BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit:’Been moet niet naar Feyenoord’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Adri
 Adri - maandag 26 januari 2009 - 08:49   quote  deeplink  
Ruud Gullit vindt dat Mario Been komende zomer geen trainer van Feyenoord moet worden. Volgens de Amsterdammer is het niet goed voor de carriere van de huidig trainer van NEC als hij gaat puinruimen in de Kuip.
Als voormalig speler én trainer van Feyenoord zei Gullit in het programma Barend & Barend op tv-zender Het Gesprek dat Been de positieve flow waar ie op dit moment in zit niet moet doorbreken.’Bij Feyenoord is er de komende jaren niets te winnen’, aldus de voormalig aanvoerder van het Nederlands elftal.

Op de vraag of hijzelf weer aan de slag wil als trainer in Nederland antwoordde Gullit dat hij er begrip voor heeft dat clubs hem niet benaderen.’Ik ben een risico,omdat ik mijn laatste klussen als trainer niet tot een goed einde heb gebracht. Clubs die een trainer hebben ontslagen en op zoek zijn naar een vervanger hebben vooral behoefte aan rust.’ Gullit stapte in augustus 2008 zelf op als trainer van LA Galaxy. In het seizoen 2004/2005 was hij werkzaam bij Feyenoord

Het was beter geweest, dat Gullit nooit traier bij Feyenoord was geweest!!!
PVDD
 PVDD - maandag 26 januari 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Gullit is een goede voetballer geweest maar heeft verder niks met voetballen.
Een reden te meer voor Mario om het wel te doen.
Gullit moet zich maar wat meer Glossy dingen bezig houden kan ie ook zijn huidige vrouw blijven zien.
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 09:38   quote  deeplink  
geloof me..
gullit is bang dat het been wel lukt wat hem nooit is gelukt
feyenoord voor zich te winnen
het legioen voor zich te winnen
feyenoord bovenin laten eindige
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 09:38   quote  deeplink  
en fatsoenlijke spelers aantrekken
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 10:40   quote  deeplink  
Gullit.... hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahaha
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 26 januari 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Weer een lekker 020 gesprekje. Lekker roeren in een emmer met stront. Ruud heeft nooit een Feyenoord hart gehad. Het is gewoon een broodvoetballer geweest, daarom begrijp hij de situatie met de huidige(oude)garde bij dit Feyenoord elftal zo goed.
Laten we zijn carriere als trainer maar buiten beschouwing laten. We want Mario!!
KKL
 KKL - maandag 26 januari 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Gullit???

Nooit van gehoord.
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 26 januari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Gullit moet zn muil houwe!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 januari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Puin ruimen van waar het bij hem echt fout begon te gaan. Sinds Gullit geen resultaat meer geboekt. (op de beker na!!) Gullit hou jij alsjeblieft je bek!!!!
Joszef
 Joszef - maandag 26 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Gullit. Prima voetballer, maar als trainer gefaald. Mond houden dus.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 26 januari 2009 - 19:15   quote  deeplink  
Vind ik wel collegiaal van Gullit
Hij vindt niet dat Been ZIJN rommel op moet ruimen...
RuudN
 RuudN - maandag 26 januari 2009 - 19:27   quote  deeplink  
hij heeft ons in de schulden gebracht met zn MIS kopen
Wij staan nu onderaan door zijn zooitje!

Niemand wil hem hebben als trainer hij help iedere club naar de donder!!
weggooier!!!

