zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 januari 2013 - 17:57   quote  deeplink  
Dit waren nog eens tijden!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
o.
MMM
 MMM - donderdag 10 januari 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Goed dat we van die engnek verlost zijn.
tomson
 tomson - donderdag 10 januari 2013 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 17:57 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit waren nog eens tijden!
Zeker wel schrikken dat je account het nou nog steeds doet ?
craven
 craven - donderdag 10 januari 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 19:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Zeker wel schrikken dat je account het nou nog steeds doet ?
Hahaha
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 januari 2013 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 19:05 schreef tomson het volgende:

[..]

Zeker wel schrikken dat je account het nou nog steeds doet ?
Breng me nou niet op een idee ;)
JanM
 JanM - donderdag 10 januari 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:
Slaap lekker verder Madhopfc, als er voor Mario geen structurele verbeteringen komen, zal hij het moeilijk krijgen en het waarschijnlijk ook niet redden, enige voordeel is dan dat niet de trainer aan de beurt is maar de bestuursleden die nu aan hun stoel vastgelijmt lijken te zijn.
Ik juich toe dat Mario nu benaderd is, maar vraag me nog steeds af waarom dat niet een aantal dagen eerder gebeurt is. Dan had hij waarschijnlijk nú al bij Feyenoord gezeten.
Overigens hebben de "azijnzeikers" op dit forum tot nu toe wel gelijk gekregen, hoewel ik dat liever anders had gezien.
Niemand had kunnen woorzien dat de spelers hem zo zouden laten vallen. Anderzijds is het goed dat Gudde verder gegaan is, kijkend naar waar we nu staan MET Gudde!
tomson
 tomson - donderdag 10 januari 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 januari 2013 - 19:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Breng me nou niet op een idee ;)
Ha boudestalin

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanagem: 'Liefde voor De Kuip mag Mario niet blind maken'









0.0062057