Been Zet ehm om gozer
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 26 januari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Ja Ruud Gullit is nu net de trainer die er een zooitje van gemaakt heeft bij Feyenoord en daardoor zitten we nu in de stront!!!
Dat had ie moeten zeggen, dat Mario niet zijn rotzooi moet gaan opruimen.
Mario en Leo welkom terug bij Feyenoord...............
F.L.E
 F.L.E - maandag 26 januari 2009 - 20:08   quote  deeplink  
Moet Gullit vooral zeggen. Hij was het toch die Mario de kuip uit joeg voor die buiksprekende Joegoslavische hulptrainer van hem.
Seizoenkaart voor het leven innemen en ndan een stadionverbod voor het leven.
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Gullit de grap in voetballand.
danny four
 danny four - maandag 26 januari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
hoepel op ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Gullit is toch die trainer die Kalou heeft gehaald?
Gullit is toch die trainer die de laatste 5 jaar het beste resultaat in de competitie heeft gehaald.
Gullit is toch die trainer die sinds tijden zowel uit als thuis van 020 had gewonnen.
Gullit is toch die trainer die een vreemdelingenlegioen aan spelers heeft gehaald voor 7 miljoen,maar wel een zeer aansprekend team had staan met Basto Gibs Bahia en östlund in de verdediging.
Gullit is toch die trainer die Feyenoord als laatste een sprankelend gezicht heeft gegeven???
Gullit moet alleen zijn kop dicht houden over Mario want die kan zelf zijn eigen boontjes wel doppen.
Been en Don Leo gaan minstens het zelfde doen als Gullit.Maar ik vind Ruud wel een echte Feyenoorder,hoe dan ook voor dat hij weg ging bij Feyenoord was hij altijd positief over Feyenoord en kwam er overal vooruit dat Feyenoord zijn club is.Helden moet je koesteren dus Gullit ook want zoveel helden hebben we nu ook weer niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 26 januari 2009 - 21:13   quote  deeplink  
weet je wat nou t mooie is: in een ieder zijn reactie zit wel wat waarheid , t is maar net hoe je t opvat!!!!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 26 januari 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Deze mentaliteit zegt meer dan voldoende over de persoon "Gullit". Hij past perfect in het rijtje personen die Feyenoord alleen maar veel geld hebben gekost, cq de club hebben verziekt. Eerst destijds als speler verkassen van Rotterdam naar de lampjes en daarna de grote stap naar Italie maken. Lekker makkelijk scoren in de publiciteit tijdens de gouden jaren met Nelson Mandela, maar daarna zijn er eigenlijk alleen maar negatieve berichten over hem te melden. Als clubtrainer heeft hij bij niet ene club de eindstreep gehaald. Geld uitgeven is niet zo erg moeilijk, dat kan iedereen, dat is geen kunst, maar met geld iets goeds opbouwen? Nee, daarvoor moet je niet bij hem zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door sevillana --
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
@ Leon FR1908: Als je Salomon Kalou bedoeld zit je er flink naast vriend.
Hij is via zijn broer bij Feyenoord gekomen.

Dan erbij al je punten van Gullit kan je zo van tafel vegen.
Als je 60 spelers mag kopen , dan zitten er wel 10 goede bij ja.
En win je ook wel van 020 uit en thuis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Ja via Bona en aangenomen na goedkeuring van Gullit....
Hoeveel miljoen heeft Gullit besteed dan?Nog belangerijker hoeveel hebben die spelers uit het vreemdelingenlegioen van Gullit opgeleverd???Gullit is met winst vertrokken R()B.Had je niet gedacht he.Bosz kan zijn verleden noooooit meer recht trekken.
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Gullit is idd met winst vertrokken , op zijn eigen bankrekening!!!
En Bosz kan Gullit zijn verleden niet rechttrekken , omdat je jaren nodig heb om al die bagger te verkopen!!!
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 26 januari 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Het enige goede wat meneer Gullit heeft gedaan was de TV-commercial waarin hij zijn eigen shit aan z'n schoen had hangen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 22:33 schreef R()b het volgende:
Gullit is idd met winst vertrokken , op zijn eigen bankrekening!!!
En Bosz kan Gullit zijn verleden niet rechttrekken , omdat je jaren nodig heb om al die bagger te verkopen!!!
Wat zijn jou feiten dan over Gullit.Het enige wat ik kan bedenken behalve dat hij zichzelf geweldig vind is dat hij Ebi Smolarek heeft laten vertrekken omdat hij raar uit zijn ogen keek.Het is genoeg om bijna een hekel te krijgen aan hem maar vertel mij nu eens de feiten waarom Gullit het verkeerd zou hebben gedaan.
F.L.E
 F.L.E - maandag 26 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
Dit word een redelijk oeverloze discussie. Wat Gullit vind dat Mario wel of niet moet doen bepaald Mario echt zelf wel.
Meneer Gullit kan nu niet bepaald zeggen dat hij in zijn trainerscarriere veel prijzen gepakt heeft.
En hij heeft nergens zijn contract uitgediend, zegt ook wel wat denk ik zo.
En alle koekebakkers van deze wereld die menen wat te moeten roepen over Mario en Feyenoord interesserd me zowiezo al geen reet.
Ik ben blij dat Mario komt en mijn onvoorwaardelijke steun heeft hij om aan iets moois te gaan bouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door F.L.E --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Hoeveel heeft hij aan spelers besteed ,en hoeveel hebben deze spelers opgeleverd na verkoop?
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Ik zou zeggen google maar even , dan kom je er snel genoeg achter Leon.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Haarlem Kampioen Feyenoord Kampioen PSV kampioen Milaan Kampioen + CL Sampdoria de beker Milaan wederom kampioen Chelsea de FA CUP als trainer /speler een prijs sinds jaren New Castle niks....Feyenoord 2e plaats.
Waar het mij om gaat is dat achteraf is gebleken dat Gullit voor heel weinig veel spelers heeft gekocht en daarmee een redelijk resultaat heeft neeergezet bij ons.De spelers zijn verkocht met winst dus waar hebben we het over.Ik heb altijd mijn eigen mening en zal daar vaak bij blijven totdat iemand mij op andere gedachten kan brengen.Dan moeten er wel feiten komen.Tiendalli of Óstlund Gibs of Hofland Basto of de Cler Ghaly of Al Ahmadi et enige verschil achteraf tussen deze aankopen is enkele miljoenen .Kwa kwaliteit zie ik geen verschil.WIE WEL????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 23:02 schreef R()b het volgende:
Ik zou zeggen google maar even , dan kom je er snel genoeg achter Leon.
Ik wil geen gelijk hebben hoor R()B ,tenslotte ben je een kameraad,maar aan google heb ik niks feiten wel vriend.
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 26 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
En wat voor salariskosten hadden we toen? Met die veel te brede selectie?
R()b
 R()b - maandag 26 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Weet ik Leon :) Np
Maar in google kun je zat feiten vinden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 23:09 schreef Dubbel V het volgende:
En wat voor salariskosten hadden we toen? Met die veel te brede selectie?
Elke speler buiten europa had minimaal (verplicht)350.000 euro per jaar.
Makaay 1,2 miljoen ex premie`s
Tomasson 1 miljoen ex premie`s
Hofland 1 miljoen ex premie`s
Gio 0,5 miljoen ziet af van premie`s
Tja ik den k dat zelfs de salarisen in het niet vallen vergeleken bij nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 23:18 schreef R()b het volgende:
Weet ik Leon :) Np
Maar in google kun je zat feiten vinden.
Oke R()B
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 januari 2009 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 23:09 schreef Dubbel V het volgende:
En wat voor salariskosten hadden we toen? Met die veel te brede selectie?
PS een maatje van mij werkt bij een sociale gemeentelijkbedrijf waar een collega van hem de salarissen kon bekijken van de spelers.Vandaar dat ik het weet.Die vent is trouwens op staande voet ontslagen toen ze achter kwamen ,maar dit terzijde.
Els
 Els - maandag 26 januari 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Lijkt me echt de aangwezen persoon om hier iets over te zeggen. Mario beslist zelf wel
F1908R
 F1908R - dinsdag 27 januari 2009 - 12:25   quote  deeplink  
onze gullit kan er blijkbaar niet tegen dat hij niet goed was bij feyenoord, en nu gaat hij de ''unieke'' trainer zeggen dat die niet moet komen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 12:25 schreef F1908R het volgende:
onze gullit kan er blijkbaar niet tegen dat hij niet goed was bij feyenoord, en nu gaat hij de ''unieke'' trainer zeggen dat die niet moet komen
ff een laatste quote en daarna laat ik deze topic rusten.
Wie van de laatste 4 trainers heeft het het beste gedaan in de competitie ????? BvM Koeman Gullit of Verbeek.2x raden...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 18:23   quote  deeplink  
BvM heeft de beker gewonnen! zonder Kuyt en Kalou en RG heeft niets gewonnen met Kuyt en Kalou//////////// ach t is allemaal appels met peren vergelijken maar t is wel beetje vreemd dat Ruud deze "tip" aan Mario geeft!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:23 schreef jantje 1974 het volgende:
BvM heeft de beker gewonnen! zonder Kuyt en Kalou en RG heeft niets gewonnen met Kuyt en Kalou//////////// ach t is allemaal appels met peren vergelijken maar t is wel beetje vreemd dat Ruud deze "tip" aan Mario geeft!
Hey Jantje ik had het over de competitie.Ik geef je helemaal gelijk en ook ik vind dat hij daarover zijn mond moet houden.Alleen blijkt dat hij helemaal niet al het geld over de balk heeft gegooid.De spelers die hij haalde hebben uiteindelijk winst opgeleverd na verkoop.Dus de stelling dat hij en Wotte Feyenoord kapot hebben gemaakt is dus onzin.En dan vind ik het jammer dat hij overal van beschuldigd wordt.Hij was vroeger mijn grote held als kleine jongen.Op jou na heb ik geen normaal antwoord gehad.Ik vind die beschuldigingen niet helemaal eerlijk
that`s all .
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 27 januari 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Jantje ik had het over de competitie.Ik geef je helemaal gelijk en ook ik vind dat hij daarover zijn mond moet houden.Alleen blijkt dat hij helemaal niet al het geld over de balk heeft gegooid.De spelers die hij haalde hebben uiteindelijk winst opgeleverd na verkoop.Dus de stelling dat hij en Wotte Feyenoord kapot hebben gemaakt is dus onzin.En dan vind ik het jammer dat hij overal van beschuldigd wordt.Hij was vroeger mijn grote held als kleine jongen.Op jou na heb ik geen normaal antwoord gehad.Ik vind die beschuldigingen niet helemaal eerlijk
that`s all .
Ik vind het alleen vreemd dat hij Mario iets afraad nadat hij notabene Mario zelf afserveerde om Petrovic binnen te halen. Een ras Feyenoorder vervangen door een PSV-er, en ook nog eentje die als trainer, cq hulptrainer niets gepresteerd had.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey Jantje ik had het over de competitie.Ik geef je helemaal gelijk en ook ik vind dat hij daarover zijn mond moet houden.Alleen blijkt dat hij helemaal niet al het geld over de balk heeft gegooid.De spelers die hij haalde hebben uiteindelijk winst opgeleverd na verkoop.Dus de stelling dat hij en Wotte Feyenoord kapot hebben gemaakt is dus onzin.En dan vind ik het jammer dat hij overal van beschuldigd wordt.Hij was vroeger mijn grote held als kleine jongen.Op jou na heb ik geen normaal antwoord gehad.Ik vind die beschuldigingen niet helemaal eerlijk
that`s all .
kom jij maar eens met die spelers die hij haalde aar we later geld aan verdienden dan:
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik vind het alleen vreemd dat hij Mario iets afraad nadat hij notabene Mario zelf afserveerde om Petrovic binnen te halen. Een ras Feyenoorder vervangen door een PSV-er, en ook nog eentje die als trainer, cq hulptrainer niets gepresteerd had.
Kijk deze heb ik over het hoofd gezien van jou .Idd en hij was nog op zijn trouwfeest geweest .Oja kom jij uit Waalre ???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 19:32 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

kom jij maar eens met die spelers die hij haalde aar we later geld aan verdienden dan:

Onder de TD Wotte/Gullit zijn de volgende spelers gehaald.
Babos gratis van NAC
Bahia 150.000
Bosschaart 1 miljoen.
Edwin de Graaf gratis
Castelen gratis
Gibbs 650.000
Goor 250.000
Hofs 300.000
Magroa gratis
óstlund 225.000
Saidi 350.000
Bastos gratis
vd Ouweland 11.000
Bandalovski gratis
Aerts gratis
Boussaboun gratis
Ekramy 210.000
Greene gratis
Vlaar 2 miljoen
v Hooijdonk gratis
Owoeri 250.000
Derijck 250.000
De Ceulaer 300.000
Sno 75.000
Coelho 125.000
Abubakari gratis

Van deze namen zitten ook gewilde spelers tussen van Erwin Koeman.Bv Ghaly heeft bij verkoop al 4 miljoen opgeleverd
Terwijl al deze aankopen bij elkaar slechts 6.176.000 waren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Tsja vergeleken met bosz is iedereen zuinig....

en verder is het jammer dat het geld verdampt is voor er nieuwe spelers van gehaald konden worden.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onder de TD Wotte/Gullit zijn de volgende spelers gehaald.
Babos gratis van NAC wel 1 milj handgeld aan speler betaald ! en mislukt
Bahia 150.000 was 400.000 en dat is ook zijn salaris!
Bosschaart 1 miljoen. mislukt maar goed dat had niemand verwacht
Edwin de Graaf gratis en niks geworden
Castelen gratis goede aankoop
Gibbs 650.000 mislukt en verlies geleden
Goor 250.000 was duurder! en top salaris!
Hofs 300.000 was duurder en ook nooit echt wat geworden
Magroa gratis en mislukt
óstlund 225.000 en mislukt
Saidi 350.000 helaas maar half jaar goed daarna niets meer
Bastos gratis en mislukt
vd Ouweland 11.000 ???????????o ja die kabouter.........
Bandalovski gratis en mislukt
Aerts gratis hebben we gezien , kostte ons ook punten
Boussaboun gratis voor die prijs : ok
Ekramy 210.000 helaas niets geworden
Greene gratis en door iedereen verguist
Vlaar 2 miljoen en al 2 jaar geblesseerd
v Hooijdonk gratis was toen echt te oud........
Owoeri 250.000 ja ook topper geworden......
Derijck 250.000 ok , prima jongen helaas niks aan gehad
De Ceulaer 300.000 leuk kapsel maar dat was ook alles
Sno 75.000 laat maar........
Coelho 125.000 0 wedstrijden
Abubakari gratis gratis was nog te duur

Van deze namen zitten ook gewilde spelers tussen van Erwin Koeman.Bv Ghaly heeft bij verkoop al 4 miljoen opgeleverd
Terwijl al deze aankopen bij elkaar slechts 6.176.000 waren.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 27 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 19:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kijk deze heb ik over het hoofd gezien van jou .Idd en hij was nog op zijn trouwfeest geweest .Oja kom jij uit Waalre ???
Idd, een dorp naast Eindhoven. Vanwaar we inmiddels een 26 jaar op en neer kachellen naar de Kuip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2009 door F.L.E --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 22:27 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Idd
Maak ze gek op het AD he.Ik mag niet meer reageren op het AD ben voor de 2e keer en voor altijd geblockt??hahaha
Doe mij een plezier en maak (zucht-Amsterdam)maar lekker helemaal gek......
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 27 januari 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maak ze gek op het AD he.Ik mag niet meer reageren op het AD ben voor de 2e keer en voor altijd geblockt??hahaha
Doe mij een plezier en maak (zucht-Amsterdam)maar lekker helemaal gek......
Ach gewoon een kwestie van cynisch maar netjes blijven. Kunnen ze niet zo goed tegen die snavels.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Lukt mij niet bij sommige arrogante klootz2kken.Zucht is echt een hondenkop.Door hem ben ik geblockt het dus echt een neuzenkrant.
Jowali
 Jowali - woensdag 28 januari 2009 - 00:29   quote  deeplink  
Alles is nu te winnen met Feijenoord. Wat heeft die o20 nog te zeggen. Hij is de bouwer van deze puinhoop. En zeg maar eens: Bij welke clubs is hij niet weggestuurd.
Zakkenvuller en ga maar achter de wijven aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit:’Been moet niet naar Feyenoord’









0.0063898